Default Battery Replacement For Toyota Hilux 4x2

Guys ask lang ko unsa inyo ika recommend na replacement battery for my Toyota Hilux 4x2 kay ang stock nako na battery niabot najud sa life nga maglisod najud ug start kay i've been using this for 2 years kapin napod.

Certain Motolite dealer in Mandaue told me Motolite Gold N70 fits right daw kay most of the time mao ila gigamit pag replace sa mga Fortuner, Dmax and Strada's daw..

Ako lang pangutana is ang stock na battery sa Hilux is medyo gamay cya compared to the N70, a little about 2 inch ra cguro ang diperensya which is mosobra jud cya sa inig taod . I told the guy if I'll take the same size na Motolite Gold gihapon ingon cya dili daw kuno sila mopasalig kay dako daw ug makina ang Hilux.

What do you guys think? Comments and Suggestions are highly welcomed in this thread..^_^..

@devil, just choose the battery that fits the car, ok rana mas bigger basta mo fit ra gihapon sa bracket. the bigger the better jud

Quote Originally Posted by menzymenz View Post
    @devil, just choose the battery that fits the car, ok rana mas bigger basta mo fit ra gihapon sa bracket. the bigger the better jud
    ah ok..thanks for the advice brad..medyo molabaw jud cya gamay sa stock na battery mga 2 inch cguro..i'll have the sides cut nlang cguro para masigo tong n70 tomorrow..well, i guess the bigger the better..^_^..

sa toyota nalang pailis og batt sir kay sila man sweto sa imo vehicle.

Quote Originally Posted by cptn_star View Post
    sa toyota nalang pailis og batt sir kay sila man sweto sa imo vehicle.
    ah ok..mas maayo cguro brad..cge thank you sa advice..^_^..

i changed our forts battery before. AFAIR, GS Battery was the stock brand. changed it to Motolite Gold with the same size. i dont rememebr the size number but im sure it was the same size with the stock battery.

same size palita sir...ayaw na imodify imong butanganan...

use motolite n70 boss, mas dako siya but sakto ang dealer. mo fit ra siya sa butanganan, hasta tong holder niya masud ra. mas kusgan magpa start ang n70 kysa stock battery.

9.    Advertisement