Page 3 of 19 FirstFirst 12345613 ... LastLast

Default Re: preggy iniwan ng bf

he's probably avoiding the expenses and responsibilities of rearing your child, ts.
    it's his way out. ditch the douchebag.
    just look at the brighter side, your baby is a blessing.. . enjoy life together.

mao nang gi ingon TS "NGANONG NI SULOD"....

kana btaw live-in2x... ug uban pang pareha ra ana... kita ra man babae alkanse

ambot lang kung kabantay ning uban, but ni daghan na mga laki ron nga irresponsible and cowards.
    maayo lang sa ting kaon... ting hugas na gani, dagan na....
    and i dont think they'll be a great father, ingon ana na gani dagan na. unsa na kaha kung naa silay ilahang pamilya.
    di ko ka imagine ug amahan nga maayo lang ting buhat bata, pero ting atiman ug pa skwela na. tua na sa laing lugar ni tago or ni suk2x nasad sa laing bae.

tsk. tsk. men these days... so discouraging.

anyway TS, alangan naman ato nang pugson imong ka live in.
    on my opinion, kung ingon ana daghan siya reklamo diay unya makig buwag, ayaw nalang pugsa.
    kay kung pugson na ninyo, gubot ra imong kinabuhi. ifocus nlng na sa imong baby imong love, kay WORTH IT PA!
    kaysa anang ingon ana nga klasi nga laki, kasakit ra imong ma feel.

good luck ug congrats.

Blog Entries

Quote Originally Posted by SuperStar View Post
    basin naa pud ka pagkukulang ts mao gibuwagan ka?
    dili ko perfect ka tawo but i beliv nga gihimo na nako tanan for him.from his food to his clothing asikaso nako.work and rest na lang xa pag uli.

hayahaya sa imo bf gud...maypa ako nalang imo bf..hahaha

by the way, basin kulangan sya nimo sa *** life ninyo? about the performance
    Quote Originally Posted by bula1980 View Post
    dili ko perfect ka tawo but i beliv nga gihimo na nako tanan for him.from his food to his clothing asikaso nako.work and rest na lang xa pag uli.

be thankful nalang sa blessings TS. once naa na imo baby malimot raka ana niya or chances are magpakita na cya balik kng naa na ang baby esp laki inyo baby.

Quote Originally Posted by SuperStar View Post
    hayahaya sa imo bf gud...maypa ako nalang imo bf..hahaha

by the way, basin kulangan sya nimo sa *** life ninyo? about the performance
    imong post brad di gyud makatabang sa TS nga nag problema...

Blog Entries

Quote Originally Posted by eongab View Post
    be thankful nalang sa blessings TS. once naa na imo baby malimot raka ana niya or chances are magpakita na cya balik kng naa na ang baby esp laki inyo baby.
    yes,we'll be having a baby boy.

Blog Entries

The guy has reasons.... maybe he's scared of things like, responsibility, the pressure, less freedom and something else you could think of.

Whatever it is, it's cowardly to leave you in that situation.

But tell you what.... Never marry with someone for OBVIOUS REASONS like you got knocked up and things like such....

I haven't been to your situation but I have a few friends who chose to become single moms and are happy and I also have another group of friends who are married, have kids but arent as happy as I am.....

I'm single and it's been a while, I saw how cruel, complicated but happy and colorful this world is so back-up plan nako magkababy either married or not just before I turn 30.... thats a few more years from now.....

My point is, are you gonna stay with a guy who won't make you happy plus if ever u get married to him, are you willing to waste your tears and effort to that guy?

I don't have the right to preach but I'm just saying that If I were in your situation, I'd raise the baby on my own.... at least ang baby musunod saimu and i-appreciate halos tanan imung gabuhaton and even cherish every single moment with you.....

Just leaving you with a few lines from "The Help"...."You is KIND...YOU is SMART.... YOU is IMPORTANT........

good vibes!!!

Blog Entries

@quirkychinika: salamat sa insight...kung tutuusin tama kayo lahat.he's not worth it...sakit lang for me kasi i still love him and i dreamt of a happy family for my baby.

i know i am strong,grieving lang ko for now.but someday,magiging happy din ako with my son.thankful din ako sa pagsubok na ito for it made me stronger and closer to GOD.time will come pag naalala ko lahat ito,i will just smile and whisper "i survived!"

dili man cguro tanan lake karon mga irresponsable. Pero sa case ni TS Ang dapat nimung buhaton, e accept ang blessings. Ayaw ug sayangi ug panahon ang mga taw nga wala nihatag sa imu ug respeto ug importance.

Sa sunod pud TS kung mag uyab2 ka, ayaw sa enter daun, ila2ha sa imung uyab kay ang baye jud bya alkansi.

11.    Advertisement

Page 3 of 19 FirstFirst 12345613 ... LastLast