Page 284 of 956 FirstFirst ... 274281282283284285286287294 ... LastLast
Results 2,831 to 2,840 of 9551

Default Re: Share your ghost encounters, hadlok or paranormal stories

Quote Originally Posted by Pantene View Post
    it was in urgello mga 4 am. nka mata ko akong gi tan.aw sa bintana kay saba man ang mga iro. pag tan.aw nako naa ni agi na murag nka pang pare ug attire then akong gi tutukan ug maayo then pang tan.aw nako kay wala may ulo. mura ra man pod ug nag lutaw. then pag human ug labay dha sa may bintana namo nawala lang ug kalit. pag human ato dili na ko ka tulog. so i decide nga madugay matulog para madugay pod ug mata.

Ma kuyawan man pd ta mu agig urgello ug kadlawn

Quote Originally Posted by clinically.dead View Post
    This story supposedly happened at the girls' CR in the administration building of UP Cebu.

Inside this CR is a very large and very old mirror behind the sinks. Late one night, a female student (I forgot why she was there) went to the CR. While she was washing her hand, she saw in the mirror another girl smiling at her. She turned her head to look at the girl but was shocked to see that no one was there. She looked at the mirror and the other girl was there again.

Scared now, she started praying "Our Father..." But it seemed that the prayer had no effect on the other girl, because she was also reciting the words of the prayer while wearing a very evil smile. The student then ran out of the bathroom as fast as she could, the other girl's evil laugh echoing in the empty halls of the building.
    kurata sad aning na story...bro.....

Quote Originally Posted by spreketeng View Post
    Naa pud ko share. Di ni ako experience pero sa ako migo na kadungan nako sa seminaryo. Ang nahitabo niya kay na-open iya 3rd eye, pero ang nakapait lang sa iya kay he's seeing demons and ghosts. Most of the time nga makakita siya kay manggahi siya. Siyempre kay nikalit lang ug open ang kani na sense niya, so wa pa gyud siya na used to sa iyang capability nga makakita ug mga di-ingon-nato. It's almost kada lingi niya kay naa siyay makit-an.

There was a time nga nakamata siya ug kadlawn kay nakadungog siya ug hilak sa babaye, pero sa dorm ni siya nahitabo, unya imagine puro mi lalake sa dorm kay seminaryo lagi. Nakita niya ang babye na nagduko sa next na bed, he thought na it was a soul in agony ba, so he prayed for the soul and likewise para pud mabawasan iyang kahadluk.

But after nahoman siya ug pray kay nilingi niya ang babaye unya gikataw-an lang siya. Ug dili lang siya SMILE ha, katawa jud nga daku, devilish laugh gyud.
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........kalainn...wh aaaaaaaaaaaaaaaaaa

Quote Originally Posted by TEDA View Post
    hhhmmm. it was during my 4th year HS life. retreat to namo...
    mau ni xa ang first ever na akong experience base sa kanang tabang2 nga successful nga hapit pd nko nmatyan....
    aaarrrgghhhh! mkhilak jud ko mkhuna2 ani!

ngpray mass nami then gabie to xa. tugnaw kaua ng place then i was shaking, i thought nga tungod rto sa weather but it wasn't. every mirror mkkita ko figure sa girl nga furious and crying out loud. nglisod jd kog bali wala ato nga time and i cant even concentrate praying. pag gawas namo sa chapel, ngsugod nkog ka black out but ako jud gfight na at least mkabot lang ko sa akong bed. then nabot jd ko sa akong bed but i dont know kung gunxa pto nkog bangon sa then nsaka jud dapit sa rooftop. then my friends kai kabntay na unxai nhitabo nko, so some followed me and comforted me. then ng uwan bitao nag kusog kau. then nhilak kog maua nd shouted nga "undangi nko!" then BOOOM! wala nkoi malay. then i just saw myself na gkarga nko sa akong mga classmtes and teachers then glisod pa gni silag daog nko kai bug.at daw kau ko. then ila gpangita ang cross na ialng gpsul.ob nko, nwagtang na sa akong neck. so ila ko gpsul.ot ug daghan kaung rosaries and ng pray sila. then ng xge rko xagit and cry. after nbalik nko and i felt super kapoi and wala ko ktuo na nsudlan nko ato nga time. some of my classmates are crying npd. i talked to the in charge sa among school about religious activities and i told her everything. she was shocked and offerd me nga mu uli nlng and i said "no" so ntug nlng ko balik. the next day, nuli nmi and im still not over it. halos gtanga ko the whole day and cried so ahrd pgabot sa amoa but i didnt informed my mama. kai magka boang jud tog hilak npd. then pila kdays.. nsud ko klasi. mktulog jd ko then ing mata nko. nana koi mga letters and drawings sa akong mga ntbk.

