Page 5 of 97 FirstFirst ... 234567815 ... LastLast

Quote Originally Posted by elars View Post
    Mau gyud sir Arns as long as kahibalo ka sa breed standard bisan asa pana palit ma petshop or sa breeder u can identify directly if quality ang pup or dili. Kay naa ko kaila na nakapalit sa petshop and now its still campaigning for Ph GR ch title
    yup i agree... it will always come back to "how well you know your breed"

common marketing strategy is for the buyer to be deluged by pronouncements like
    "kani grandson/daughter ni ni etc etc (titled dog)" "kani 29 red marks ni" etc etc LOLZ!

kalami pangutan-on in return ug "unya, kabalo ka unsa strong points ug weak points ng imu puppy nga gibaligya?" haha makatawa lagi ta basa2x aning mga gimmicks...

red & green marks are nothing... its the actual dog (and his/her conformation) that matters.

share lng pd ko ah? nindot au inyo mga ge share gd.. with regards sa pets nga with papers or without.. price wise mas mahal jd kasagaran with papers but does it matter jd ba? bag o lng ko ngpalit jd og dog gd and nkahbw anang papers2... pra nko dli ra kaau.. for the quality lng ky mkuha mn cguro nah nmo bsag wly papers bsta sakto pg gam, sakto age sa pgbreed sa dam or sire, pgcare, vet check for health and readiness sa pet pra mgbreed, etc2x.. other people tend to spend to much sa ilang dogs ky lge mahal pgkapalit and sayang dw ang quality sa pup.. how about sa barato lng pgkapalit? d nlng kaau gastoan? tagaan nlng sub standard food and place to stay pra naa lng bnty sa gate? then kng kaabot na sa 9mons or unsa nah edad and "pra nla full physical growth" ky breed na dyon". for me, i own a pup nga wly papers pero d tungod sa dli ko kaabot sa budget, knah ky gnhn ko nga naa ko spare money to cater the need of my pup.. ahaton nmo nga moana ka tiguman jd ko nah ky d pa kya sa budget nko ron.. then imng budget taman lng sa pgpalit.. wla ky spare pra emergencies.. dli inOA pero i treat my pup as my own sibling.. my girlfriend tends to be jealous na gane because of the time and attention nga akng nhatag sa akng binuhi... pero i wanted and need to do that... it is not my job but it is my responsibility to take care of the pet i bought/own ky naa japon nah kinabuhi gd.. this goes to the breeders, sellers and to those who are planning to own pets...

wew.. add lng ko sunod npd ky wla na naorganize akng utok sa ktaas.. correct me if i'm wrong lng..

Quote Originally Posted by jepoi27 View Post
    share lng pd ko ah? nindot au inyo mga ge share gd.. with regards sa pets nga with papers or without.. price wise mas mahal jd kasagaran with papers but does it matter jd ba? bag o lng ko ngpalit jd og dog gd and nkahbw anang papers2... pra nko dli ra kaau.. for the quality lng ky mkuha mn cguro nah nmo bsag wly papers bsta sakto pg gam, sakto age sa pgbreed sa dam or sire, pgcare, vet check for health and readiness sa pet pra mgbreed, etc2x.. other people tend to spend to much sa ilang dogs ky lge mahal pgkapalit and sayang dw ang quality sa pup.. how about sa barato lng pgkapalit? d nlng kaau gastoan? tagaan nlng sub standard food and place to stay pra naa lng bnty sa gate? for me, i own a pup nga wly papers pero d tungod sa dli ko kaabot sa budget, knah ky gnhn ko nga naa ko spare money to cater the need of my pup.. ahaton nmo nga moana ka tiguman jd ko nah ky d pa kya sa budget nko ron.. then imng budget taman lng sa pgpalit.. wla ky spare pra emergencies.. dli inOA pero i treat my pup as my own sibling.. my girlfriend tends to be jealous na gane because of the time and attention nga akng nhatag sa akng binuhi... pero i wanted and need to do that... it is not my job but it is my responsibility to take care of the pet i bought/own..

wew.. add lng ko sunod npd ky wla na naorganize akng utok sa ktaas.. correct me if i'm wrong lng..
    your dog is lucky to have you... it seems you really love your dog. and thats good.

re: papers vs w/o papers... whenever i buy a new breed, i see to it i study first that breed's quality & standards.. this to include its traits, temperaments, health issues etc etc... why is this important? because i want to know if that particular dog would fit in into my lifestyle (or vice versa)... my next move would be to get a pure specimen of that breed. why pure? because only by getting a pure breed that you'll be assured of exactly the same temperament and conditions that you previously learned (from studying breed standards)... because if you get a mixed breed, the traits that you liked from that particular breed will now be compromised. di na ka sigurado if kato imu naganahing traits niya, naa pa ba dira sa mixed nga dog. so the surest thing to do is to get a pure dog.

so what does that got to do with the papers? well, papers (or having papers) assure you of your dog being pure bred. thats the common notion, if a dog has no paper, it is not pure. actually sayup tong notion nga ang nakamahal sa usa particular dog is ang iya lang papel.. nope not necessarily the case... ang nakamahal sa usa ka dog is the assurance that it is pure... which is guaranteed by that piece of pcci paper.

ahh.. so mao nah ang papers.. pero kng kta nmo ang dam og sire ky ok rmn noh? the thing is wla nkuhaan ang uban og papers (that includes my pup) ky ang isa sa parents ky wly papers or wla mn nprocess.. so better check nlng jd kng knsa ang inyo palitan sa inyo pups.. dli mgdali2.. sa giingon pa ni sir ironwood ky pili mo tarong kng unsa mo fit sa inyo personality pra later on dli mahog nga ibaligya rpd ninyo balik or ipaadopt.. and to aid you with your research, naa ko nkit an sa youtube.. incase lng d mo gnhn mbasa ba.. hehe.. nindotan ko sa ilang mga video.. search lng dogs 101 - type sa dog imng gnhn.. like dogs 101 - labrador.. then puff maenjoy ka pminaw.. naa na tanan info didto.. breed info, grooming, temperament, etc2x..

Quote Originally Posted by jepoi27 View Post
    ahh.. so mao nah ang papers.. pero kng kta nmo ang dam og sire ky ok rmn noh? the thing is wla nkuhaan ang uban og papers (that includes my pup) ky ang isa sa parents ky wly papers or wla mn nprocess.. so better check nlng jd kng knsa ang inyo palitan sa inyo pups.. dli mgdali2.. sa giingon pa ni sir ironwood ky pili mo tarong kng unsa mo fit sa inyo personality pra later on dli mahog nga ibaligya rpd ninyo balik or ipaadopt.. and to aid you with your research, naa ko nkit an sa youtube.. incase lng d mo gnhn mbasa ba.. hehe.. nindotan ko sa ilang mga video.. search lng dogs 101 - type sa dog imng gnhn.. like dogs 101 - labrador.. then puff maenjoy ka pminaw.. naa na tanan info didto.. breed info, grooming, temperament, etc2x..
    yeah, ideally man jud unta, whether you plan to buy with papers or w/o, imu jud paninguhaong makita both parents sa mga puppies.. in this way macheck nimo if there is wrong on any of the parents (temperaments, deformities, etc)... kay these traits posible jud mapass-on sa iya offsprings... and late na nimo na maobserved sa imu pup, after na nimo sya na-buy.

For me papers really important especially if u plan on breeding bcuz u can trace the lines u would like to breed either line breeding or crossline breeding. U can also trace the ancestors of ur dogs and also an assurance nga pure breed imo dog

ask lng ko about bloodlines?? how to know if that kind of bloodlines is compatible with the bloodlines of the dogs that u have??

The better breeding is Line breeding in terms of successful quality puppies but naa sad successful crossline breeding pero taas lng percentage sa Line breeding. Tan awa sa imo PCCI papers then tan awa unsa mga bloodlines sa imo dogs like for me sa husky the known lines are Innesfree, Kristari, Karnovanda and others. Line breeding is kana same cla line or naa cla same ancestors ila bloodlines/pedigree. Maglisud na sad ko discuss gud sa genetics regarding the line breeding and crossline breeding. In terms of compatibility better gyud ang line breeding but naa sad exemptions. Better gyud look first sa structure of the stud ug ang female dog kay unsaon man na line breeding cla but structure wise dili au nindot either ang Stud or the female dog so u would not expect nga ang pups quality gyud.
    Last edited by elars; 10-14-2010 at 12:43 PM.

Thanks for the tips....the info is very helpful

ahhh okok tnx edz...hehehe silingan raman unta ta..hehhe

11.    Advertisement

Page 5 of 97 FirstFirst ... 234567815 ... LastLast