Page 11 of 956 FirstFirst ... 89101112131421 ... LastLast

^^hmmm pwede sad bro but the first time nakabantay ko ana bro kay wala man jud ko nag think og lain, ako lang jud cya nabantayan na naay murag lain na figure sa pic. hmmm again ha im not saying naa ni exist jud na didto, it might be na reflection lang na cya or unsa. ako lang gi post na ang grim reaper para ma express lang nako unsa ako nakita..pero im not counting out ur opinion bro, posible man sad..

^^^...maklaro man ang figure bro...

scary jd... awooooo!!!

more pics, more pics, more pics...

i removed the grim photo bro para walay mahimong reference ang viewer..its up to the viewer really if unsa iya tan-aw..

share mo sa inyo ghost stories guys!

Quote Originally Posted by Hat Trick View Post
    i had the same experience pod ani kanang kopya kopyahon imo hitsura, same mo sanina, gamit, tanan2x! share ko later kay office pako..

bai nomad, naa ka third eye bai? daghan2x jud siguro kag experience aning mga ingon ani bai..
    mind if you share it with us?

heheh.. i've always had that kind of curse/gift ever since 4 years old.. nadala nalang nako sa akong pagdako, in a way sab, maka-communicate ko nila.. tagsa ra sab lagi kaayo kay once i try to start a conversation with them, daghan man kaayo magdungan ug storya.. (gnahan ka makasuway?) hehehe

Quote Originally Posted by kenites View Post
    everybody loves a ghost story
    basta mga paranormal, skeptic man gud ko, so i want to experience it 1st hand jud..
    share lang nako pd ni
    there was some encounter before that i thought mao na jud..like kadto gi urom ko that i cannot move my body and when i open my eyes i saw a lady in a white cloak but i can't see her face, ofcourse kuyawan ko coz i cant realy move my body, ako ra cya gi tan-aw and it turns out nga kurtina ra diay..
    then one time i woke up at dawn coz our doorbell rang just to check na wala diay tao and when i went back to sleep our tv just turned on and the volume keeps on increasing pa jud, so i turned it off only to happen once again so i pull na jud the plug..but then again when i let the repairman checked it, parehas lang naay guba ang tv and doorbell..Then One brow-out night while me and a few coz were talking about ghost and telling them that im not really sure if they exist, when above a tree there suddenly appear a woman figure..my coz were a little bit scared and so we observed and investigate only to find out that that was just a reflection from the cars headlight nearby..
    mao unta na ako supposedly ghost story, pero puros palpak
    i dunno im just curious about this phenomena(is it the correct term)..it's not that im not scared or afraid, but i just want to experience it...
    nahadlok nman noun ko... tulog nako uy
    Once, while sleeping on a mat inside a very isolated beach house, I heard footsteps heading my way. The closer the sound got, the more scared I become. I quickly grabbed my flashlight and shone it towards the direction of the sound and found out it was just a big rat looking for food. Who knew a big rat moving about could actually sound like footsteps?

Being jumpy at things moving in the dark is a survival trait handed down through millions of years of evolution. We're even scared of our own shadows, but that too has an adaptive value. Oftentimes, that state of heightened alertness makes one jump to conclusions and act without checking thoroughly. We have to. When we wait until we can confirm the veracity of a threat, it is already too late. In survival mode, instinct takes over when fear seizes us.

Are ghosts real? I don't know but I really like to be shown one, especially firsthand. What I believe is that our senses can easily be fooled. You've probably seen close-up magic that just blows your mind but the illusionist knows it's just a trick. That illusionist has spent years practicing techniques that exploit this "shortcoming". We have to recognize this "shortcoming". If in our calm condition, our senses can be fooled, how much more in a state of fear? When people say they've seen ghosts, you already know what state of mind they were in.

It's unfortunate that the word "skeptic" has come to be associated with close-mindedness. In my definition, a skeptic is just someone who believes that he can be easily fooled; that's why he/she will take the time to ask for and scrutinize evidence, subject them to rigorous tests, compare one possible explanation with another and eliminate the weaker one. And only when it has passed those procedures should we give some credence to the "supernatural" report---not that it's going to be accepted as fact but as something perhaps worthy of scientific study.

