Page 3 of 13 FirstFirst 123456 ... LastLast

Default Re: SUGARBEACH@STA.FE

wats the number of sugar beach?

Quote Originally Posted by SamuraiArcher
    wats the number of sugar beach?
    i have the same concern. it seems that wala'y nakabalo. huhuhu... where's this island_thug guy? i think he knows

halo! im from bantayan isl. mocorrect lang ko sa fare sa bus ha, 85 lang na (cebu to hagnaya) and i will take you 3 hours or less. and bout the contack # i dont have it but pwede lang mopakyaw ug tricyle from the pier and ask the driver to take you there. nya pwde man pud magtent lang didto sa ako nahibaw.an. Bantayan island is still safe, rest assured on that.

Quote Originally Posted by eljy
    halo! im from bantayan isl. mocorrect lang ko sa fare sa bus ha, 85 lang na (cebu to hagnaya) and i will take you 3 hours or less. and bout the contack # i dont have it but pwede lang mopakyaw ug tricyle from the pier and ask the driver to take you there. nya pwde man pud magtent lang didto sa ako nahibaw.an. Bantayan island is still safe, rest assured on that.
    mo correction ko ug usab sa imong plete ha...depende sa bus imong masakyan...pwede mag tent pero depende sa resort kung pwede kag mag tent...so far karon murag kuyawg mag tent dilikado sa kawat...atong hollyweek daghan nangawat....sulod sa tent..

Quote Originally Posted by kimot1222
    mo correction ko ug usab sa imong plete ha...depende sa bus imong masakyan...pwede mag tent pero depende sa resort kung pwede kag mag tent...so far karon murag kuyawg mag tent dilikado sa kawat...atong hollyweek daghan nangawat....sulod sa tent..
    Last nakong uli was Sept. 1 same lang man gihapon ang plete 85 aircon and 50 non aircon (that's ceres) maybe sayop ko basin n taas na but that was the fare i paid. sa kawat thing! basta hollyweek magbantay jud kay daghan mga dayo, but karon safe kay wala man celebration didto

@ eljy

thanx sa info. i also read from somewhere na 80+ ra ang fare sa bus. do have any idea how much man ang pangayo sa mga tricikad/tricylce padung sa Sugar Beach? planning to go there on oct.25.

@poison - if maka-adto ka sa sugar beach hope u can post the numbers...plan ko adto sa november pa hinu-on..thanks

halo there! pakyawa lang ninyo ang tricyle, 100 or 50 basta pinakamaximum nana ang akong ghatag na price if motaas pa sa 100 yaw namo ug sugot depende pud na pila mo kabouk ha! anyways lapit nalang man na sa beach from the wharf if trip ninyo maglakaw you could just walk maka enjoy pamo tan.aw2x sa mga shellcrafts along your way just ask lang sa mga pips where ang sugar beach. i cant go home na this october unfortunately but ill ask lang my friends way back in there the contact #s, okies.

post some pix....

Quote Originally Posted by botyok
    post some pix....
    Sory dont have pics here nahabilin sa amo, but i suggest you can visit bantayan.net or bantayanon.com

11.    Advertisement

Page 3 of 13 FirstFirst 123456 ... LastLast