Page 27 of 33 FirstFirst ... 1724252627282930 ... LastLast

Quote Originally Posted by Nefarian View Post
    Haha feeling bright jud? Saon nga mao mani nasulod sa akong utok.

Brad daghan man jud tag options sa atong kinabuhi. Naa sa teachings ninyo nga dili mag hate sa tawo ug labayon mo ug bato dapat "pan" inyong ilabay pero murag nabukol man ko brad haha.

Ang intention sa bible is para jud sa kaayohan pero saon taman brad sukwahi man ang "actions" ninyo kaysa "words" sa bible.
    ako brad katoliko jud ko brad, pero dili na nagpasabot nga tanan katoliko pareha nako.. di man cguro na lisud sabton kay naa man kay utok dba?

kasagaran sa mga katoliko mga buotan pero ikaw imo mn jud igeneralize.. Nganong naabot gud intawn ka anang pan? pa bible2x paka nga niambak nmn kaha ka.. mao ayaw birahi ning katoliko kay ikaw mismo kusog kaau ka mgpalaban ug bible..

Banned User Platinum Member
    Quote Originally Posted by scilab View Post
    ako brad katoliko jud ko brad, pero dili na nagpasabot nga tanan katoliko pareha nako.. di man cguro na lisud sabton kay naa man kay utok dba?

kasagaran sa mga katoliko mga buotan pero ikaw imo mn jud igeneralize.. Nganong naabot gud intawn ka anang pan? pa bible2x paka nga niambak nmn kaha ka.. mao ayaw birahi ning katoliko kay ikaw mismo kusog kaau ka mgpalaban ug bible..
    Haha ako ra gitira ang teachings sa inyong bible nimo brad haha. Ug sa batuta pa sa pulis, Akong gihapak ang iyang batuta didto niya.
    Last edited by Nefarian; 10-16-2013 at 07:05 PM.

Kasabot ko kontrahan jud ko ug dili jud ni ma undang ang atong pag criticise pero tubaga daw ko ani.

Nganong ipa agi man ninyo ug pari inyong pag pangadye?

Before ta mo move on sa topic tagai ko ug concrete and convincing answer ngano na. Thanks.

defensive kaayo ang mga relihiyoso kung tirahan ilang religion.. faith is subjective so keep it to yourselves, ayaw ipamugos sa uban inyong tinohoan kay dili man kaha mo propeta..

Haha ako ra gitira ang teachings sa inyong bible nimo brad haha.
    oo brad teaching na sa bible.. pero wa japon ka ka get's brad? dili tanan katoliko pareha nako.. aq makasasala man ko.. grabeha pd ana ui klaro na kaau na sa akong previous post.. If I would estimate you IQ, it would be way below 90..

- - - Updated - - -

huh, gipa agi d.i namo sa pari.. tan.aw nimo sa mga katoliko bogo.. feeling brayt kaau ka da.. ako ideretso man nq ampo sa ginoo itawn.. asa man ka nka kuha ang nga info,, bcn lahi to simbahan imo gisudlan dong...

Quote Originally Posted by scilab View Post
    oo brad teaching na sa bible.. pero wa japon ka ka get's brad? dili tanan katoliko pareha nako.. aq makasasala man ko.. grabeha pd ana ui klaro na kaau na sa akong previous post.. If I would estimate you IQ, it would be way below 90..

- - - Updated - - -

huh, gipa agi d.i namo sa pari.. tan.aw nimo sa mga katoliko bogo.. feeling brayt kaau ka da.. ako ideretso man nq ampo sa ginoo itawn.. asa man ka nka kuha ang nga info,, bcn lahi to simbahan imo gisudlan dong...
    Haha ayaw ka highblood. Cool ka lang. Kiss sa b.

Kana diay manimba mo brad unya naay isulti sa pari unya mosunod mo unsa iya sulti unsa man tawag ana?

