Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Quote Originally Posted by SCHATZI View Post
    iligan nalang kuya...ayaw gen san didto raka mamatay
    im 20 and i already spent half of my life in gensan..how come im sill alive?

i suggest that you try to go to the place first before giving a comment..be mature..be open-minded..that is if you can...

Quote Originally Posted by SCHATZI View Post
    iligan nalang kuya...ayaw gen san didto raka mamatay
    ..and as to how i understand the first post, i think ts is not choosing between the two places..

Quote Originally Posted by mamalitay View Post
    both places are safe..my hometown is in gensan..maybe your wife heard about the bombings that happened BEFORE in gensan..but today, it's already safe.. .mas delikado pang dalan sa cebu...
    i agree with this...

iligan and gensan are safe areas... dilikado pa ang pasil... hehehe...

both places are safe... actually im in iligan city right now due to my work as internal auditor of a private company dinha sa cebu.. kung naanad ka sa cebu nga puro bisaya magsuroy2x, ayaw lang katingala dire sa iligan nga makasugat ka sa dalan ug mga muslim brothers & sisters nato nga nasul-ob sa ila traditional nga attire ang uban kay murag mga ninja mata ra ang makita kay normal ra na dire.

i'm going back to iligan.. Safe didto ui.. half of my life didto ko na spend.. wala lng kaau kalingawan didto.. and yes naa mga muslims but you'll get the hang of it.. naa man jud gubot bisag asa try to be careful lng. and be aware
    Last edited by unfamous; 03-22-2010 at 08:56 PM.

Quote Originally Posted by mamalitay View Post
    knus.a k last niadto ug gensan bai?try visit kron..bsi mulahi imu view..
    chilax lng bro... last month ko did2. ako lng gisulti dili pa kaau gyud ana ka dako ang gensan. ug ang batasan sa mga tao lahi ra sa mga na-andan nko nga mga taga ciudad gyud. mag tindog2x ka sa dalan kalit lng naa mo duol nmo nga motor mag tuo ka tulisan ahak habal2x diay.

My grand mother(who died last2 yrs ago @ a very ripe age of 98, one of the oldest seniora in the old city) migrated to iligan in 1932, our family though from cebu (lola) and Bolinao pangasinanan(lolo) are very proud to say that we are ILIGanons, mga latinanay! hehehehe, and proud to say that we are MINDANAOANS. I think both places are safe(gensan and Iligan) pero ayaw pangita ug night out didto kay wala kaayo na didto which is a good thing, way Mango square didto nga type nga hangout...its a good thing...wa kaayo kay tintasyon....A GOOD THING...its our culture...nga mo uli ug sayo sa pamilya.....and when you talk about modern2x wa man kaayo na sa iligan makita sa city..its in the minds of the people..Iliganons have a high standard of living due to the industrial boom (industrial city of the south) and most of the pipol are educated bya pud because of MSU IIT. and MSU main campus in marawi (probably the cheapest school in the country but world class in its training.) ang mga tao sa ILIGAN mka afford ug lakaw2x and sshop sa big cities like Manila, cebu CDO etch.....well so much wwith it basta OK ra ang Iligan..lets just do away with the superficial compare2x on who is modern or not kay wa na sa aminities kaayo ma kita..its the culture and breeding...

i was born in iligan, grew in cebu and work in gensan for a while... gensan and iligan? layo ra kaau ng gensan sad oi, daghn taxi sa iligan but in gensan? na panagsa ra sa tanan panagsa. habal2x ila taxi did2 sa gensan hahaha
    dont get me wrong..i have nothing against iligan, in fact 2 of my sisters graduated in msu marawi..i think the quote above "opened" the issue on modernity..in my first reply, i even said that BOTH places are safe..addressing ts' query: if both places are safe...

Naa koy kaila sa dipolog, iyang papa gi patay sa lanao.. kadlawon daw nahitabo, gi atangan mga terrorist sa highway, sakyanan ra unta kuha-on pero nisukol man daw sila mao gipatay.. timing2x lang jud nang lugara bai.. ang kami niadto ug CDO from dipolog nag bus lang, wala ra man pud.. lingaw pa gani heheh.

Quote Originally Posted by Supremo View Post
    Naa koy kaila sa dipolog, iyang papa gi patay sa lanao.. kadlawon daw nahitabo, gi atangan mga terrorist sa highway, sakyanan ra unta kuha-on pero nisukol man daw sila mao gipatay.. timing2x lang jud nang lugara bai.. ang kami niadto ug CDO from dipolog nag bus lang, wala ra man pud.. lingaw pa gani heheh.
    aw..wla mn pd guroy absolutely safe n lugar..bsta dpt maingat lng..

11.    Advertisement

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast