Page 1 of 29 123411 ... LastLast

Default Relationship Challenge : Will you still love her even if she slept with 15 guys?

This is a story of my friend's bestfriend.

Mao ni si Guy.
    Mao ni si Girl.

Guy has a very rough lonesome past. Broken hearted, hopeless romantic and Virgin. Pero kani siya nga lalaki, loyal kaayo ni siya. Dili ni siya mamiya ug tao ug open minded. There was a time nga naa siyay gi panguyab nga babae nga gusto kaayo niya pero na busted siya. Depressed kaayo siya pero naka move on ra. Until she met this "Girl" through sa iyang bestfriend.

Kani si Girl. Very tragic iyang past. She slept with 14 guys. The first 4 guys she slept with kay serious relationship. The rest of 5 guys kay she slept with kay one night stand by "accident" and the other 5 kay short term relationships or pasabot "WALAY KLARO". She gets drunk easily by drinking 4 half glass of red horse and that is why nga daghan lalaki nga ni took advantage sa iyang lawas. This girl is a "fragile" type of girl. She is "weak". She has a very tragic past of her broken family and financial issues. Let us say that those 10 guys just really want to have s*x with this girl cause she is "fragile and weak". Her tragic past is one of the reason why nga ni agi siya aning stage nga sige ra siya ug tulog sa mga random guys.

Now, this "GIRL" met this "GUY" through sa iyang bestfriend. Bale kaning "bestfriend" kay "bridge" para kang Girl and GUY.

Grabeh ang gugma sa duha nila Girl and Guy. Kaning lalaki kay ka 15th nani siya para sa Girl.

But then, when the Guy finally knew about the Girl's past kay na down iyang emotions. Lets say that this GUY got jealous of this girl cause she slept and had s*x with 14 guys.

The Girl dropped everything, pleaded, kneeled down, and cried that she wants to have a new life. The Girl said that wala na siya katilaw ug inaning klase nga gugma ug dili na ni niya ganahan mawala. This GIRL REALLY LOVE THIS GUY SO MUCH. The Girl will do whatever it takes nga dili niya i leave ang GUY. She loved this GUY so much that she gets jealous easily and paranoid if naay kauban ang GUY ang lalaki ug lahi nga babae.

The Girl promised to herself that this will be the last ever nga boyfriend iyang i uban pirme.
    Actually, this GIRL never cheated someone ever from her entire life. All of those 14 guys she slept with cheated on her. Kung i klaro pa nato, malason ni nga babae kay tanan mga lalaki nga iyang na uyab kay nangabit ug lain nga babae. Bale "not enough" siya para aning mga lakiha.

But this GUY. This GUY loves this GIRL so much. This GUY cared her so much that he wants to make this GIRL happy and let her forget her previous past relationships.

After pila ka months, everything was fine and their relationship went stronger and stronger far than better. Dugay na jud wala katilaw ang GIRL nga inaning klaseha nga relasyon. Lipay jud kaayo siya. Lipay pud kaayo ang Lalaki.

Pero naay problema ani.
    According to my friend's' bestfriend that kaning GUY kay ma insecure siya. Usahay kay ma overthink niya ang past sa girl about sleeping with 14 guys dayun siya ang 15th. Lets say that the guy feels so "inferior" kunohay kay mas daghan natulogan ang babae.

Ang concern namo aning GUY kay unsaon namo nga dili siya ma insecure ani nga lipay na kaayo ang GIRL. The GUY really love this GIRL so much and this GIRL really loves the GUY so much pero ma insecure lang jud si GUY about sa past relationship sa GIRL. Bale mahulog nga maoy rason nga mag away ni sila kadugayan.

The GIRL confessed to her best friend that she Regretted her past. She felt so dirty and the GIRL was so embarrassed when she told the GUY nga nakatulog siya ug 14 guys.

Unya instead nga mu care unta ang GUY, nag selos nuon siya or na upset ba or para niya, "unfair" guro kay nakatulog ang Girl with 15 guys.

If ikaw ang GUY, Will you really love this GIRL? This GIRL was looking for true love for so many years and finally she found it. This GUY really loves this GIRL so much but usahay mutukar ni iyang mga insecurities ba.

Right now we are currently finding ways to convince the guy nga PAST is PAST.
    Unsaon mani oi.

Default Re: Relationship Challenge : Will you still love her even if she slept with 15 guys?

di nako ky luag nana oi hahaha ug kapoy basa ani taas kaau

Default Re: Relationship Challenge : Will you still love her even if she slept with 15 guys?

Girl - NGano iya gtry ug tago iya 15 trophies? Pd man ni niya ma disclose before naging sila, dba?
    Guy - Immature pa , di pa ma realize na year 2012 na. Almost tanan mga babae more than 5 or 10 na ang gi-s3x.

Blog Entries

PAST IS PAST sakto na ... nahitabo to tanan wla pa sila nagkaila sa guy .. so forgive and forget nlng happy man kaha silang duha kung unsay naa sila .. pero just hope and pray nlng nga wlay lain party nsad mahitabo sa ilang relationship krn ..

