Results 9,521 to 9,530 of 9551

buhi pa ni nga thread guys? hehehe

Quote Originally Posted by Bricksand View Post
    buhi pa ni nga thread guys? hehehe
    Di na, kalag nalang 👻 lol

Bitaw please share more stories guys, Wa jd koy ma share ako hahaha

atong buhion ning medyo kamatayon hahaha

this was narrated to me.

somewhere sa south, naay usa ka bukiron area nga medyo remote and walay kuryente. dihay usa ka gardener nga naabtan ug gabii nagtrabaho sa iyang mga tanom gamit ang headlamp. lampas 10pm, naa siyay nadungong nga tingog nga niingon ug "kwee!" so iyang gitubag ug "panaw lang, walay hilabtanay". pero niusab ug tingog ang "kwee!" na-feel sa gardener nga nagkaduol. sa iyang kakuyaw ug kalagot, iyang gisyagitan "duol ron kay gisi jud na imong ba-ba ari akong sundang!" nawala ang nagtingog.

pagkahuman, nakadesisyon siya mopauli na pero nabalaw siya ug pangita sa iyang tsinelas nga gibutang niya duol sa iyang gitrabahoan. bale niyang pinangita, nahugad na niya ug tan-aw ang garden. taud-taud niyang pinangita pero wala siyay nakit-an nga tsinelas. so, nipauli na lang siya nagtiniil.

pagkabuntag, ang iyang trabahante niabot nagbitbit sa iyang tsinelas. nakit-an daw niya ang usa sa may maisan ug ang usa sa may duol sapa. ang makahibulong kay layo-layo ning mga lugara, mga 30 meters daw gikan sa garden. nakaingon nalang sila nga basin naglagot ang "kwee!" gilabay iyang tsinelas sa layo, gibuwag pa jud.

Quote Originally Posted by keen View Post
    atong buhion ning medyo kamatayon hahaha

this was narrated to me.

somewhere sa south, naay usa ka bukiron area nga medyo remote and walay kuryente. dihay usa ka gardener nga naabtan ug gabii nagtrabaho sa iyang mga tanom gamit ang headlamp. lampas 10pm, naa siyay nadungong nga tingog nga niingon ug "kwee!" so iyang gitubag ug "panaw lang, walay hilabtanay". pero niusab ug tingog ang "kwee!" na-feel sa gardener nga nagkaduol. sa iyang kakuyaw ug kalagot, iyang gisyagitan "duol ron kay gisi jud na imong ba-ba ari akong sundang!" nawala ang nagtingog.

pagkahuman, nakadesisyon siya mopauli na pero nabalaw siya ug pangita sa iyang tsinelas nga gibutang niya duol sa iyang gitrabahoan. bale niyang pinangita, nahugad na niya ug tan-aw ang garden. taud-taud niyang pinangita pero wala siyay nakit-an nga tsinelas. so, nipauli na lang siya nagtiniil.

pagkabuntag, ang iyang trabahante niabot nagbitbit sa iyang tsinelas. nakit-an daw niya ang usa sa may maisan ug ang usa sa may duol sapa. ang makahibulong kay layo-layo ning mga lugara, mga 30 meters daw gikan sa garden. nakaingon nalang sila nga basin naglagot ang "kwee!" gilabay iyang tsinelas sa layo, gibuwag pa jud.
    unsa diay na ang kwee keen? hehehe maayo ra ky tsinelas lng iya gi kuha dili ang brief hahaha

Quote Originally Posted by Bricksand View Post
    unsa diay na ang kwee keen? hehehe maayo ra ky tsinelas lng iya gi kuha dili ang brief hahaha
    hahaha ug gisagbay malamang gikuha ug apil

kwee kana bitaw some kind of nocturnal bird nga related sa abat. usually daw, manulong na sila kung naay bag-ong patay gihaya or sa balay nga naay nagsakit nga duol na sa kamatayon. di ko sure unsa lain tawag anang kwee. sound na niya nga madungog sa mga tawo inig agi niya.

Ok, let me share something...

I used to live in an apartment in Kamuning way back in the 1990's. It was a really old apartment. From its architectural design, I'd say it was built back in the 60's - five doors laid out in a short row, with a long narrow driveway connecting all of them.

This particular row of apartments was home to a mixed group of people. The first door, the one nearest the road, was occupied by an old, childless couple.

The next two housed middle-class families with small children. My cousin and I rented the last unit.

We were all from the province and were enrolled in different universities in Manila. I, on the other hand, was attending a university one short bus ride away.

