Page 100 of 167 FirstFirst ... 90979899100101102103110 ... LastLast
Results 991 to 1,000 of 1662

Quote Originally Posted by katherine.anne View Post
    ask unta ko asa nice stayhan dinha dapit if pwede mag-overnight...daghan ko nadung-gan postive feedbacks then barato sad ang place...thanks daan!
    Just went there last sat and sunday... Nice ayo ang place. Stayed at my friend's house.. dagat ra pd ang luyo nila... Very relaxing.

We also went to Bodo's Resort. Nice cya.. overlooking and naa'y pool.. Room rate would range frm 1340 if non-aircon and 1680 if aircon.. good for 2 ra na.. then add lang ka 300 for additional person.. fayts na kay breath taking ang view and relaxing ang place. I'm gonna bring my sis and mom there soon...

ganahan ko mo adto someday

Quote Originally Posted by curious_me View Post
    Just went there last sat and sunday... Nice ayo ang place. Stayed at my friend's house.. dagat ra pd ang luyo nila... Very relaxing.

We also went to Bodo's Resort. Nice cya.. overlooking and naa'y pool.. Room rate would range frm 1340 if non-aircon and 1680 if aircon.. good for 2 ra na.. then add lang ka 300 for additional person.. fayts na kay breath taking ang view and relaxing ang place. I'm gonna bring my sis and mom there soon...

sis, naay mas barato aning nga accommodation? di gyud necessarily naay aircon ug pool, payts rana namo...

naay daghan sis.....along the beach ra jud mga houses...naay government-owned nga cottages very affordable jud...ale na mo sa tingko!!!!

Quote Originally Posted by katherine.anne View Post
    sis, naay mas barato aning nga accommodation? di gyud necessarily naay aircon ug pool, payts rana namo...
    Sori sis, so far mao ra na ako resort na na-adtuan, naa pd to isa amo gi-stayhan before katong naa mermaid na place but wla ko nag-inquire, libre raman gdto. But dghan man na mga nag-line up na resort didto sa alcoy. Surely kakuha jd mo best deals didto.

try mo sa antig...1k ra non-aircon room then simple ra jd kaau sya... naa pud sila parking space... twice na mi ddto...twice pud ngbrownout...pero lingaw ra ghapon...mobalik ra man sad nuon ang kuryente..

hapit na jud tawon fiesta sa guiwang.....

wala na jud tawon ko ka uli......

i miss this place, huhuhuhu.......
    Last edited by danzteo; 05-28-2010 at 06:54 PM.

[QUOTE=Soul_Captive;1534826]it's so easy to get there...if you got your own vehicle,just drive south around 90+ kms from cebu city..alcoy is four towns away from carcar, kanang town sa south na naay rotunda..when you reach alcoy, you can just drive til the end of the town and you'll see a wide strip of white sand public beach..you can also ask the locals where tingko is and you're sure not to get lost...if mag commute ka, just take the ceres bus bound for bato via oslob and tell the conductor to drop you at tingko beach in daanglungsod, alcoy...the moment you step out of the bus and cross the street, you'll see a glimpse of this paradise..that's how easy it is to get there..

tag pila pud ila cottage ddto bro..??

Quote Originally Posted by danzteo View Post

i miss this place, huhuhuhu.......

wow nice place anhi gyudko dri someday or somehow hekhekhek!!

11.    Advertisement