Page 281 of 956 FirstFirst ... 271278279280281282283284291 ... LastLast
Results 2,801 to 2,810 of 9551
    Blog Entries

Default Re: Share your ghost encounters, hadlok or paranormal stories

Klaro kaau ang paranormal Stories na scripted. ang uban nga mga angles dili katuohan. Over ra sad kaau. Pero sa pagka-thrilling maka-shock sad pero in real world hmmm - impossible stories!

More please!..

The Other Watcher
    Spoiler! 
    A man went to a hotel and walked up to the front desk to check in. The woman at the desk gave him his key and told him that on the way to his room, there was a door with no number that was locked and no one was allowed in there. She explained that it was a storeroom, and that it was out of bounds. She reminded him of this several times before allowing him upstairs. So he followed the instructions of the woman at the front desk, going straight to his room, and going to bed. However the insistence of the woman had piqued his curiosity, so the next night he walked down the hall to the door and tried the handle. Sure enough it was locked. He bent down and looked through the wide keyhole. Cold air passed through it, chilling his eye.

What he saw was a hotel bedroom, like his, and in the corner was a woman whose skin was incredibly pale. She was leaning her head against the wall, facing away from the door. He stared in confusion for a while, was this a celebrity? The owners daughter? He almost knocked on the door, out of curiosity, but decided not to. As he was still looking, the woman turned sharply and he jumped back from the door, hoping she would not suspect he had been spying on her. He crept away from the door and walked back to his room. The next day, he returned to the door and looked through the wide keyhole. This time, all he saw was redness. He couldn’t make anything out besides a distinct red color, unmoving. Perhaps the inhabitants of the room knew he was spying the night before, and had blocked the keyhole with something red. He felt embarrassed that he had made the woman so uncomfortable, and hoped she had not made a complaint with the woman on the front desk.

At this point he decided to consult her for more information. After some gentle quizzing and the promise that the explanation would go no further than him she finally said "Well, I might as well tell you the story of what happened in that room. A long time ago, a man murdered his wife in there, we find that even now, people get uncomfortable staying there. But these people were not ordinary. They were white all over, except for their eyes, which were red."

kuyawa pud ug story aning clinically.dead oi, ma-dead mn pud ta

The Pile of Photographs
    Spoiler! 
    A young girl walking home from school found a small pile of Polaroid photos lying in the gutter. There were twenty in all, neatly wrapped in a rubber band. She picked them up, and as she walked she started to browse. The first photo was that of a ghostly white man on a black background, standing just far enough away from the camera that she couldn’t make out his features.

The girl slid the photo to the back of the stack and looked at the next one. The photo was of the same man now standing a bit closer.

The girl flipped through the next several photos quickly. With each one the man in the picture came a bit closer and his features were a bit clearer.

Turning the last corner to her house, the girl noticed that the man in the photos seems to be looking at her even when she moved the stack from side to side. It frightened her, but she kept flipping them over, one by one.

By the nineteenth picture, the man was so close his face completely filled the frame. His expression was the most horrifying the girl had ever seen. Walking up the driveway, she turned to the last photo.

This time, instead of an image, there were two words: "Close enough."

Hearing a scream outside their house, the girl’s brother rushed to the door and opened it. All he saw was a pile of photographs lying on the doorstep. The top one looked like an extremely pale version of his sister, but she was standing too far back for him to be sure.

Naa pud ko share. Di ni ako experience pero sa ako migo na kadungan nako sa seminaryo. Ang nahitabo niya kay na-open iya 3rd eye, pero ang nakapait lang sa iya kay he's seeing demons and ghosts. Most of the time nga makakita siya kay manggahi siya. Siyempre kay nikalit lang ug open ang kani na sense niya, so wa pa gyud siya na used to sa iyang capability nga makakita ug mga di-ingon-nato. It's almost kada lingi niya kay naa siyay makit-an.

There was a time nga nakamata siya ug kadlawn kay nakadungog siya ug hilak sa babaye, pero sa dorm ni siya nahitabo, unya imagine puro mi lalake sa dorm kay seminaryo lagi. Nakita niya ang babye na nagduko sa next na bed, he thought na it was a soul in agony ba, so he prayed for the soul and likewise para pud mabawasan iyang kahadluk.

But after nahoman siya ug pray kay nilingi niya ang babaye unya gikataw-an lang siya. Ug dili lang siya SMILE ha, katawa jud nga daku, devilish laugh gyud.