The unit, as could be expected was a beehive of activity during the day and our classmates having the run of the place with only a maid to look after the mess that inevitably got left in our wake.

In the daytime, the shrieks and screams of children while playing their silly games often pierce the air.

But at night, the compound turns into a different place. A strange stillness descends on the apartment, enveloping the whole area. With the kids safely tucked in their beds and with us college kids ready to call it a night, the row of apartments suddenly becomes somber and dark.

It was during one of these nights that my cousin and I found ourselves unable to sleep. Tossing and turning in my bed, I just couldn't shake the strange feeling that someone or something was watching us from somewhere nearby. I glanced at my cousin and I saw with the very little light coming from the full moon that he had pulled his blanket over his head. Geez, I thought. I might just as well.

With my eyes shut tight, I could somehow see in my mind and feel that a black shadow was going up the stairs to our room. There were no footsteps but just a creepy feeling of impending horror. Then suddenly the shadow was inside the room, standing just right outside the door.

- to be continued (Breaktime)

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by keen View Post
    hahaha ug gisagbay malamang gikuha ug apil

kwee kana bitaw some kind of nocturnal bird nga related sa abat. usually daw, manulong na sila kung naay bag-ong patay gihaya or sa balay nga naay nagsakit nga duol na sa kamatayon. di ko sure unsa lain tawag anang kwee. sound na niya nga madungog sa mga tawo inig agi niya.
    aw mao na diay ang kwee...murag lahi na ang tawag sa amoa nkalimot lng ko hehehe..thanks

i feel like i'm reading a book. excellent writing brader @Bricksand

waiting for part 2

-- Continuation

It was staring at us! Panic was rising my throat. I tried not to move, hell, I was trying my best not to breathe lest it notice me and come over to my bed. Sleep, you fool! My brain was screaming at myself. Don't move and just sleep!

Maybe by sheer force of will, I did manage to doze off. The next thing I remember is waking up the next day and sunlight was illuminating the whole room. Somehow, the memory of what happened the night before got tucked away in my brain what with exams from morning until afternoon.

Later, during dinner, my cousin and I got to talk. We started with the usual stuff - how's school? was there a cute lass in your class? etc.

"Did you feel it?" he suddenly asked.
    "Huh?" I was taken by surprise and was bewildered by her question.
    "You know, last night?" he pressed on.
    "There was something, I don't know what it was." he was dead serious by this time. Gone was the light banter we were sharing just a few minutes ago.
    "It went up the stairs and just stood there at our bedroom door. Did you also feel it? Did you see it?" he sheepishly asked.

It took me a few minutes before I could answer him. Then I told him that it was exactly what I felt. We were so stunned that we both felt and saw the same thing.

"I knew we shouldn't have rented this place." he continued.
    It's my mom's fault. Why did she have to put us here. It gave me the creeps the first time I saw this place."
    Of course, my aunt wouldn't believe any of our stories. You are just making it up, she would scold us.

So we had to stay put and sure enough lots of other strange things happened through the years we stayed there. Even our other cousins, relatives, and the maids experienced them. Nevertheless, the shadow still haunting the place after we graduated.

-End-

interesting incident by a shady shadow in a bizarre boardinghouse = more stories please?

Nahitabo ni few months ago. I dont know if guni guni to nako or what. I was travelling around 2am to 3am with my motorcycle bound for cebu city from carcar. Hawan kaayo ang dalan (that's why ganahan ko mag travel ug gabie) before ko naabot sa curve road sa camomot shrine naa koy nakit.an na nagdagan xrm puti sya d kaayo hayag iyang suga (I was wearing night vision glasses diay to protect my eyes sa mga abog ug insect and also makakita kog tarong labi na sa iro) medyo hinay ra iyang dagan so ako kay layo2 paman akong byahe akoa syang g overtake.kan.. mga 5 to 10 meters ra among gilay.on. pag overtake nako nya kay ganahan ko naay kasabay inig agi dhang dapita kay ngitngit kaayo wala ko nakaklaro sa nawng pero nag jersy sya then i can tell lalaki to. After nako pag overtake pag dayon nako ug liko sa kurbada na dalan akoa syang g.tan.aw sa akong side mirror ug nahikurat ko nga wala nay nag sunod nako. wala man pod ko kita natagak kay wala may impact. As in nanglimbawt akong balahibo. For almost 1 year nako sige byahe padung ug balik sa syudad kay SEAMAN man ko taga SEAMANA uli sa carcar kato pako ka experience ug ingon ato adto rapod dapita. Before to nahitabo manglimbawt jud akong balhibo inig agi nako dha ambot lang ug nganu.

11.    Advertisement