1st day- ngdamgo ko nga naai love story btween a rich girl and a hardinero. it was a spanish era. then kalit lang ni forward and nhitabo ang na arrange na ang girl to marry a wealthy man nga anak sa migo sa iyang papa. but wala nsugot ang girl and tried to run away from her home

2nd day - naai nbitag sa iyang buhok and gikaladkad siya downhill and ghapak iyang ulo sa bato. she was wearing an old style nga wedding dress. then after gsulod xa sa bartulina. pagmata nko, nana koi bun.og sa right leg and my face kai naai samad2 na gagmay and my scalp kai sakit. it was like kung unxai nhitabo nia kai mau sad nhitabo nko. pwerting hilak npd nko ato nga day maski naa ko sa akong klasi.

3rd day - she was murder by the father of his fiance. katung migo sa iyang papa. dili nlgn nko idetail mau
    i woke up shouting. pero nana ko sa akong room. wala sa classroom nko.

4th day - i told na my mama kai mura njd kog boang. dli nko kconcentrate sa akong mga klasi. then my maam too has a gift. so gtabangan ko nia ug analyze and ana ko nia "ma. byahi tag south"

so nbiyahi mi goin to barili. and goin there, kita ko sa exact place where xa gpatay. na agian ra sa among sakyanan. so we stopped there and pwerti nkong hilak and we had a conversation sa girl. then she said na mbalik ko sa city and magpa himo ug lapida nia. so ngphimo ko with her name and date sa iyang death. and the date? mau ang date sa akong birthday! exact month,day and year. pagbalik nko ddto sa place. ako nmn lang niadto kai para mhimutang nsad akong mama. i saw a small cross na sa place and some flowers na ntubo. imagina.. it was only 3 DAYS nga nkkita ko sa lugar. then wala jd toi tanum or maski mga grass na gagmay ntubo ngadto. pag adto nko. kai nana. after i put the lapida. ngtalk nsad mi and she thank me. and she said "May God Bless You!"

*tanan nko classmates khibaw ani kai they were there when it happened (retreat)
    *nabot ang balita sa among mga kbatch and schoolmates (after our retreat)

but only my mama knew what happened next
    wow! grabeha....saludo ko nimo sis. Naka-agwanta jud ka.....Ang uban ani kay maboang naman ....

Blog Entries

sa kahaklukan nako...........mura ug wa jud ko kamatngon aning mga naligaw na kaluluwa.

Quote Originally Posted by ice_kisser214 View Post
    share sad lang sad kos ako..gamay rani akoang sturya

gabii to siya galaptop ko gikan ato nya adto nakos kwarto kay matug nah nya dili abli ang suga gud sira tanan door ug window.pagpadong nakog higda naa bitaw nay murag nihikap sa ako bukton kanang murag iyang gihaplos bah gkan sa shoulders dapit hangtud sa akong mga kamot,perti jud nako kuyawa ato wa gud ko natug..natug kana ng hayag na..nya pag ugma nasad gabii sad gihapon naglaptop kos kwarto nako naghigda ko facing sa wall nya ang bintana naa sa ako luyo,naa bitaw na shadow nga makita nako sa wall nga nagsigeg balik2 mga 15 seconds to magcgeg balik2..makaingon ko nga di to taw kay wa guy makakat2 ato kay among balay 2 stories man nya naa man kos taas..mao to nibalhin nalang kug kwarto tungod sa akong kahadlok..
    succubus guro to bai, incubus kung babaye ka
    Last edited by Hammer_and_Sickle; 03-11-2011 at 09:41 PM.

share pa mo, ako ni e-up para daghan makakita
    Last edited by Hammer_and_Sickle; 03-11-2011 at 09:49 PM.

when i was a kid i saw a white lady inside our house...just 2 days after our house was blessed.

It was 2003 or 2004, I encoded my project at dawn. If I could remember, the time was around 2:30 AM to 3:00 am. I was alone on my brother's cellphone shop. At the back of my brother's shop is "labhanan" but that place was closed and locked by padlock. No one can enter that place except "Ok-OK...LOL". During that time, I rushed to finish my project, because that day was the deadline of my project but on that time..mga 2:30 am..I really started goosebump...I was afraid..because it was my first time to experience it.
    I could sense that there is something in my right side. I can sense that spirit stared at me but I just ignored them. In my right side, it's a door of my brother's cellphone shop.Walay nay lain agi-anan...except sa door. Tungod sa kadugay nako encode. Naa'y ni uyog sa wall sa shop. Wala nako tagda...ug nagpagara-gara pa ko. Ako giduot ug balik. Pero giuyog naman hinuon maayo....pwerteng kurata nako....Ako gi tan-aw ang labhanan place...wala man tawo. Ako gitan-aw ang door sa labhanan place...naka locked. Tunghod sa akong kahadlok...wala na nako gitawas ang project. Ako gi-off ang pc without proper shutdown. Dali dali ko off sa lights sa shop and then ....padulong na katulog. When I looked at the clock, it was 3 AM.

About sa akong project. Ako nalang gi pass bahalag wala nako natiwas...

This was my first experience of paranormal....

Diri sa Capitol...daghan sad mga ghost....According sa nakakita....LOLz

11.    Advertisement