Page 1 of 185 123411 ... LastLast

Default MEssage to your EX or to the One Who Left You

pasensya na mods wa jud ko kakita sa thread same ani..nagbuhat nalang ko kay grabe nako ka badtrip sa ako ex..

Ont:
    Unsa may problema nimo? Ngano di man ka makig-istorya nako?dumot man nang imoha part mura man kag walay pinagsamahan.gusto ra man unta ko makabalo kung naunsa na ka oi.ngano diay wala pa ka kamoveon nga kadugay naman intawn ato nga panghitabo o basin sad hadlok ka iligon tika sa imo uyab? bida nimo! wa nako nangamho nimo wui!ayaw pag-ingna part kay wala ra ba tika gibinuangan sa katong kita pa..ngano ingon ana man imo treatment sa ako karon?mura man hinuon ako ang nakasala pag-ayo..bullsh|t ani! ako ra ba jud gipaglaban atong relasyon dati ha.imong ginikanan maoy basula og imong kaugalingon.ayaw kog dumti kay mismo ikaw wa nimo gipaglaban atong relasyon ngano wa man ka kabalibad nga ipalayo ka sa imo ginikanan nako beh? sus! nimo. wala ka kabalo katong pagkasakit nimo maski 3 na katuig nilabay gikan sa ato pagbulag,pagkabalo nako nga nasakit ka naay nakabalita na friend nimo nihatag gihapon ko og concern nimo.nagsalimuang jud intawn ko ato niadto ko sa inyo balay pero unsa gibuhat sa imo mama? gihatagan ko og sayop nga #. nagsakit jud ako dughan ato.pero karon unsa imo gipakita nako bisan na lang pag "hi" lisod na kaayo para nimo.ngano man kintahay mo logout/offline ka kung makabantay ka nga online ko? mura man kag nakakitag ungo oi'..gwapo pa sad ko sa imong uyab oi..basin sad gaimagine pa sad ka nako ha? hay' bright man unta ka part pero dili man ka mobaton og bili/respeto sad..kay kung nakabalo pa ko nga ing-ana ka may pa wa na lang ta naguyab oi..giguba jud nimo akong adlaw ba.maypa man nang uban diha part kay mosmile pa kung tagdon pero ikaw sus! nimo..sobra na kaayo ka ha'.magkita ra man ta puhon ba maski sa lain pa nga dimension..tulisokon ko na imong dagway lagi..dumot diay imong gusto ha.mura kag wa na kaila nako.. leche ka!

@TS ..karawa, dumot kau mn hehe

To my ex ..hapit na mg 1 year ato pg bulag, ayaw pg huna2 nga wala ko nka move on ky wala pakoy uyab rn. Imagination ra na nimo hahaha, akala mo lang wala pero meron meron meron ...Bitaw, okay raman ng mu tawag ka,mapugos ko ug tubag kay long distance baya with effort gyud pero ayaw intawn pag i miss you and all the char and churva ..Faet nga dili kita abihay ko magkadayon ta pero nalipay ko na buwag nata

heheh grabe man ni TS oi.. ako man g kuyawan nag basa.. ayaw cge inO A dha oi.. from the way you write, you are still very much in love with her. if nka move on nka why the hell would you care if dli cya mo smile nmo?? just because you had 3 yrs? naa man time nga ing ana na, during those times that you are in the relationship you love the person so dearly and after sa relationship wla na, nihupas lang kalit .. mao sad cguro nga wla ka nya gpaglaban because she don't love enough to fight for it...

OnT:
    i have loved you once, i will never love you again. you have hurt me so deeply that it cuts thru my soul. now i am slowly healing and thanks to you.. thank you for all the pains, it remind me how human i still am. thank you for teaching me how to love, for the next time i will fall in love again it will be far more than what i have given to you. by hurting me i have grown mature.. i have to. i have learned to stand and be proud of who and what i really am. i would forever appreciate you for saving me to be with a loser for the rest of my life. most of all, thank you so much for hurting me for i have learned to love and respect myself. now i know i deserve so much more.
    Last edited by maitoots; 08-30-2009 at 08:58 PM.

kahit gawin mo mn lahat bumalik lng loob ko sayo at mahalin ka ulit, never at never na'ko babalik sayo.... super huli na lahat... kaw nmn ngayon nasa kinatatayuan ko noon, kaw nmn ang iiyak.....

godbless nlng...
    (hehehe tagalog ko ky tagaManila mn sya gud hihihi...di nya kasabot)

happy na unta mo tanan

C.I.A.
    Blog Entries
    Bayri intawon imohang utang.......hu-hu-hu,
    Ayaw gyud ug kalimti....hu-hu-hu

I've got it all, so why reminisce?

Quote Originally Posted by maitoots View Post
    heheh grabe man ni TS oi.. ako man g kuyawan nag basa.. ayaw cge inO A dha oi.. from the way you write, you are still very much in love with her. if nka move on nka why the hell would you care if dli cya mo smile nmo?? just because you had 3 yrs? naa man time nga ing ana na, during those times that you are in the relationship you love the person so dearly and after sa relationship wla na, nihupas lang kalit .. mao sad cguro nga wla ka nya gpaglaban because she don't love enough to fight for it...

OnT:
    i have loved you once, i will never love you again. you have hurt me so deeply that it cuts thru my soul. now i am slowly healing and thanks to you.. thank you for all the pains, it remind me how human i still am. thank you for teaching me how to love, for the next time i will fall in love again it will be far more than what i have given to you. by hurting me i have grown mature.. i have to. i have learned to stand and be proud of who and what i really am. i would forever appreciate you for saving me to be with a loser for the rest of my life. most of all, thank you so much for hurting me for i have learned to love and respect myself. now i know i deserve so much more.
    nganong molaban man ka sa akong eX mai nga siya mai sad-an?..naka moveon nako mai dugay ra...ikaw kuno di tagdon mai lalim ba?

ex # 1: musta nmn imo anak dong? wa jud kah nanginvyt pag bunyag hah..
    ex # 2: kamo gypon ni J? sori wa ko nnagad nimo last time..ga ipod mn gud ko, wa ko kdungog..heheh
    ex # 3: hmmm..nandito lang ako, hintayin moko jan, tau-tau p rin sa finals!
    ex # 4: asa nka? pila n kbuok imo kina magwangan? hahah..yaw nlng tubag, di gypon ka k2ohan..haha

Ayo2 og salamat sa memories

11.    Advertisement

Page 1 of 185 123411 ... LastLast