Page 31 of 57 FirstFirst ... 212829303132333441 ... LastLast

Default Re: unsa nindot nga engineering school? cit o usc?

dpende rana sa utok sa studyante..

pero USC jud kay mas gahi..

kay kasagaran mang hagbong sa USC balhin sa CIT..

dvah

wala pa sad ko ka nka dungog CIT

gkn daun ni balhin USC kay na hagbong??

love your OWN jud..

tubag mga CAROLINIANS dha

Quote Originally Posted by rokicookie View Post
    hmmm. i think bro mao na ang proof nga grabe musala ang usc. hahhaha. gamay ra ang makagradweyt kay lisud lisuron ug maayo sa prof.

sakto jud ka ako ig.agaw kapila nag retake didto sa USC ang ending ni balhin cya ug CIT..kay lisud2.don sa mga prof.muo tag 4 ra mo grad dha s USC labina sa CHEM.E ...

cit brod ky nice aung ang mga taw mga buotan og god fearing . . samot na ang mga eengrng sus wlay sama ka buotan. . . hahahaha

Dili maayo ni pagka compare kay sa financial pa lang daan, 10% ra siguro ang makuha sa CIT.

E compare ang USC sa ubang sectarian schools para makita ang katag.

Gawas pa, bag-o lang naka comply ang CIT ug university status unlike sa USC nga pwerting dugaya na nahimong university.

nursing nindota

based on my cousins experience my cousin is studying in usc for 3 years (3rdyear) yess. she is brilliant and smart and taking chem-e.. In her 3rd year she realized that some teachers in san carlos would prefer students who are close to them and gave high score not on the performances of the students. and also she got failed in some subjects and she is wondering why? ( dumot daw ang mga teachers ) if the student kay mag tubag2 or react if nay sayup ang teachers. After she transfered at the CIT-U... take not:
    na deans lister siya sa C.I.T! and naka graduate and now a succesful licensed engineer. passed the board exam last april.. that's what she said. and nag wonder sad ko. whyyy ingana ang usc.

lahat naman siguro nang skuls merong ganyang professors, merong mabait, merong terror, merong sobrang FC.

but what defines a university is not by its name but by its quality of education. professors behaviors are out of our control syempre. mura na silag mga tae na nag.ali ali kung hapit nata sa finish line. sometimes they just post as challenges. and i think that is the major difference sa CIT.

what i love about CIT is if mahagbong ka, you can always retake the course anytime. sa summer sa second sem. even take advance subjects na naa pai prereq na wa pa nimo ma.take (kung di masakpan) :P
    you can graduate in advance. and kung meron kang major churvaloo sa major subjects mo pwede rakaayo mahangyo ang teachers sa minors. no problem. the life.

BUT what i love about USC is complete ang equipment, daghan kaayog laboratories pwede ka mag.working para nana kai experience, up to date technology, online enrollment (palyado nga lang madalas), they have a name to take care of so youll see improvements every now and then, and the PROFESSORS. i wont deny that fact na there are teachers na usahay mga ambot jud. dili ka sure kung ipasar baka or dili. if you did bad but you passed, good for you. if you did good and failed, then you can always approach the instructor and ask why. naa juy mga terror na teacher and mao nay ikahambog sa usc. naa poi mga minor instructors na ganahan ila mga subject himoon pung major sa estudyante. so makat.on jud kag naning. makat.on kag hubog (kung hagbong) kat.on kag barog balik ug naning pa maayo. daghan kaayo challenges ma.encounter sa usc. mao na ig.graduate nimo nindot kau feeling. coz u survived.

life is a challenge and usc will teach you just that.

Agree ko nga sa USC-TC perming survival mode. Perming kulatahay ug binukbukay ang imong feeling pag sud nimo sa klase.Survival gyud permi na-as hunahuna, kana nga environment and experience madala na nimo sa outside world which make us ready mo diskarte sa real life. Thrill lagi kaayo inig hapit na final, ask ka mopasar kaha ko. Pag graduate lagi nimo lami kaayo i syagit ug I SURVIVE THE JUNGLE OF TALAMBAN!!!. That was 25 years ago pag graduate nako sa USC-TC and I'm sure mas gakagahi ang TC sa pagka karon. Woi, ka lami balik balikon ang TC memory lane.

Blog Entries

OT (though, half-meant):

Asa mas nindut nga kan-on? Ganador or Sinandomeng?

*Please stop comparing schools. They are the same. In the long run, it is the "product value" that counts and not the "price value". Just a reminder, all of you will be branded as ENGINEERS not because of your school, but because of your hard work and determination.

-All hail Maroon and Gold.
    Last edited by moy1moy1; 11-08-2011 at 03:19 AM.

depende ra nas tao kng sakto bas pang utok. dghan bia tag rason prmi usahay mo ingon tag ang maestro mn gd y klaro nia kta d i y klaro hahaha mao nay geh ingon nga depende ra jd na sa isa ka tao same ra sila skwelahan same ra ge kwaan nato og education. ang importante ra mn ana mka graduate ta ug malinawon og muhayag ang atong kaugmaon!

- All hail Maroon and Gold! (2007-2011)

11.    Advertisement

Page 31 of 57 FirstFirst ... 212829303132333441 ... LastLast