Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Default Re: Sea mishap 3 dies, Fastcraft from Tubigon to Cebu - 08.21.2011

first time tragedy i think that happened to tubigon-cebu.

sayang nakuhaan ang fastcraft sa maong routa.

kana starfcaft ai apiki ra ba kaayo ila vessel mag lisod ta ug gawas kung naay disgrasya mahitabo.

Quote Originally Posted by Utan_Tinunoan View Post
    oo dugay nman nang Island shipping nagoperate anang rotaha. maingon ta nga permiro pud na nila nga fascraft.. sa tanang fastcraft nga magbyahian ug cebu-tubigon vice versa, kana ra gyud nga fascraft (Island Express) ang wala pa nako masakyi. tsk tsk . usa ka trahedya kini nga mipatak nasad sa kasaysayan sa kadagatan. unsa gyud kaha ang rason nganong nahitabo kadto. tsk.. karon pko makabalita ani nga usa ka fascraft nasunog nga magbyahian ug cebu-tubigon-cebu...

very sad news.. hopefully mkafind na mga crew og solution ana na mga problems..

akong 2 cousins kay apil ani na incident. thank God they survive. halos nagpanic sila kay nagstart daw ang fire dd2 sa ilang gi lingkoran. may gani a few minutes before the fire starts kay naka balhin sila ug gilingkuran kay kung wala pa diritso gyud to sila pagud. right now we are still in a state of shock kay nahitabo to. its very shameful gyud kay i think 1st fastcraft ni sa island shipping and nahitabo na accident. we are just happy and thankful na naka survive sila and they are home safely. hope that this incident will make the other shipping lines na to check everything before na mu set sail to prevent this kind of tragedy. till now we are still talking about the accident while i'm posting this. and my cousins and our whole family is very thankful to the one who rescue them... Thanks a lot "SeaJet"
    Last edited by pink_baby_f; 08-22-2011 at 01:51 AM.

naa cguro nag charge sa ila fon gamit sa china na charger.. mao man cause kasagaran sunog.

Quote Originally Posted by prestige View Post
    Sad news, sus ang mga fastcrafts ana mga route walay maintenance, perteng tayaa. Pabaya ra pud mga crew.
    huwat lang ta sa imbestigasyon mga bradier usa ta mamasangil...di gyud na makatabang ang mamasangil nga walay saktong ebidensya...

OMFG................

the media idiots have always overlooked the heroism of the chiefmate/basta chief.....

the 62-year old dude gave his lifejacket to a passenger.....and ended up dead.....F**K!!!!

f**king media idiots!!!!! namely Lou Anne Mae Rondina, Allan Dominggo....... idiots!!!! m0rons!!!!

ang sigeg balik-balik ang number of victims......asa gidala......idiots!!!!!!!!!!!!!!

kalagot panuway......................

i salute the heroism of the chiefmate............

***i wanted to create a thread to raise awareness of the heroism of the chiefmate and the stupidity and the low IQ of the newscasters who did not even notice what the chiefmate did......but most likely, i-merge ra.....

saludo sad ko bai kit sa pagkabayanihon sa chiefmate. iya gyud gi una ang pasahero. he just followed the protocol. rip chiefmate.

Quote Originally Posted by kit_cebu View Post
    OMFG................

the media idiots have always overlooked the heroism of the chiefmate/basta chief.....

the 62-year old dude gave his lifejacket to a passenger.....and ended up dead.....F**K!!!!

f**king media idiots!!!!! namely Lou Anne Mae Rondina, Allan Dominggo....... idiots!!!! m0rons!!!!

didto man gidala ang victims sa tubigon community hospital i think.

Quote Originally Posted by kit_cebu View Post
    ang sigeg balik-balik ang number of victims......asa gidala......idiots!!!!!!!!!!!!!!

kalagot panuway......................

i salute the heroism of the chiefmate............

***i wanted to create a thread to raise awareness of the heroism of the chiefmate and the stupidity and the low IQ of the newscasters who did not even notice what the chiefmate did......but most likely, i-merge ra.....

na unsa na man ni nag sagonson naman ang mga tahedya sa dagat... tsk.tsk...

11.    Advertisement

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast