Page 16 of 57 FirstFirst ... 61314151617181926 ... LastLast

quality always comes with a price..

if you are good enough and you can afford the price, between CIT and USC, one should definitely go to USC! and if you can't afford but still good enough to get a scholarship (there are so many out there), USC is still the best place to go in Cebu (when it comes to Engineering ha).

Quote Originally Posted by madina View Post
    haha bro ayaw pag una bro basin makaon na nimo imong gipangsulti...chillax bro haha kalma lang gud kainit pud nimo ui.....og wla ka naigo bro ayaw nlang og tubag so nikagat ka it means naigo ka haha.....wala ko ngpaka uwaw sa akong kaugalingon bro basig ikaw hahahaha....kalma lang gud haha
    kalma ra man ko pirmi sir... nagpapalinawag lang klaro man kinsa nay nasuko
    ana diay na kung mutubag,nikagat? kuyawa gud,psychology major pud diay ka? ang ako.a ra sir, mo koreksyon ko sa ako mga nakit.an nga dili sakto. ani ra man gud na, ang naigo,muhilum. ang naay ikasulti, mutingog...

sir, nagpapaliwanag lang. ug please lang, ayaw ko himu-a nga diversion. daghan kaau nagpaabot sa imong tubag oh...
    Last edited by nonski15; 07-05-2010 at 10:59 AM. Reason: ka lame sa life

off topic

breeding: meaning Training in the proper forms of social and personal conduct.

I have to say most of the Carolinians I know have proper breeding. lol

mga garaon! basin nagsalig mo datu moh?
    Last edited by syaok; 07-05-2010 at 11:26 AM. Reason: .

back to the topic

Quote Originally Posted by Batusi_Kwitis View Post

the most objective answer... by CHED
    +1 ko ani.

Quote Originally Posted by nonski15 View Post
    back to the topic

+1 ko ani.
    nice. this is just one of the many measurable academic criteria.

based on Ched Center of Excellence/Development in the field of Engineering:

USC- 4
    CIT- 0

Quote Originally Posted by nonski15 View Post
    kalma ra man ko pirmi sir... nagpapalinawag lang klaro man kinsa nay nasuko
    ana diay na kung mutubag,nikagat? kuyawa gud,psychology major pud diay ka? ang ako.a ra sir, mo koreksyon ko sa ako mga nakit.an nga dili sakto. ani ra man gud na, ang naigo,muhilum. ang naay ikasulti, mutingog...

sir, nagpapaliwanag lang. ug please lang, ayaw ko himu-a nga diversion. daghan kaau nagpaabot sa imong tubag oh...
    bro, ayaw na lang tubayi ang post kung off topic na daan kay musamot ka off topic. i know you are just trying to defend your personal opinion/experience but just let others be the judge. and i think that everyone here has a clear view on who among between the two of you is right. so dont worry there is no need to defend yourself and para makalikay pud ta sa off topic ug diversion.

and back to the thread topic:
    CHED accreditation para sa CoD.kung engineering, USC ra ang naa ana dri sa cebu.CIT wala

this thread deserves to have a poll...pro no matter what the opinions of people defending their respective schools i would say it is futile coz it is just our opinion...to have a better view on which is best or better, i think its better to consult CHED ky they are the ones who have idea on what to guage regarding the quality of the school...

USC ko laban kay USC man ko skwela pero it all lies on the student himself,on how he handles the problems and pressures,kay kung dili siya magtinarong wala jud ayo ang guwa.daghan pud baya walay ayo ang guwa nga gikan sa USC nya ubay-ubay pud na mga walay ayo sa CIT.

USC ENGINEERING ko laban kay ako mga amigo nga gikan og USC transfer ug CIT kay namalik man ug USC kay dili kono sila ganahan sa environment og sa facilities.dili lang sa saway pero mao man ila giingon.i haven't experienced skwela baya sa CIT so i base my post here from my friends' opinion (kay balhin man unta ko CIT).ubay-ubay pud ni sila namalhin balik sa USC oi.hehe

Quote Originally Posted by Batusi_Kwitis View Post
    Dont try to spill a can of worms in this discussion mate... wala ka kaila unsay Character sa mga Carolinian... Spewing unsubstantiated words will only reflects who you are an IGNORANT one.. sorry I wont go down with your level ,mediocre ra kaayu imung comment!!!
    to madina:
    next time please be responsible with your post... and be sure to backup your claims

nakapiso nuon ka!!

11.    Advertisement

Page 16 of 57 FirstFirst ... 61314151617181926 ... LastLast