Page 25 of 26 FirstFirst ... 152223242526 LastLast

bread winner pud ko mao na reason wala pako ga minyo bsan gamay nalang kulang molapas na ko sa kalendaryo. At first frustration akong na feel, like kanindot unta kung ang imong sweldo naa ra gyud nimo padung, How I wish. Pero ako na realize, tigulang na akong ginikanan ug wala sila lain maduolan kundi kami ra ilang mga anak. Pero sige lang, keep living lang ghapon.

Quote Originally Posted by aldrin89 View Post
    bread winner pud ko mao na reason wala pako ga minyo bsan gamay nalang kulang molapas na ko sa kalendaryo. At first frustration akong na feel, like kanindot unta kung ang imong sweldo naa ra gyud nimo padung, How I wish. Pero ako na realize, tigulang na akong ginikanan ug wala sila lain maduolan kundi kami ra ilang mga anak. Pero sige lang, keep living lang ghapon.
    Kung ikaw napud puhon boss... ikaw napud ang mahimong ginikanan... unya matigulang na ka... ganahan ka ikaw napud ang atimanon sa imong anak unya dli pud maminyo tungod kay naa pa ka nga ilang ginikanan? ang imong nabati karon, mabati pud na puhon sa imong mga anak...
    hehehe... mao nga kita sa atong panahon karon dapat maputol nana nga cycle. unsaon? magpundo ug dako2x para sa atong katigulangon nga dili magdepende sa atong mga anak puhon... unsaon? naay daghan matudlo nato ana... kung willing lng pud ka magpatudlo... hehehe... educate nato ato kaugalingon... dili educate sa schooling kay ang skwelahan mismo wala nagtudlo nato ug Financial Education... hehehe...

Quote Originally Posted by noliverh View Post
    Kung ikaw napud puhon boss... ikaw napud ang mahimong ginikanan... unya matigulang na ka... ganahan ka ikaw napud ang atimanon sa imong anak unya dli pud maminyo tungod kay naa pa ka nga ilang ginikanan? ang imong nabati karon, mabati pud na puhon sa imong mga anak...
    hehehe... mao nga kita sa atong panahon karon dapat maputol nana nga cycle. unsaon? magpundo ug dako2x para sa atong katigulangon nga dili magdepende sa atong mga anak puhon... unsaon? naay daghan matudlo nato ana... kung willing lng pud ka magpatudlo... hehehe... educate nato ato kaugalingon... dili educate sa schooling kay ang skwelahan mismo wala nagtudlo nato ug Financial Education... hehehe...
    Kana imong gi sulti boss dugay nana nako na desisyonan nga dili gyud nako pagastohon akong anak puhon (unta wala) para magpabuhi nako, maningkamot ko ug akoa ra ug dili magpabuhi. Usa pud na sa rason nga wala pud koy plano mag anak anak. Ako na pud gi sultian akong uyab karon nga mao gyud na akong plano, pwedi ra xa mo biya nako kung gnahan man gani xa ug anak, basta ako, as much as possible dili ko ganahan manganak.
    Dapat usbon gyud ang mindset nato.

Quote Originally Posted by redhot itlog View Post
    Sometimes, kay mag depende naman lang nimo tanan.
    Like it's a never ending story. How do you stop it?
    No, but sometimes mag lisod sd ko kai ga tuo mn sila nag dakog kog sweldo hahahaha.. di na lng ko pahalata basta para nila..

Quote Originally Posted by aldrin89 View Post
    Kana imong gi sulti boss dugay nana nako na desisyonan nga dili gyud nako pagastohon akong anak puhon (unta wala) para magpabuhi nako, maningkamot ko ug akoa ra ug dili magpabuhi. Usa pud na sa rason nga wala pud koy plano mag anak anak. Ako na pud gi sultian akong uyab karon nga mao gyud na akong plano, pwedi ra xa mo biya nako kung gnahan man gani xa ug anak, basta ako, as much as possible dili ko ganahan manganak.
    Dapat usbon gyud ang mindset nato.
    mao bah boss... ok ra diay sa imo uyab karon... sakto jud ka boss, naa jud dapat usbon sa ato mindset... hehehe.

Blog Entries
    My dad died years ago so being the oldest child, the responsibilty falls on me when it comes to taking care of the family. It’s not an easy task. Musaka gyud akong dugo when they keep asking me for money like i shit golden eggs every minute. I may seem like an ungrateful child but my mom didn’t do shit for me when i was growing up. But somehow i can’t just whisk her off of my life like that. She’s still my mom. I find it hard to get things for myself because I always end up thinking, “oh i’d rather send this extra money back home.” It became a routine. A sad one. I honestly dread it sometimes but i have no choice. I was hoping that my brother would somehow help me carry this burden in my back but unsaon nakapabuntis man ang amaw. Piskot! But my sister is about to graduate from college so I’m feeling optimistic about that part.
    Last edited by pohpay; 07-20-2018 at 09:05 PM.

Quote Originally Posted by pohpay View Post
    My dad died years ago so being the oldest kid, the responsibilty falls on me when it comes to taking care of the family. It’s not an easy task. Musaka gyud akong dugo when they keep asking me for money like i shit golden eggs every minute. I may seem like an ungrateful child but my mom didn’t do shit for me when i was growing up. But somehow i can’t just whisk her off of my life like that. She’s still my mom. I find it hard to get things for myself because I always end up thinking, “oh i’d rather send this extra money back home.” It became a routine. A sad one. I honestly dread it sometimes but i have no choice. I was hoping that my brother would somehow help me carry this burden in my back but unsaon nakapabuntis man ang amaw. Piskot! But my sister is about to graduate from college so I’m feeling optimistic about that part.
    I'm sorry to hear that @pohpay. But anyhow, these circumstances happened for a reason. Yes, you may feel that the world's against you sometimes, if not most of the times. But, It's the circumstance, and opportunity that you were given that the Almighty gave to you. He wont give you a mountain you cant climb. This is your goliath that has to be slain. And i betcha, this is the reason why you will be a better person in the future, if not now. This literally would drag you emotionally and spiritually. But, then again when you reach the summit and you look back , you can tell yourself that you slain your giants. And if another comes, you're confident how to deal with it, coz you already have the experience and capability to face one. Wishin you all the best and to your family though.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by manoy15 View Post
    I'm sorry to hear that @pohpay. But anyhow, these circumstances happened for a reason. Yes, you may feel that the world's against you sometimes, if not most of the times. But, It's the circumstance, and opportunity that you were given that the Almighty gave to you. He wont give you a mountain you cant climb. This is your goliath that has to be slain. And i betcha, this is the reason why you will be a better person in the future, if not now. This literally would drag you emotionally and spiritually. But, then again when you reach the summit and you look back , you can tell yourself that you slain your giants. And if another comes, you're confident how to deal with it, coz you already have the experience and capability to face one. Wishin you all the best and to your family though.
    Salamat kaayo <3

Usahay kanang wala na gyud mahabilin sa imohang pitaka, pero after deep pondering makaingon dayon sa self nga kinahanglan gyud diay

Dakong pakpak sa mga bread winner diha hangtud karong tuiga 2019. Update ko ay I am still sending money and of course nagbagotbot gihapon but I am happy. Mao gihapon ang sitwasyon but it challenges me and motivates me to work hard for my family. They're all I have and the closest to my heart. I thank the Lord for giving me strength and patience everyday.

11.    Advertisement

Page 25 of 26 FirstFirst ... 152223242526 LastLast