Page 1 of 121 123411 ... LastLast

Default What happened after she/he broke your heart?

are there any good opportunities came to your life after?

coz for me, a lot of things happened after, i made my own path, new carrier i think.hehe

i been busy and contented sa akoa ginagmay nga negosyo, kaning uso karon nga coin operated pc,.

ayw lang ninyo laina pagsabot mga migo miga, akoa lang ni gi-share to let you remind nga dili kay tungod nga gibuwagan mo mohunong na tuyok inyo kalibutan.

dili sayon ang mo-move on pero pwede hinay hinayon ug limot.hehehe.

and sa akoa nga part, akoa gilingaw ako kaugalingon aning ginagmay nga negosyo and it works, in fact im dominating sa amoa aning negosyuha.hehe

naay daghan ways para malimtan ang kagahapon nga sakit hunahunaon pagbalik.

im happy to be single after 3 yrs of break up. im 24 happy gihapon nga single.hahaha

inyuha,? please share,

salamat.

after the former one,
    dili man kaayo sakit..
    kay si current, was always there
    for me man..
    until kami nagkadayon...
    life turned out to be,
    crazier and enjoyable after that..

I promised to myself that i wont let that happen again hahaha and yet her i am now giving a girl a hammer to break my heart again but im hoping she wont hehe

nagmahay siya ngano iya ko gibyaan. MIRISI!

mao nai true love...even though nabuak imong kasing2...naa japon ka ngbarug...dili kai nabuak ang imoha....kasing2..wa na puy au imong kinabuhi.......

padung pa ko dra..after ten years .. naghimo pa kog lista..mayta mabuhat nko tanan..lisod kalimtan ang kagahapon..kay cya ang nagpatuyok sa akong kalibotan..pero im accepting the fact na it is beyond me and wala nkoy mahimo kay ako na gi try tanan..ive realized too, that we ourselves are responsible for our own happiness d na2 ipasa sa lain person... 25 single and way date para nig valentines

mao nay gi ingon, when a door closes, look at the window, it maybe open. naay reasons nganong wala mo work out ang relationship. sakit tuod but then, one way or another, we will really move on. kung kanus a, depende rana nimo. i believe that good things will come to you if u work hard on it. dili man gud na basta matagak ang grasya nato ug nag lingkod or natulog rata. even if u were hurt, u have a lot of things to learn from a failed relationship. its not just entirely the fault of the other person, although naa juy mas daku ang fault. if u continue working to become a better person, someone else will eventually see that and might even appreciate you than your ex. para nako, im better after a failed relationship because i chose to be in that position. naa may uban nga they choose to be sad for a long time, worse, ang uban gub on ilang lives. really sad

mao jud, those who choose to be sad after are more of a looser, ayaw ninyo usiki ang mga panahon nga nangagi tungod lang nya, take time doing things nga wala pa nimo mabuhat who knows you will succeed,

basta ako karon, i dont need people who dont care sa akoa feelings,especially ni ex,hahaha.

sayang kay imo gibuhian ang buotan nga serioso nimo. adios...

always find that happiness,
    from yourself,
    not from others...
    and in yourself,
    you can affect that good mood,
    sa imo partner...

Quote Originally Posted by parekoy View Post
    are there any good opportunities came to your life after?

coz for me, a lot of things happened after, i made my own path, new carrier i think.hehe

i been busy and contented sa akoa ginagmay nga negosyo, kaning uso karon nga coin operated pc,.

ayw lang ninyo laina pagsabot mga migo miga, akoa lang ni gi-share to let you remind nga dili kay tungod nga gibuwagan mo mohunong na tuyok inyo kalibutan.

dili sayon ang mo-move on pero pwede hinay hinayon ug limot.hehehe.

and sa akoa nga part, akoa gilingaw ako kaugalingon aning ginagmay nga negosyo and it works, in fact im dominating sa amoa aning negosyuha.hehe

naay daghan ways para malimtan ang kagahapon nga sakit hunahunaon pagbalik.

im happy to be single after 3 yrs of break up. im 24 happy gihapon nga single.hahaha

inyuha,? please share,

salamat.
    Idol tika bro.... naka lingkawas na jud ka.

11.    Advertisement

Page 1 of 121 123411 ... LastLast