Default Unsay nindot ihatag nga gift para sa imu GF this coming dec.??!

mga istoryans unsay nindot ihatag nga gift para sa imung gf this coming dec.??! nag libog man gud q qong unsay angay naq ihatag para niya..
    please help me with these...

bisag unsa n.ung i suggest!! heheh

Default Re: Unsay nindot ihatag nga gift para sa imu GF this coming dec.??!

no flowers and chocolates (reserve for other occassions) but if you really want to give flowers, have a simple yet beautiful one plus another gift....ayaw jud flowers alone

kung dugay namo and you cherish each other, have a memory-tree album...naa ana sa picture city (plug in lang ko...LOL) it is affordable....

a piece of jewelry will be wonderful...there are affordable selections in unisilver, filingrenasia, silvers unli, etc...mas mu prefer ko ug hatag ug necklace (kaw nagpili sa design if possible) or a new watch...

si tiny sa blue magic (pwede katong gamay2 - kalimot ko sa pangan)

if you know how to bake, give her your specialty cupcakes (whatever)

a dinner date just the two of you in radisson blu or marco polo....mahal lang...

cebu tour.....go to the south or north cebu, joy ride, beach hopping....

overnight stay sa tambuli or maribago....mahal na sad...

***on top of that, ikaw ang kaila sa imong uyab so suit your gift nga mubagay niya ug kanang ma-appreciate niya...and also, have a card with your dedication (feelings nimo niya or other else you want to say) kauban sa imong gift...pwede card nga dako nga naa sa natio ug blue magic or make your own if you are creative enough (i gave my girlfriend one and she loved it)...

GOOD LUCK!

Quote Originally Posted by Rajzh_niX View Post
    no flowers and chocolates (reserve for other occassions) but if you really want to give flowers, have a simple yet beautiful one plus another gift....ayaw jud flowers alone

kung dugay namo and you cherish each other, have a memory-tree album...naa ana sa picture city (plug in lang ko...LOL) it is affordable....

a piece of jewelry will be wonderful...there are affordable selections in unisilver, filingrenasia, silvers unli, etc...mas mu prefer ko ug hatag ug necklace (kaw nagpili sa design if possible) or a new watch...

si tiny sa blue magic (pwede katong gamay2 - kalimot ko sa pangan)

if you know how to bake, give her your specialty cupcakes (whatever)

a dinner date just the two of you in radisson blu or marco polo....mahal lang...

cebu tour.....go to the south or north cebu, joy ride, beach hopping....

overnight stay sa tambuli or maribago....mahal na sad...

***on top of that, ikaw ang kaila sa imong uyab so suit your gift nga mubagay niya ug kanang ma-appreciate niya...and also, have a card with your dedication (feelings nimo niya or other else you want to say) kauban sa imong gift...pwede card nga dako nga naa sa natio ug blue magic or make your own if you are creative enough (i gave my girlfriend one and she loved it)...

GOOD LUCK!

nindot ni nga idea dah!! hahah ma try nga puhon neg dec. tigum sa ta ani ug sugod!! whew! thank you

pag tigum gyd dong para kapalit kag kamote..

pwede pod christmas card with dedication.

6.    Advertisement