Page 10 of 26 FirstFirst ... 7891011121320 ... LastLast

Kung mangayo sigeg text as in kulit kaayo, pero inig kadawat nas kwarta no more updates naunsa na gani. Isn't it unfair or disrespectful to you. I am dissapointed with this kind of pagtrato.

Nope! actually I'm proud to be a family bread winner.. It molds me to who am I right now.
    Proud sd q sa aq mga na-achieve in my own way and paningkamot...
    Proud q na nakabuhi q sa q parent and bro, in my own paningkamot...
    Proud q nga nahuman q ug skwela and nakatrabaho in my own paningkamot...
    Proud q nga nakapa-graduate q sa aq bro in my own paningkamot..
    And someday, inig menyo nq puhon, I'm sure dli nq makuratan if unsa
    pa nga obstacles aq maagian since anad nq and knows already how to
    handle or fix things...

ok kaayo ni...post....

I guess naa sad ni sa upbringing sa parents sa ilang mga anak. I will not say Im a breadwinner sa family but I had my share of obligations as an eldest when I was staying with my mom and siblings. I think we do not belong in the traditional set up of Filipino families where in the very first thing imong ma mana sa imong parents are the obligations. Share lang ko gamay sa akong story...

When we were still in school, we understood the challenges my mom had to go through (separated man akong parents). So she was left with us 4, I started working at an early age kay para maka tabang tabang sad niya ginagmay. Kato akong mommy, may pagka yawyawan man gyud to. If magtinapulan gani mi, sus 48 years nga litanya sa yawyaw. Ka remember gyud ko mo ingon to siya and I quote "kamo mga anaka mo! Kung di mo ganahan sa akong pamaagi aning balaya, hala! panglayas mo ug buhia inyong kaugalingon. Ayaw mo ug sige ug salig nako kay dili tibuok nako nga kinabuhi mag buhi ko ninyo!"

Mag mug-ot mi ato kay samukan mi sa balay kay we used to live in this puny place and all 5 of us sleeps under one bedroom. Squatteran among gipuy-an. Time came nga we all had our jobs at an early age, then the 3 of us got our own separate places except for youngest who is still college, then obviously naa pa siya with my mom. Pero kaming working professionals, nag lahi na gyud. If mamarayg among parents for support, the 3 of us talks about it and among amutan.

My point is, there are parents who would rather teach you lessons in life rather than give you the convenience of them resolving your financial problems. Wa mi gihatagan ug kwarta ng unsa ka dako, but na buhong mi sa leksyon nga dili mag salig sa laing tawo para sa imong kaugalingon.

My second point is, for the breadwinners I feel for you. Kay I was at this point in my life as well. Ang akoa lang masulti, instead ug mag sige ta ug dupa sa problema sa atong pamilya. Hatagi sad ninyo ug leksyon and balibad sad mo panagsa. Kay kung mo balibad ka, mapugos na sila maningkamot sa ilang kaugalingon.
    Last edited by high_heels; 06-15-2013 at 11:54 PM.

Usahay pero maluoy man sad ko nila.
    Quote Originally Posted by redhot itlog View Post
    Sometimes, kay mag depende naman lang nimo tanan.
    Like it's a never ending story. How do you stop it?

im proud of it kay its my duty

Yeah..kapoy sad...especially kung d magtarong skwela imong gsupportahan or later on, mu-go against you lng dayon. Pero, thta's the reality of life especially kung wlaa namoy parents nga mgsupport ninyo and I guess, it's just a matter of how oyu deal with all the issues. Relax2 din pag may time and if d na kaya...let go and let God.

Blog Entries
    no, in fact im proud!

Tao rman sad ta usahay maka huna huna sad ta na kapy mahimong bread winner.. pero alangan man sad pasagdaan nato ang atong pamilya... Asay mas sakit ang ka kapoy or ang mag tanaw kas imo pamilya na ga lisud?

dili man ko disaapoint being breadwinner and kinamanghuran pod d.i hehehe..

11.    Advertisement

Page 10 of 26 FirstFirst ... 7891011121320 ... LastLast