Page 289 of 956 FirstFirst ... 279286287288289290291292299 ... LastLast
Results 2,881 to 2,890 of 9551

Default Re: Share your ghost encounters, hadlok or paranormal stories

Quote Originally Posted by rudydignos View Post
    OT.. angay gyud mahadlok kang bayota ka.. soon will see
    na hadluk ku last night pag ligu naku kay feel naku naay nag tan.aw nku..

Quote Originally Posted by kimleeKINO_choi View Post
    ambot brod..wla mn ko swito kng asa jud tong don bosco retreat haus ako sure don bosco to kung walai laing don bosco r.haus dri aw mao najud to. lain kaayog feeling when u hear the noise murag nangayug tabang nga dli msabtan naai syagit nga tabang or somthing nga naa poi join us here..ambot. interpretation lang na sa mga naka dungog pero dili msabtan ang words jud.
    kung mao na sa may talisay..then I can say nga naa jud...kay nagretreat mi diha pag high school. Usa sa akong friend nahadlok kay...tungod sa usa ka room. Natimingan lang to sila ang room ila gi stay mao hinuon nga haunted.

Story:

Sa wala pa gibiyaan ang room, ila gi-off ang electric fan kay mag prayer meeting mi ato,,,then pagbalik nila sa room kay naa unta kuhaon...pag open nila sa door. Nagtingala lang sila nga nag turn-on ang fan. Pwerteng kurata nila kay naa nila ang key. Tungod ato..nihilak nalang sila sa kahadlok then amo sila giduol...Amo lang gi-sultihan nga basin..nalimtan ninyo pag off aron dili sila mahadlok...pero ni sulti jud sila nga ila jud gi off. Katag pa jud ang mga butang nila.

Naa sad daw maglalakaw sa corridor inig kadlawon...sa Don Bosco Retreat House sa Talisay.

Blog Entries

Quote Originally Posted by clinically.dead View Post
    This one's a creepypasta from a local website so you've probably heard of it:

up ikot story
    Spoiler! 
    My friend went home late after finishing their school project, now since she lives within the vicinity of the U.P. Diliman campus (University of the Philippines) it was perfectly safe for her to take the jeepney instead of taking a taxi in going home during late hours. It was about midnight when she took the ride home, and she could not help but notice the driver kept glancing at her through his rear view mirror and then he would turn to her. (Now all jeepneys have their own route and do not take any turns and they have to stick to their route or else there is a big chance that they would run into some cop trouble). What's odd about this jeepney ride besides the eerie glances that the driver gave from time to time, he was also taking turns in corners that he was not suppose to. Afraid of what the drivers plans are, she was even more afraid of her surroundings because it seemed as if she was in the middle of nowhere already. So instead of going down, she just stayed on the jeep. On the last turn that the driver made, she noticed that they were back on the route that they were suppose to be in the first place.

Before reaching the end of the terminal, the driver turned to my friend and said, "Im sorry if I scared you or startled you! It was not my intention".. "Could you do me a favor and BURN all your clothes when you get home".. Wondering why my friend asked why he was acting very strange. The driver explained, "The reason why I kept glancing was because your head was not attached to your body when I looked through my rear view mirror." "That is why I changed my route awhile ago, hoping we could get away from the bad energy present in that area, and thats why I want you to BURN your clothes when you get home because I think its still with you."

Upon arriving home, still shaking from fear, my friend took all her clothes off and burned them as quickly as she could. A few days later she found out on the news that the jeepney driver died a day after the incident. It turned out the warning was not for her but for the driver.
    mura mani naa sa phil ghost stories nga ako nabasahan.. Gilamat sad to, dapat sunugun or balihon ang dress sad ang pampawala ato but wala nmatay ang driver..

Quote Originally Posted by wizard_jamex View Post
    kung mao na sa may talisay..then I can say nga naa jud...kay nagretreat mi diha pag high school. Usa sa akong friend nahadlok kay...tungod sa usa ka room. Natimingan lang to sila ang room ila gi stay mao hinuon nga haunted.

Story:

Sa wala pa gibiyaan ang room, ila gi-off ang electric fan kay mag prayer meeting mi ato,,,then pagbalik nila sa room kay naa unta kuhaon...pag open nila sa door. Nagtingala lang sila nga nag turn-on ang fan. Pwerteng kurata nila kay naa nila ang key. Tungod ato..nihilak nalang sila sa kahadlok then amo sila giduol...Amo lang gi-sultihan nga basin..nalimtan ninyo pag off aron dili sila mahadlok...pero ni sulti jud sila nga ila jud gi off. Katag pa jud ang mga butang nila.

Naa sad daw maglalakaw sa corridor inig kadlawon...sa Don Bosco Retreat House sa Talisay.
    naai room nga haunted ddto? which room? naa koi nabasahan dri nga sa left side na room daw ang safe wlai other elementals pero as far as i cud remember kai sa left rooms kai sa mga madre nman cguro to or madre ba ng administer ddto? or pari? not so sure of this kai second floor ato tanan sa left rooms kai sa VIPs nman..bale ang ryt syd ra maoi pwede ka stayhan sa students nga mg retreat...
    i've also read from a few posts nga creepy ang CR and windows? bitaw2..sa gwas kai kakahuyan najud..pero e-fan diay ang ng-on? aircon mn ddto each room dba? or e-fan pa before?

what room number brod ang haunted ddto? im trying to recall sa room number sauna. I am really hoping dili same ang room imo gi ingon nga taw-an/haunted. i can't even look straight sa windows kai hadlok jud sya ai promise. Then previous post naa pod mirror ang CR? nalimot nako pero mura naa cguro..dli jpon ko ka str8 tan-aw mirror nila..karaan style mn cguro to. Ambot lang jud overall super hadlok and uneasy kaau ang feeling mgstay ddto.
    Last edited by kimleeKINO_choi; 03-24-2011 at 11:10 PM.

Quote Originally Posted by TEDA View Post
    para nako...
    ang HOSPITAL mau ang pinaka LEAST
    and ang pinaka dili nako ganahan kai ang SIMBAHAN

ngano mas dghan mn sa simbahan sis?

nag wonder kos mga white lady kai pirmi lage mka dress? hehe dli uso ang pantalon/shorts sa ila sah?eheheh

then ngano naai white blak and red ladies mn

have yet to see a ghost,,

Quote Originally Posted by Crimson_Viper View Post
    na hadluk ku last night pag ligu naku kay feel naku naay nag tan.aw nku..
    huna2x rato nimo bro,, ayaw lage padala sa tama, hehe

Quote Originally Posted by kimleeKINO_choi View Post
    ngano mas dghan mn sa simbahan sis?
    sawsaw ko ha?
    ang simbahan, kay anha man mahabilin kasagaran ang ang mga kalag sa mga nangamatay nga wala pa kakita sa agianan. you might think it's ridiculous since holy place man unta, but you're welcome to try.

OT
    whew! how long has it been?

Quote Originally Posted by nomad View Post
    sawsaw ko ha?
    ang simbahan, kay anha man mahabilin kasagaran ang ang mga kalag sa mga nangamatay nga wala pa kakita sa agianan. you might think it's ridiculous since holy place man unta, but you're welcome to try.

OT
    whew! how long has it been?

sir nomad, i'm just curious... you dared once in your previous post to stand alone outside of the church in the middle of the rain , in the middle of the night...

why diay? unsa d i makit.an ana sir? hehehe... i'm really wondering.

11.    Advertisement