Page 1 of 2 12 LastLast

Default Have you ever tried bringing your Vehicle at MACRO TIRES MANDAUE?

Macro Tires Servitek Mandaue is the Shop

Of all the repair shop I brought my vehicle . This is to worst service shop I have experience. Spareparts that is not defective was replaced without asking the owner. I was shocked to see my bill reached 10k... I told them to return the old parts because I know this was not defective. And see..I was not mistaken..

Another incedent September 20,2012, I brought it again in Macro Tires due to my Flat tire. Ingot nila to replace my tire since steel belted went out based sa ilang findings. I was worried since ang tire ko Baga pa kaayo for 1 year of use. I didn't believe them, so I brought my tire to Big Foot Tire repair in Cabancalan, they vulcanize it. Karon ok na akon tire..

Hope more istoryans will see this post so that they will be aware of what Macro Tires is doing to their customers.

Default Re: Have you ever tried bringing your Vehicle at MACRO TIRES MANDAUE?

Any observation with Macro Tires?

too bad sa imong experience. naa jud mga ingon ana nga mechanics. nakapa wheel balance and align ko diha sa una so the usual service lang akong experience nila nothing much.

same ra jud mo experience sa ako cuzin boss.. nagpa change oil lang diha pagkuha daku kau bill....rason sa mekaniko naa daw daghan guba nga need ireplace...hehehe...wala man lang nananghid dritso ug replaced...paita.... buot-buot man...

kuyawa gud ana na shop? puydi diay na trbho dayun bisag way pananghiray sa tagiya, lol.. wa palang ika bayaad ang tagiya..

imbaha gd ani. haha. wa ka ni reklamo sa ilang head boss? for sure naa na silay head diha.

Talk to the owner of Macro Tires pero wala man idea sa repairs...kung ano ang isulti ka mechanik ya..ok man ra sya..

Naa quota ang ila service siguro..kung maka reach ang quota nila..naa sila siguro incentive..

ok ra unta ayuhon bisag dili mananghid bsta wla lang charge lol

basta dagko na shop. gusto nila dagko pud ug igo . ang gagmay nga shop mangigo man gani labi na tan.aw nila nimo wala kay know how. kasuway ko sa lain nga shop gatuo ilang runner mailad rako.

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast