Page 793 of 956 FirstFirst ... 783790791792793794795796803 ... LastLast
Results 7,921 to 7,930 of 9551
    Banned User
    Blog Entries

Quote Originally Posted by enimavix View Post
    Hahahhahahasola. Vulca seal emo pamahaw? I tend not to tell others. They might find me weird and freaky and sh't. So leave it as it be.
    share na gud gurl kung pila ka keks imong gi-abat gabii...sige na gurl

Quote Originally Posted by gshukaku View Post
    akong amigo kitag agta sa sili...isog kuno kaau woi..jke. kay serious kaau mo da.
    murag bagtak sa lamok ka dak.ah ang agta...hehehe

Quote Originally Posted by enimavix View Post
    Hahahhahahasola. Vulca seal emo pamahaw? I tend not to tell others. They might find me weird and freaky and sh't. So leave it as it be.
    ayay ka! murag naay gustong mopabuhagay sa gebateeeeee...hahaha

Quote Originally Posted by zHun View Post
    ayay ka! murag naay gustong mopabuhagay sa gebateeeeee...hahaha
    #AlamNa - Hahah hasula!

Blog Entries
    Quote Originally Posted by joan624 View Post

Naa koy post ok ra english? Gikan ni sa usa ka website: voices.pen.io

“You know that ringing sound that you will perceive when you are in a very quiet area? Some people say this is an auditory-illusion brought about by the ear’s inability to detect frequencies below the threshold of the human senses. This is completely wrong. That ringing covers up something else altogether. If you are quick, patient, and maybe a little lucky, you will be able to hear past the ringing. What you will hear are voices whispering to each other. They will silence themselves quickly but with practice, you will become more adept at catching and interpreting what they are saying. You will hear things of the past, the present, and the future. However, you must be careful. Because there is no such thing as a voice without a body.

And when you start noticing them, they will start noticing you.”
    Honestly, I experienced this first hand that's why i was so interested to know what this thing means.

While browsing sa google kung unsa pasabot anih... kanih nga post akong na kit-an... then nag search pa gyud ko, i got the term called "TUNITIS meaning ringing of the ears"...

This just happened recently. While on night shift duty, i was sitting so silent right in my cube. Og sa dihang naay ning kalit og "clap" sa akong right ear nga wala ko kahibaw kung diin gikan og kinsa. ning kalit og siyok ang akong both ears nga sakit kaayu and all i could hear was a long beeping/ringing sound. I covered my to ears and in span of just 5 secs ning hinay og kawala and i heard some sort of conversation sa background knowing nga ako ra osa sa area. Pirti naku kurata kay nag tabon pa man ko sa akong duha ka dunggan. It was kind of weird. Not sure if it was paranormal but i know Science can explain it.

Daghan nakug mga experiences about paranormal happenings but it only happened when im preoccupied or unaware nga paranormal na diay toh... mao lang toh...

Quote Originally Posted by centerpiece View Post
    naa lang ko share ato nahitabo sa akoa ganena kaadlawon. ambot ug urom ba to or damgo lang. mga almost 3am nakamata ko den hayag akong panan.aw sa palibot mura bitaw gpasiga ang suga sa akong room. mobangon unta ko pero murag naay nikopot sa akong shoulders den g.duot ko sa kama mao naglisod jd ko bangon, den at d same time nag anam ug kahogot akong lawas. lisod kaau ilihok mura gtakigan akong tibuok lawas. sa cge nko lugnot mura nabalikan ko sa akong panimuot mga 8seconds nakita nga ngitngit ang palibot kay kaadlawon man. den mura man ko nalipong den duka jd kaau akong pamati sa akong ulo mao nakatolog ko balik. mga 5-8seconds ra jd ko kamatngon ug buot. den pagkatolog nko balik dli nasad ko kalihok and galisod na jd ko sa pag ginhawa. dz time i was trying to scream asking for help pero dli pd kagawas hapit akng tingog coz galisod jd ko sa pag ginhawa. i tried to knock d walls of my room and tried to push myself out of the door pero lisod jd kaau kay murag lupigon jd akong kusog. bisan pag bangon lang sa kama dli jd ko kahimo. dha ra pd ko nakamatngon nasad ug buot when i shouted "tabang nay". ma feel jd nko akong heartbeat nga paspas kaau dha naka matngon ko balik ug buot. den ako nalang gpasiga ang suga until d break of dawn.

ako mama basta uromon kay mag pray ra daw siya ug our father then makalihok na siya...

Banned User
    Blog Entries
    Quote Originally Posted by onig.heck View Post
    Honestly, I experienced this first hand that's why i was so interested to know what this thing means.

While browsing sa google kung unsa pasabot anih... kanih nga post akong na kit-an... then nag search pa gyud ko, i got the term called "TUNITIS meaning ringing of the ears"...

This just happened recently. While on night shift duty, i was sitting so silent right in my cube. Og sa dihang naay ning kalit og "clap" sa akong right ear nga wala ko kahibaw kung diin gikan og kinsa.

more stories pleasee...mingaw naman...

Wa pjud mo pa open boss?
    Quote Originally Posted by fatso View Post
    more stories pleasee...mingaw naman...

wala pa bro....wala pa pud naka timing sa oras ug panahon nga ihigayon ug adto. pa open pud ka bro?

11.    Advertisement