Too strict? Well, yes. The stakes are too high. When one reports of a person defying gravity, we don't re-write the theories of gravity and their equations of Newton and Einstein (which have been rigorously reviewed and tested) just because someone reported an anomaly. Having said that, we don't necessarily reject that person's account; we simply demand more evidence beyond eyewitness account.

Quote Originally Posted by nomad View Post
    heheh.. i've always had that kind of curse/gift ever since 4 years old.. nadala nalang nako sa akong pagdako, in a way sab, maka-communicate ko nila.. tagsa ra sab lagi kaayo kay once i try to start a conversation with them, daghan man kaayo magdungan ug storya.. (gnahan ka makasuway?) hehehe
    hala tinuod? scary gud. unsay dagway nila, like a normal person gyapon or naa pa sila dugo2x?

@nomad: pag sure ba oi, di ko ganahan maka suway. hehe pero if ever naay ghost hunting ani nindot siguro ka kuyugon kay kung anha ta kuyog nimo sure man jud na naa tay makit-an..hehe

@hitch22: taasa sa imo explanation bai oi..copy/paste? salamat sa pagpost bai..

ghost story? tsk! di ma ihap akong mga stories jud
    ahehehehe. oh well... mshare nlng kos sinugdanan

my grandparents (both mama&papa) kai naai mga gifts
    then ntimingan nga mga conditions nila kai na meet daw nko
    so gpasahan ko nila. and almost all of my experiences closely led me to insanity
    ug mayra jud wala...
    una nkong nencounter kai mga kalag2 then mga supernatural things na
    then mrecall na nko ang past sa mga taw and even know their secrets/questions
    sometimes.. i can't help myself njd. mhilak nlng kog taman if mkkita ko kai
    i wanted to help "them" but sometimes.. i can't. nia feel nko useless na kau ko
    naa koi ingani but wa koi mtabang sa uban and even to myself

lisod pd lge ning naa ingani oie. kai maski mgsakay kog jeep. naa lai kalit mu appear
    or kanang mtulog ko na naa lang kalit mgpatung atubangan nko
    and what scares me most kai kanang ako ra usa sa balai. basg unxaon ko then mkalitan ko
    sus! mboang jud lge ko bah. ahaaaaeeeee

naa pud ko experience in ani.. it was last dec. during a christmas party in bohol.. our band(pero photographer rako nila road manager sad kuno) was invited, then free amo accomodation didto sa place villa something.. amo vocalist na bae kay naa 3rd eye nya basta mahilom na sya naa na sya makitan.. when she went to our room nihilom lang kalit then gawas.. gibaliwala lang namo sa ako co-photographer we stayed sa room mga 4pm pato nya the band went out to rehearse.. me and my co-photogrpaher were talking aloud. nanaway pami sa room, ingon ako kuyog bati daw iya bed(2 double decks amo bed saa room gatagsa mi both naa sa babaw) humok daw mauyog, then ako sya giingan na ako di jud mauyog gahion lang.. kalit bitaw giuyog ako bed, lingi ko nya and ask if naa linog, ingon sya gisukmag iya bed from the lower deck, giusban man nilayat ko sa kahadlok medyo gamay man ko dali rako nka layat, sya nabilin kay dako man, nagpahuwat sya nko dungan mi gawas.. paggawas namo we heard a small voice laughing murag agik-ik sa duwende, so nanggawas mi padung sa amo band, we ask our vocalist kung naa ba sya nakit-an she said 3 ka duwende bugoy daw ug nawng.. then share dayon mi sa nahitabo namo.. after sa party kay tanan boys kay usa ra man ka room wa jud katug dayon sa kahadlok nya ang mga bae kay didto man sa staff house sa company... huhuhu

by the way mao ni ang villa naa amo gistayhan..

Quote Originally Posted by jazooon View Post
    by the way mao ni ang villa naa amo gistayhan..
    hala noh!? naa jud d.i! hahahahaha. mklaro xa gamay

11.    Advertisement

Page 11 of 956 FirstFirst ... 89101112131421 ... LastLast