Prior to knowing that story, in the same dorm pud, I likewise saw a girl. After eating dinner, nigawas ko sa refectory (among kan-anan) unya nisaka ko padung sa dorm para kuhaon ang cellphone kay ako man gicharge. Pwerteng ngit-ngita sa sud sa dorm kay ang tanan tawo kay naa man sa ubos nagkaon pa. Pag-abot nako sa spot kung asa nako gicharge akong phone, nipungko ko para ibton nako ang charger (naa man sa ubos ang outlet). Pagbarog nako ang akong head kay dritso tan-aw sa CR kay I thought I saw something move sa kilid sa akong mata.

Sos pagka hinampak nga mao jud akong nakit-an nga naa may babaye nga nagkamang padung nako. And I was just standing there, ako jud gitan-aw kung BABAYE ba gyud ug kung babaye man gani kung NAGKAMANG ba gyud. Intawn di gyud matabang, BABAYE gyud siya ang NAGKAMANG pud siya padung nako Good thing nga naa pud gilay-on kung asa ko nagbarog ug ang cr.

Wa gyud ko nishagit kay useless way makadungog. So, I just composed myself and walked out of the dorm, anyway nagkamang ra bitaw to siya - di siya makagukod..wahahaha Pero lamiiiiiii na kaayo idagan, lami pa sa lechon..nakagawas ra pud tawn ko.

And I thought, the girl that I've mentioned in the first story might be the same girl in this story.

Sunod napud.

Blog Entries

i forgot where i heard this story. basta sa isa ni kaseminaryo diri nga pirmi gamiton sa mga nursing nga mag inhouse. naa toy guy nga nagpabilin sa ilang room kay he was not feeling well while nanglaag iya mga friends. dayon ila room kay mura nag hanging ang wall. bali abli ang lower part ba so kung kinsa to mulakaw sa pasilyo, makitan jud ang tiil gikan sa room.

so kani nga guy, nagpahuway dayon kita siyag tiil nga nagdagandagan sa gawas sa ila room. una gibaliwala ra niya. pero sige man balikbalik ang tiil nga magdagan. so nibarog siya dayon niadto sa door, giabli, ug lingi left ug right kung kinsa to. nagsugod na siya kakulba. dayon kay wa may taw, iya nalang gisira ang door. pagtalikod bitaw niya, ang tiil naa na sa ilawm sa iya kama.

hantud karon manimbawt pa gihapon ako balhibo magimagine ani nga story.

Quote Originally Posted by ongkal View Post
    i forgot where i heard this story. basta sa isa ni kaseminaryo diri nga pirmi gamiton sa mga nursing nga mag inhouse. naa toy guy nga nagpabilin sa ilang room kay he was not feeling well while nanglaag iya mga friends. dayon ila room kay mura nag hanging ang wall. bali abli ang lower part ba so kung kinsa to mulakaw sa pasilyo, makitan jud ang tiil gikan sa room.

so kani nga guy, nagpahuway dayon kita siyag tiil nga nagdagandagan sa gawas sa ila room. una gibaliwala ra niya. pero sige man balikbalik ang tiil nga magdagan. so nibarog siya dayon niadto sa door, giabli, ug lingi left ug right kung kinsa to. nagsugod na siya kakulba. dayon kay wa may taw, iya nalang gisira ang door. pagtalikod bitaw niya, ang tiil naa na sa ilawm sa iya kama.

hantud karon manimbawt pa gihapon ako balhibo magimagine ani nga story.

Bradir, murag sa Blessed John Seminary ni siya, kana sa mabolo..kay usually naa man mga taga UC siguro man in house diri every summer..not 100% sure though, pero ana ako manghud na OO daw kay gikan man sad siya diri na seminary.

Naa pud yearbook ako manghud sa ani na sem, nagpapic sila sa atubangan, naa bitaw na mga bata sa luyo sa pic..kanang naa jud sa sud sa bldg, mura pud sila nagpapicture..nahan ta nako ipost, wala lang mi scanner man oi..tsk

basin naa ta mga taga Blessed John diri na istoryan..ako usa iclarify what year to ang yearbook para kung kinsay naay kopya basin naa sila scanner and mascan ang pic..

grabe ka klaro sa nawng sa mga bata na you'd think na mga ordinaryo lang na mga bata pero sa time na gitake ang pic kay weekday and no mga kids pwede mosud (unless visitor), samot na mosaka sa 2nd floor..

makataktak ug kaspa..tsk

Quote Originally Posted by ongkal View Post
    pagtalikod bitaw niya, ang tiil naa na sa ilawm sa iya kama.
    Waah, I got goosebumps while reading this.

11.    Advertisement