Page 1 of 3 123 LastLast

Default Need help in choosing a car

kanang dli pa ayu ko sw2 ani pero i need advice kong unsa nindot na car ei invest ron .. gnhn ko og automatic.. kangn kong mo palit og bnew ba unsa diay ang pa aagi ana diay?? pila ang bnew ani na mga car naa ba automatic ani nila?? swift? jazz? kia picanto?rio?? unsa ang pamaagi... need help

For hassle free, buy a new car..i prefer mazda, but honda's and other JAP cars are also highly recommended. If you want a project car, try a mazda familia gen2 or a mazda miata(2 doors,2seaters). The only downside of a 2nd hand car is that you will still have to know more about the car every single day because you need to understand what needs to de done to it. For me thats the beauty of it, learning and at the same time falling in love about your ride in the process.

Enjoy and Goodluck!

For your car customization needs, visit TwinMcustomz, we make lambo doors,modified chin,bumper and other stuffs you have in mind. Just visit vehicles-parts-accessories and click on TwinMcustomz thread.

lage i would like to buy a bnew.. kanang barato dli man sad ayu dako ang budget gud... unsa may ma reccomend sir??kanang mga gagmay lng na cars.. gud..

if you want to buy a car, make sure your budget can choose the good models and make. Dont buy a car if you base your decision on the money on hand. If you cant afford now, better save. Dont let regret haunt you in the end. Again, if you want to buy a new car, make sure you buy it because its the car that you love and not because your budget is not enough.

Make a wise choice.

bitaw.. sad.. nindot ba sir ang hyundai i10?? gnhn ko og gagmay na cars gud.. and dli sad ko gnhn mga mahaln sad na car.. for.. service ni nko gamiton pra sa skul... and also we have a crosswind na.. gnhn me og naay gamay na card pra drive2 sad akong mama

honda jazz sir. nindot kaau. or wait for the new accent/elantra

ug praktical ka, get the vios. kusog, tipid ug itsuraan pud

pila ang bnew na vois og honda jazz?? pila kha ang down og bayad per monthly ani nya??thx

ang vios sir w/ auto.tranny ky naa nis mga 600K sir... ang jazz mga 700K up

pwede rman sad ka mag data2x ana sir... mga autoloan sa banko. choose a car jud sir na imo nahan and not because of your current financial allocation for the car ky mag.mahay nya ka... naa man sad plan ang autoloan, naay 1yr to 5 yrs to pay.

mas mahala ng jazz kesa vios. naa naman ron 1.3E matic ang vios priced at 720K according to their website. ang new jazz jud ang nindot but ok rapud ang vios. i own a 1.5G matic and kusog jud cya mo bira madala dala rapud iyang kunsumo. pintalanan lang akoa hehe

11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast