Page 4 of 25 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast

YouTube - di lang ikaw by juris w/ lyrics

heard this song today,...

hahaha.....yubab..super kadaghan najud nila ug comments... aku...one thing lang... MOVE ON NATA DUHA...hehehe yopak nang mga laki sige ug sulti love ka/ta nila unya mag himu ug lain thing nga mka hurt nimu...so second stage is let go and move on..hehehe no second chances...

mas sweeter pa ang 1st time ky lisod gyud kalimtan, tinuod gyud nang first love never dies

Blog Entries
    In the first place, ngano imo man gi ingnan ang girl na magpa buntis siya? Ikaw rasad sis ga buhat ug something na makapasakit nimo... You said na you did not fight for him kato saona nga bata pa mo... Why did you still not fight for him katong time na kaya na unta nimo?

you should have fought for your love sis...he can still be a good provider man sa iLa child and at the same time, be your man...if your love is true, it wont be that hard to do judz...

Quote Originally Posted by [eLaine] View Post
    you should have fought for your love sis...he can still be a good provider man sa iLa child and at the same time, be your man...if your love is true, it wont be that hard to do judz...

ahemmm... parang may pinaghuhugutan ah... i bet based from own experience.. hehhe peace

Blog Entries
    it was'nt but bitchier the second time around.... nothing is sweet til you are perfect for each other...

long story heheheh!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

thank you guys.... things had happened, cguro mao jud to ang plan ni God na mahitano... kung sa primetime / telebabad / tele serye ek ek.... hehheehe ABANGAN ANG SUSUNOD NA KABANATA i've learned my faults, and ive moved on... thanks for all the comments.... God is good... the best is yet to come and i believe in that

11.    Advertisement

Page 4 of 25 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast