Page 1 of 8 1234 ... LastLast
    Banned User

Default Is it fair that the Catholic Church should be exempted from paying taxes?

They make money. This church is obviously run like a business, I do not understand why the separation of church and state exempts them from paying taxes!

dli na fair woi. kinahanglan wlay pinalabi

gawas na way tax, dili pa gyud fair mo investigate sa ilang Pari na mag binastos.

Im a catholic and I feel the Catholic church is more corrupt than the previous government of Gloria Arroyo. Sige ug panaway sa mga immoral unya ang ilang mga pari na immoral tabunan unya pabaksyonon lang or e agi lang sa limot limot. Naka dungog namo ug Pari na gisilutan nila kay naghikap ug nag binastos, or pari nasakpan na naa diay asawa unya naa anak, pari na namatay sa motel/hotel kay nag****** ug nang abang ug babae, or pari nasakpan na nagbinayot or bayot gyud...

Ang tubag WALA! sa kadaghan ng gi amot sa mga taw, binilyon kung e account, kung subject to tax ang amot sa mga taw dako nig matabang sa goberno. Kung mo ingon sila na corrupt ng goberno basin kawaton ra, sila sad bitaw mas grabe pa...

So Tax sa simbahan ipatuman!

they always have criticisms when political issues come up, and yet they don't pay taxes.

here's my thing: if you don't pay taxes, you don't have the right to criticize or influence any decision-making for the country. pay taxes and you can start blabbing, but until that day comes, the Catholic Church can shut their pie-hole.

They should pay. Dagku kaayo kita ang simbahan aside sa halad.
    Naa pud ba tax ang mga school run by the church? Coz I think murag wala and I think dagku sila kita ani.
    It's a big help pud unta sa ato government.

i agree..it should be fair..someone should start an action for this..

wala man gud makabalo mostly sa ato mga catholics asa padulong ang atong kwarta nga giamot, limos, ug uban pang halad sa simbahan. but to think it more wisely, kita ra diay gihapon nitabang ug sugnod sa atong kahimtang sa kalibutan karon nga kalisud...y have i said that?

...research about the secrets of the vatican, illuminati, freemasonry and the planned new world order. kani tanan gipaluyohan sa mga elite nga mga luciferians! ang bag-o pa ani, maglibog pa. And we need the right guidance sa prophecy sa bible para makarelate ta ani nga teachings.

Quote Originally Posted by hotspur View Post
    wala man gud makabalo mostly sa ato mga catholics asa padulong ang atong kwarta nga giamot, limos, ug uban pang halad sa simbahan. but to think it more wisely, kita ra diay gihapon nitabang ug sugnod sa atong kahimtang sa kalibutan karon nga kalisud...y have i said that?

...research about the secrets of the vatican, illuminati, freemasonry and the planned new world order. kani tanan gipaluyohan sa mga elite nga mga luciferians! ang bag-o pa ani, maglibog pa. And we need the right guidance sa prophecy sa bible para makarelate ta ani nga teachings.
    Brad, unsay connection ana sa tax sa pilipinas? hehehe...

The reason why our country is becoming much poorer is that the church is not paying taxes and yet they earn the greatest than most businesses here...they have brainwashed the people to give out their hard earned money, all for the greater glory of god, and then what? they haven't helped at all...they should pay bigger taxes in order for our country to benefit from all their money collected from people....they're filthy rich for crying out loud...

one of the reasons why our country's poor is because people like to leave it all to God.

"wa koy trabaho."

"aw, pag-ampo sa Ginoo nga maka trabaho ka!"

-----------------------

"wa koy kwarta."

"pag ampo lang sa Ginoo kay basta mag cge lang ug ampo, mu abot ra na ang grasya"

11.    Advertisement

Page 1 of 8 1234 ... LastLast