Naa diay hearty prayer brad nga kibaw naka unsay sunod isulti kay alam naman ninyo unsa sunod isulti sa pari? So ug imo na tanawon murag fake brad kay dili mana imoha nag gikan kundi sa pari.

Mag pray simple raman unta tawgon diretso ang Ginoo ambot ngano lisod-lisoron ninyo inyo kaugalingon lol.

Quote Originally Posted by darsmith13 View Post
    defensive kaayo ang mga relihiyoso kung tirahan ilang religion.. faith is subjective so keep it to yourselves, ayaw ipamugos sa uban inyong tinohoan kay dili man kaha mo propeta..
    mao gani brad, nganong manira man nga subjective man kaha... igo ra mi nibalos kay gi unhan man...

- - - Updated - - -

Haha ayaw ka highblood. Cool ka lang. Kiss sa b.

Kana diay manimba mo brad unya naay isulti sa pari unya mosunod mo unsa iya sulti unsa man tawag ana?

Naa diay hearty prayer brad nga kibaw naka unsay sunod isulti kay alam naman ninyo unsa sunod isulti sa pari? So ug imo na tanawon murag fake brad kay dili mana imoha nag gikan kundi sa pari.

Mag pray simple raman unta tawgon diretso ang Ginoo ambot ngano lisod-lisoron ninyo inyo kaugalingon lol.
    mao cguro niambak ka brad kay wa jud ka kasabot unsanang misa....

oo brad mg pray mn pd q ako. kanang naa sa misa celebration mana.. nganong kaingon man ka nga ng ampo nga gipaagi sa pari? nga igo ra mn ng lead ang pari ana...? mao nay na brainwash brad

"kiss sa b"? wa ka nakatok bay.. ayaw binayot dha. kiss2x mn hnuon

If you are talking to the Philippines YES you don't pay religious taxes. You know why? Majority can't even afford to eat 3 times a day that's why.

Go to Germany, Switzerland, Austria and others, Once a year you get a bill(religious tax) from the Catholic to pay. The money will not go to the government but to the Catholic faith.

So in short, You pay taxes to the government and religious taxes to the Catholic faith. Unless mo ana ka nga ang Catholic sa Germany dili pareha sa Catholic diri sa Pinas.

Perfect? lol. I just want to live a normal life free from religious complications.

You are right, only in the Philippines and some other countries doesn't require Church tax. Back to Germany and other parts of Europe, Church tax is being imposed to its members because it is a law of their land. The gov't like Germany imposes or giving the Church to ask for tax to its members. Not just the Catholics, even Protestants, Islam are also required to pay taxes to their Churches. It's their LAW. In Austria, Hitler itself imposes the law for the church to collect taxes. Most of the European gov't as I've understand is they wanted to help the church. It is also their tradition.

Article 137 of the Weimar Constitution of 1919 and article 140 of the German Basic Law of 1949 are the legal basis for this practice.

In Germany, on the basis of tax regulations passed by the communities and within the limits set by state laws, communities may either

- require the taxation authorities of the state to collect the fees from the members on the basis of income tax assessment (then, the authorities withhold a collection fee), or
    - choose to collect the church tax themselves.

Now, what you did is, you didn't specify why those churches are asking for taxes in Europe. You tend to destroy the image of the Catholic church by twisting the story. This is what others did like you, trying to destroy the images of the religion specifically Catholics. You are one of the DISGRUNTLED ex-Catholic. And I say you are a NOMINAL CATHOLIC before. That's why you didn't learn from it

I can't force you to live a normal life and free from religious complications. You have the right to choose between GOOD and EVIL. The bad thing is you are destroying the image of a religion. I, as Catholic, even I find some evil to some religions, sect, cult and etc including atheist instead I kept it for myself and pray for them especially you that you will be enlighten and going to put down the others.

11.    Advertisement

Page 27 of 33 FirstFirst ... 1724252627282930 ... LastLast