Page 1 of 5 1234 ... LastLast
    Blog Entries

Default begging for love?

guys, share ta ninyo about begging for love...

para sa babae, okay ra ba ka nga naay mohangyo nimo nga sugton nimo siya?
    as in gibuhat jud niya tanan para nimo... as in makakita jud nimo nga gihigugma ka niya... pero wala nimo siya sugta... karon naghinangyo siya nimo nga sugton nimo siya.... unsa may masulti ninyo about ing-ani nga sitwasyon??

para sa lalake, okay ra ba ka nga mamugos? bisan kapila na ka gibasted, balik lang gihapon ka?... hangtod kanus-a kaha ka magbalikbalik? wala ba ka kabalo nga naa pay daghan babae sa kalibutan?

or what if the other way around??
    ang babae ang gibasted sa lalake ba... naa man pud ingon ana ba...

guys, share lang sa inyong mga ideas or naagian sa kinabuhi nga pde mo-relate ani nga mga sitwasyon...

mo-share pud ko sa akoa unya....

Default Re: begging for love?

begging for love for me is not a good idea... if you have to beg for it then somehow to me it means you don't deserve it... my opinion only hekhek

Blog Entries

the more you beg, the more it gets elusive...

I won't beg for love, I have done it already with my first love, and i won't do it again, ever...
    if she loves, then she loves me, if she don't love me... then let go.

bati kaayo if i love lang ka sa usa ka taw out of pity, because you beg.... I don't want to put myself that down because i love and respect myself.

but i cant blame if other people doing it... goodluck na lng nila

saona sa college days namo lingaw kaayo kay naay suitor akong amiga since first year college hantod 4th year... luoya sa laki oi.. consistent and persistent kaayo pizza dri, ice cream didto, flowers sa chair sa ako miga, dinner date nila unya pa apason mi mga barkada..

luoya sa laki lagi.. haha 4 years grabi ginastohay, pa gwapo, pa impress pero wala gyud sya gisugot..

cguro dili gyud maayo ang mo beg.. kung dili ang girl or laki, dili lang pugson gd..
    kay basin mgka dugo

Blog Entries

^^^ kaluoy pud ato nga lalake oi... grabe... pero di pud ko ka-blame niya... iya pud to...

Quote Originally Posted by reigel99 View Post
    ^^^ kaluoy pud ato nga lalake oi... grabe... pero di pud ko ka-blame niya... iya pud to...
    lupig pay pledgee ato niya bai.. bow dri bow didto.. luoya lagi.. hahahaha

pero kung nkasugot pa sd to niya akong amiga sulit sd kaayo bai oi.. grabi sd gyud to ka sexy bayhana.. daghan sd gyud ga dumot ato.. pero didto ra to na ilad sa rugged handsome bayhana.. bwahahahah

Blog Entries

it's just the same thing as saying " practice makes perfect" the more you try, the more chance of winning. But that's not the case when it comes to love. Once the person says "I don't like you or I don't love you" you can't do anything about it. There's no way for us to control his/her feelings nor insist that person to love you back. Nobody reprimands us from showing love,concern,affection to that person we love the most, but it doesn't mean that we should also be expecting something back in return. Let's just accept the fact that the person doesn't really like you. Second try might be alright but 3rd,4th,5th and so on,sounds so desperately pathetic. The more you insist on something, the more you're trying to pull yourself away from the person,Coz honestly it's so irritating.

Quote Originally Posted by jack_bauer View Post
    lupig pay pledgee ato niya bai.. bow dri bow didto.. luoya lagi.. hahahaha

pero kung nkasugot pa sd to niya akong amiga sulit sd kaayo bai oi.. grabi sd gyud to ka sexy bayhana.. daghan sd gyud ga dumot ato.. pero didto ra to na ilad sa rugged handsome bayhana.. bwahahahah
    dilikado jd ning mga rugged handsome hakhak

I do not believe it a good idea to beg someone to love me. If that person do not see how great a person you are and how lucky that person will be to have you then he/she is not worthy of you. It will do you no good to force yourself on someone because the foundation of a relationship is friendship and free exchange of love. Without these two, the relationship will not last. And you’ll end up hurting even more than the hurt you bear knowing he/she loves you less or even probably not at all since you just begged for it.

11.    Advertisement

Page 1 of 5 1234 ... LastLast