LOVE mn kha nia. then iaccept na nia na mao nai past sa iya girlfriend. la mn cia atong mga panahona. malas lng jid ning babayhana kai wa mn jid ni cia taronga. pero wa mn sa ang girl jid. acceptance is the key to this relationship.

brave na gali kaau ng girl dha. nitug.an sa iya past. right? she's being transaparent lng to this guy kai inlove mn cia. kai gnahan cia saligan cia. and ready ang girl mu face sa consequences. PAST is PAST oi. nganu hunahunaon pa mn na. ang impotanti ang karon ug ang future. c:

Blog Entries

sakto pud .. the point dra kay ni admit ang girl sa tinoud .. wla niya gi tago ang mga past niya

Parehas ni sa case nako TS.

If i were the boy I'll give the girl a chance. Its not about the past man gud It's about the happiness of being loved. If he doesn't feel the same way then he should let go of the girl before pa mo deepened ang relationship.
    I know nag duha-duha ang lalaki and I understand na maski kinsa man cguro dli ganahan ug babae na nin-ana, pero wala man siyay nahimo ana kay past mana sa babae and he can't change that. Shallow ra kaayo siya kung maghunahuna siya na just because he is the 15th guy na naagi sa life sa babae that makes him judge her na dayon. The part where I don't understand why is it even an issue niya. Ako niya dli siya magpadala sa ubang taw. Ibutang nato insecure siya, maybe he was asking more proof sad sa iyahang side na this GIRL is really changing for him - meaning to say dli siya contento sa unsa man gani ang gipakita sa girl sa iyaha.

Ako sad sa girl Regrets is all we can do after sa past. But she has to forgive herself so that people around her can accept her. It may not be easy and to understand how love works for her end since referring sa iyang past people took advantage of her. Which may lead na basig mhimo siyang depress-suicidal, obsess girlfriend (IMHO). Get a life, dli lang sa uyab2 makit-an ang love and self-worth. She should have sheltered with her family and friends before entering in a relationship. In which naka base ang foundation sa iyahang past. And If dili ganahan ang lalaki, so what dbah? Move on. Life is not a fairy tale

Ako pa ninyo ngayo mog bendisyon sa Ginoo para magiyahan mo sa maayong dalan.

And one more thing..
    Bahala ng LALAKI oi! kung dli siya ka dawat aw. bahala na siya. As if siya rasad ang lalaki sa tibook kalibutan! conceited ra kaayo siya. Tungod lang gi bended knees siya sa babae para dli buwagan nin-ana na siya. Kung dli siya ganahan aw. MOVE ON
    Papresyo ra?

Blog Entries

Quote Originally Posted by HeartStops View Post
    Parehas ni sa case nako TS.

If i were the boy I'll give the girl a chance. Its not about the past man gud It's about the happiness of being loved. If he doesn't feel the same way then he should let go of the girl before pa mo deepened ang relationship.
    I know nag duha-duha ang lalaki and I understand na maski kinsa man cguro dli ganahan ug babae na nin-ana, pero wala man siyay nahimo ana kay past mana sa babae and he can't change that. Shallow ra kaayo siya kung maghunahuna siya na just because he is the 15th guy na naagi sa life sa babae that makes him judge her na dayon. The part where I don't understand why is it even an issue niya. Ako niya dli siya magpadala sa ubang taw. Ibutang nato insecure siya, maybe he was asking more proof sad sa iyahang side na this GIRL is really changing for him - meaning to say dli siya contento sa unsa man gani ang gipakita sa girl sa iyaha.

Ako sad sa girl Regrets is all we can do after sa past. But she has to forgive herself so that people around her can accept her. It may not be easy and to understand how love works for her end since referring sa iyang past people took advantage of her. Which may lead na basig mhimo siyang depress-suicidal, obsess girlfriend (IMHO). Get a life, dli lang sa uyab2 makit-an ang love and self-worth. She should have sheltered with her family and friends before entering in a relationship. In which naka base ang foundation sa iyahang past. And If dili ganahan ang lalaki, so what dbah? Move on. Life is not a fairy tale

Ako pa ninyo ngayo mog bendisyon sa Ginoo para magiyahan mo sa maayong dalan.

And one more thing..
    Bahala ng LALAKI oi! kung dli siya ka dawat aw. bahala na siya. As if siya rasad ang lalaki sa tibook kalibutan! conceited ra kaayo siya. Tungod lang gi bended knees siya sa babae para dli buwagan nin-ana na siya. Kung dli siya ganahan aw. MOVE ON
    Papresyo ra?
    APPROVE
    - ni abot ang guy nga dli pa sila kaila sa girl so why bother dig in to the past if dli niya ma tulon ang mga wrong doings sa girl before and besides past is past move on deal with it and accept it .. simple ra kaau na nga situation if you love the person then go ahead fight for what is right .. basin ganahan pud sya mag collect ug advise para mag samot sya ka libog sa iyang gi think

KUDOS for the girl grabe kaau sya ug courage nga mo sulti sa tinoud about her past bisan mejo lain ra paminawon pero atleast nka sulti sya sa tinoud

he doesn't need to spend his time with doubts and insecurities. Past is past and if he can't accept her past means he can't accept her as a whole then if it's the case better to let her go,she deserve someone better than him.

Quote Originally Posted by SymphonyEtude View Post

But then, when the Guy finally knew about the Girl's past kay na down iyang emotions. Lets say that this GUY got jealous of this girl cause she slept and had s*x with 14 guys.
    So wla gyud nabaw-an sa guy while gapanguyab pa xa? Nagdisclaimer lang unta ang girl na : " Goryo, dli na raba ko virgin, okay ra nimu? Daghan nako naka s3x, basin malain ka. "

11.    Advertisement

Page 1 of 29 123411 ... LastLast