Page 242 of 946 FirstFirst ... 232239240241242243244245252 ... LastLast
Results 2,411 to 2,420 of 9456

Default Re: Straight-Natured Gay Men, Post ta diri mga brad!

Quote Originally Posted by FreezedEntity View Post
    So you're saying that we choose to be gay.
    HAHAHAHA.
    Basin ikaw ang confused.
    gi tagaan bya pud ta ug knowledge sa Ginoo kung unsa ang maau....hahahaha

mag pagkatomboy bayot maya maau bana sa mata sa Dios peace ako boot pasabot this people can change to b straight

I don't care if they change and convince themselves that they are straight.
    It's their life, if they want to live a lie just because it's what a single book says, then go.
    F*ck if I care.

Ang ako lang, you should not lead your life base lang sa kung unsa ang gisuwat sa usa ka book nga tawo rasad ang gabuhat.
    Nya ang uban rabang religious people, they use Religion to persuade and convince people.

Quote Originally Posted by FreezedEntity View Post
    I don't care if they change and convince themselves that they are straight.
    It's their life, if they want to live a lie just because it's what a single book says, then go.
    F*ck if I care.

Ang ako lang, you should not lead your life base lang sa kung unsa ang gisuwat sa usa ka book nga tawo rasad ang gabuhat.
    Nya ang uban rabang religious people, they use Religion to persuade and convince people.
    OT: ayaw ka high blood bro sakto ka ang libro tao ra nagbohat nai author.... but holy bible is holy which ang nag sulat guided with the holy spirit..mao rana nga libro nga nag tudlo sa kamatuoran which sakit para sa atoa...if ur talking religion bro misken man cguro catholic muslim budha all religion i think gibawal ang 3rdsex....for me bro I cant force people to change or to stop pamakak sa ila identity as what i have said we have a choice gitagaan ta ug freedom ni God unsa ato pili.on

***SMH

--sigh

Quote Originally Posted by geremarv View Post
    hahahaha makaboang mani nga trade oi.....kanang maya ders a chance to change....suggest lang mga brad if naana mo gf mga maya focus on it...nara mana sa utok sa tao ba....ug nara sad na sa ila pag ka confused... scenario naa ka sakit na bawal sa imo ang softdrinks dba mo likay gyud ka ky hadlok ka mamatay??tantong likay nimo sa softdrinks madugay dli naka maglaway...ingon ana rana.......

dli man gyud maau to have 3rdsex ky duha ra gyud ang gibuhat sa Ginoo laki ra gyud or babaye.....
    good for you nga straight ka.. you have God to thank for that.. daghan na sad mga maya nga naminyo na with the opposite ***, try as they may, naa gyud gihapon ng makigrelasyon ug kapwa nila.. yes, naa ra tingali na siya sa utok, pero again, its deep seated na, ako, try as I may, musimang man gihapon gyud.. saon.. it's not as easy as avoiding softdrinks tungod kay nasakit ka, no.. again, its easy for you to say kay wala man ka ani sa among sitwasyon..

kung religious point of view, well, ni ingon man sad si Jesus nga Love your Neighbor as you love yourself.. wala man nag ingon nga laki ra gyud ug babae ang neighbor.. lol

again, we did not choose to be like this, it just happened.. it just manifested.. try as we may, naa gyud gihapon ng attraction towards same ***.. you think it's easy nga ngani? dili lalim.. just imagine living in fear of rejection that you opt to shroud yourself in anonymity na lang..

ako, malipay nako anang maghigda mi sa kasagbutan huwat sa pagsalop sa adlaw atubangan sa kadagatan, akong ulo naa sa iyang tiyan samtang gihaplos akong forehead sa iyang init nga mga palad. so peaceful

Quote Originally Posted by geremarv View Post
    mag pagkatomboy bayot maya maau bana sa mata sa Dios peace ako boot pasabot this people can change to b straight
    mao nay usa sa butang nga dili nimo masabtan namo sa lgbt unless you are one of us. yes, its a matter of choice but you are suggesting us to pretend to be someone nga dili kami. tabla rana kung adunay putot nga tao, nya imo gi encourage to think nga 6footer siya.

ug usa pa, dili ni siya sakit sa utok. google is there kung interesado ka mahibaw. peace bro

Quote Originally Posted by otidlam View Post
    good for you nga straight ka.. you have God to thank for that.. daghan na sad mga maya nga naminyo na with the opposite ***, try as they may, naa gyud gihapon ng makigrelasyon ug kapwa nila.. yes, naa ra tingali na siya sa utok, pero again, its deep seated na, ako, try as I may, musimang man gihapon gyud.. saon.. it's not as easy as avoiding softdrinks tungod kay nasakit ka, no.. again, its easy for you to say kay wala man ka ani sa among sitwasyon..

kung religious point of view, well, ni ingon man sad si Jesus nga Love your Neighbor as you love yourself.. wala man nag ingon nga laki ra gyud ug babae ang neighbor.. lol

again, we did not choose to be like this, it just happened.. it just manifested.. try as we may, naa gyud gihapon ng attraction towards same ***.. you think it's easy nga ngani? dili lalim.. just imagine living in fear of rejection that you opt to shroud yourself in anonymity na lang..
    I understand what ur trying to say wla sad ko ni discriminate sa mga tao nga 3rdsex ang ako lang basin der is a way to be change...im just thinking nga sa emotion rana or sa hunahuna or sa pagbati ra gyud na sa tao...kung mo base ta sa tulo ders a way to be change ky ma control ra gyud na sa tao...cguro if u focus ur self to God and meditate the word of God everyday and ask is guidance to be change...mausab guro.....sorry ha dis is my uderstanding i dont really know the feelings of the real maya or gay / libstian....

Quote Originally Posted by ranma1/2 View Post
    mao nay usa sa butang nga dili nimo masabtan namo sa lgbt unless you are one of us. yes, its a matter of choice but you are suggesting us to pretend to be someone nga dili kami. tabla rana kung adunay putot nga tao, nya imo gi encourage to think nga 6footer siya.

ug usa pa, dili ni siya sakit sa utok. google is there kung interesado ka mahibaw. peace bro
    base sa science bro its heritage u will be as wat u are..but f we will base in spiritual...a big no all people can be change....and im not saying na pag pretend mo nga dli kamo as wat i have been said ask guidance to God..he knows everything and He is the one molded us..i know by the power of God u will be change.....

11.    Advertisement