Page 78 of 167 FirstFirst ... 687576777879808188 ... LastLast

Quote Originally Posted by kabz View Post
    bati man pag adto namo. abi nako unsa ka nindot ang beach
    basin nag expect ka og preha sa Boracay.lols atleast free ra way bayad if maligo ka didto.

nindot bya cya ok lang friendly mga pepol didto

nindot ni diri dah.. .naa rooms diri??

jst got back from alcoy ...had a great time there ...the place was beautiful .really it was.
    were already planning of going back.hehehe!

@evenstar when did you go there basin nag kita ta? yesterday we stayed there from 11 am until 4:30 and this morning around 9:30 to 1:30 ...........

asa ana nga bag-o ...the one above the rocks?
    cuz i saw this chic swimming there just this morning in front of that construction house or resort...she looks like a foreigner morag Lebanese decent in a sports illustrated type of bikini .......grabeeee kaayo hot as larva looks like an angel almost floating when she walks everything was in slow motion when i saw her!! hehehe!
    morag frizzy ang hair.( I wonder if were talking about the same girl)

Quote Originally Posted by clips View Post
    jst got back from alcoy ...had a great time there ...the place was beautiful .really it was.
    were already planning of going back.hehehe!

@evenstar when did you go there basin nag kita ta? yesterday we stayed there from 11 am until 4:30 and this morning around 9:30 to 1:30 ...........

asa ana nga bag-o ...the one above the rocks?
    cuz i saw this chic swimming there just this morning in front of that construction house or resort...she looks like a foreigner morag Lebanese decent in a sports illustrated type of bikini .......grabeeee kaayo hot as larva looks like an angel almost floating when she walks everything was in slow motion when i saw her!! hehehe!
    morag frizzy ang hair.( I wonder if were talking about the same girl)
    nagsugat ra ta cguro bai yesterday mga 4:30 nako nagswim.before pa nagrain.i went to Bodo a while ago ask ko sa FO naka check out na daw mo.ni eat nalang kog pizza.

about the girl,yup mao to nga chic.half American siya bai mura lang ug Latina.iyang Dad maoy tag iya anang Resort sa ibabaw,nagstorya mi 700k ra palit sa lot before.grabe ka chamba ang nakapalit.

@evenstar do you think theyd allow people to park sa ila resort ( katong gi construct ) cuz sa bottom didto sa rocks ila man gi pa rent ang tables and chairs?

first nag park mi sa Antig then the next day we park across the barangay hall before the little store that charges 30 pesos for parking.Medyo kuyaw lang mag cross specially if you have kids and its curve highway buses and trucks hit 100 km/hr you can feel the wind when they pass by.

wow grabee gud ka cheap ang ila palit sa lot ! naa pa diha tingko ing-ana nga price?
    Are the prices of lots there in Alcoy cheap ...... diha sa tingko?
    If you know any for sale lot in tingko please let me know .

thanks.

Quote Originally Posted by clips View Post
    @evenstar do you think theyd allow people to park sa ila resort ( katong gi construct ) cuz sa bottom didto sa rocks ila man gi pa rent ang tables and chairs?

first nag park mi sa Antig then the next day we park across the barangay hall before the little store that charges 30 pesos for parking.Medyo kuyaw lang mag cross specially if you have kids and its curve highway buses and trucks hit 100 km/hr you can feel the wind when they pass by.

wow grabee gud ka cheap ang ila palit sa lot ! naa pa diha tingko ing-ana nga price?
    Are the prices of lots there in Alcoy cheap ...... diha sa tingko?
    If you know any for sale lot in tingko please let me know .

thanks.
    noop, di sila magpapark if di nila guests.yup ni request man siya ug permit sa DENR nga ila e occupy ang 20 meters from the shoreline nya na issuehan silag permit.mao na ila na gibutangan ug pisi nya if adto ka magstay didto na part naay fee nga 5 pesos and tables kay 200 each,but para nako ok ang tables kay sa tables sa ilang Antig nga resort nga high school pa ko ana nga mga tables wa jud na siya ka paayo nya tag 200 ra gihapon ilang singil.

anyways, idea ra man pod na sa filipina wife sa tag iya sa resort nga naay entrance fee nga 5 pesos and 200 pesos per table.wa tay mahimo basta if ako maligo didto di jud ko mubayad kay public beach na ang Tingko.about ato 30 pesos nga parking,ok ra na if didto ka mo park bro kay safe ang imo sakyanan kay bantayan man pod na nila.

regarding sa lot,murag wala na ingon ana na presyo bro,before ra na way back 90s ingon ana ang presyo sa lot diri sa alcoy.brato ra jud kaau before but karon nakat.on na ang mga owner ug mahal na presyo kay tungod ra pod sa mga foreigner kay mahal pod kaug pinalitan.wa napod kay mapalit along the seaside sa tingko kay occupied na tanan,but interested ka naa mi lot diha but atbang sa Tingko.il PM you the map sa lot later.

nindot kaayo ni

this coming sunday ligo mi sa tingko.. ahehe.. kuyug me nila ni islaw ako suod nga higala

wow.,.,. nice lagi ni.,.,.,..

11.    Advertisement