Page 1 of 42 123411 ... LastLast

Default MGA LAKI BA JUD KANUNAY MOSABOT SA BABAE?

motsly jd sa akong mga frnd na laki they always told me nga mga laki jd kanunay ang mosabot sa mga babae..
    sa akong sad nga present relationship krn medyo kapoy nko kay ako cge sabot sa mga situation nmo.. mura la cganges..

do u think mga bro n sis? n ur side?

Default Re: MGA LAKI BA JUD KANUNAY MOSABOT SA BABAE?

I don't know if you watch that American TV Sitcom nga "Yes Dear" yes a relationship is better when the man knows how to just say "yes" or give in para wala nay gubot.

Para naku... dapat ang guy ang mo win sa babae not the other way around. Bisan uyab namo you still have to win her... prove your sincerity and love... ako ana man pud ko. I have to test the waters before I jump in to swim. Usually for me mga 1 year sa relationship makita naku how much I mean to him and then I bring out the best in me dayon and we'd be happy ever after (murang fairy tale).

Bitaw, it depends unsang klase na nga pagsabot. Pero if you really like your gf and you think she's worth tanang pagpaubos... paubos. Pero ug nabuta lang pud ka... paubos pud ka permi nga imo gf pwerte pung immatura aw istoryahan gyud na ninyo ug tarong.

depende sa sabot ra na... kung kinsa ang sayop, mao to mosabot..

It's not the easiest thing in the world to do but for the sake of peace, prosperity and the propagation of the human species-- men just got to do it.

for the most part, yes..

I think depende ra sab na sa issue. Sometimes it takes two.

... I think it's much better kamo duha ang mag sinabtanay...

Take note, man is not perfect... Men also need girls to understand them in certain aspects... Pero i guess it's safe to say, at least 60-70% on all cases men should be the one to understand girls...

But if dili na makaya.. then that's the time we move on and find greener pastures..

yup.. pero wonder lang ko.. i just like to quote titah monra a.k.a noy noah's thread..

"ngano kami mga lalaki ang perming sad-an?"

not all the times.... di na maau.. wat if d i kun ang girl masayop, mosabot ra ang lalaki.. then kun ang lalaki masayop lang gamay, unya ang girl dili mosabot.. do u think maau na?? dapat fair....

Quote Originally Posted by Streetcar
    I think depende ra sab na sa issue. Sometimes it takes two.
    Yes. Sometimes it needs to take the working brains of two men to understand the mind of one woman. Hheheheheheeh :mrgreen:

11.    Advertisement

Page 1 of 42 123411 ... LastLast