Page 2 of 2 FirstFirst 12

updates. ok man among communication. problema ron kay gihagad man cyag kasal sa lalake. hangtod karon i'm still fighting pa. Still trying my best to win back. Lisud lagi pud kay long distance communication. Salamat sa inyong advice.

Quote Originally Posted by groundwork View Post
    updates. ok man among communication. problema ron kay gihagad man cyag kasal sa lalake. hangtod karon i'm still fighting pa. Still trying my best to win back. Lisud lagi pud kay long distance communication. Salamat sa inyong advice.

kani murag lisud2x nani bro.. kay tngali ug na hurt jud cya pag ayo and the love she once felt for you nawala na then she'll say yes to the guy.... unsaon nlang jud tawn.. hehehe.. uli nlang sau, tngali matabang pa or ask her to delay her answers lang sa at least hangtud mauli lang ka arn sad mka prove pd ka sa imo worth. or better yet, ask your hilabtanun na sis in law and your mom to say sorry to her. after all she deserve it, don't you think??

bro, long distance relationship sucks bro. if it is because of your sis in law ang imung gibasol as to why you guys part ways, think again. there's always two side of the story bro. if i were you i will wait till ill be back then resolve all of it.

i have to pose these questions though.. im puzzled really.

1. if she really loves you that much why would she broke up with you when she knows that you didnt do anything bad to her??

2. if she's in love with you why would she get involve in a new relationship just like that?

3. 5 years is too hard to forget but are you dating someone diha sa abroad?? LOL

answer bro.

1. sensitive kaau bro maong dali ra kaau ma down
    2. para wla na koneksyon sa akong pamilya. bali morag ako ang midawat sa consequences.
    3. yup 5 years or more is so hard. dre honestly dre sa abroad wla jud. Para unta unta nlang sa amoa.

5 years? that means you aLready had a strong foundation in your reLationship. but nganu naabot man gyud sa pagbuwag? weLL that's Life.. it's a battLefieLd.. you need some gears to fight for what you want.

nus-a man diay ka baLik cebu? maybe inig baLik nimo mka defend nka sa imong side and after aLL mapawaLang saLA or unsa ba na katu imong EX. and ur faMiLy wiLL know nga katu jud diay imong bayaw ang nagbuhat ug dautan.. u got to cLear things out sah gyud unta.
    but karon nga naa nai uyab imong ex? so naa na sai Laing hindrance nnyu.. 1 month pa man kha na cLa.. and then bsag naa nai uyab imong ex kai nakig commu pa xa nimo.. meaning, naa pa gyud moi pag-asa..
    basin Lang waLa tu niya buwagi iyang uyab rn is for kamingaw purpose onLy..
    and by the time nga mobaLik na ka dri cebu, dnha ra jd ma cLear ang tanan.
    katu uyab sa imong EX rn, mkasabot ra man cgru tu xa.. bag-o pa sd btaw cLa..
    pahibaw-a Lang xa sa inyong story..
    if papiLion gyud niya iyang ex between nnyung duha, naa ra gyud gyapon na sa decision sa girL..
    but maybe mahadLok xa mupiLi nimo tungod sa mga nasuLti sa imong famiLy against niya..
    so better nga e cLear sah tu ang issue saona..
    COME BACK HOME nah oi..

nya duwa dayun bike.. ahahaha peace!

wait lang bro huh....

morag...sakit sa dughan dah...

sus bay keneth palit nlng pisa dha para malipay ka hehe adto daw sa citilink bay taga sat adto daw manuwa mga rider dha

8.    Advertisement

Page 2 of 2 FirstFirst 12