Page 3 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast

Quote Originally Posted by kebotDiNaMute View Post
    are you one of those people? I don't have to change anything im just clarifying. is it wrong? hmmmm.
    what if gani!!!!....wla man gi assume nga nagminyo si kristo!..wla man gipasabot..pero wat if naminyo lang ba!..
    your clarifications is needless because this a hypothetical thread..kng tinuod man gani nga wla nagminyo si kristo this thread can still stand on its own..the people here are encouraged to speculate and not to confirm if tinuod ba jd nga naminyo si kristo..so i'll say it again dli na kelangan imong clarification..and if you say that dli man para sa akoa ang clarification then maskn si hudas pa imong giingnan ana..dli ghapon kelangan..panglubog raman nang imoha..bacn kebs mo post pd kag dagko kaayog ug mga font ha..saying: JESUS NEVER MARRIED..parehas sa gbuhat nmo sa laing thread.

Quote Originally Posted by AmorsoloX View Post
    if you were joseph, wouldnt you want more children? is one enough?
    or is joseph impotent?
    Pataya jud nmo brad. Isa ra diay anak ni Joseph? bsin lahi lage ni imo gi pa sabot.. hahaha! taga asa gani ni? sauce. if imo pasabot ang ako gi mean na joseph aw brad daghan cla oi...

@amorsolo

naa rman na makita sa council of nicea ba..if only naai minutes..hehehe!! didto man gbalandra tanang mga scrolls that says anything about jesus..i think the main idea of the council is to finalize everything into one coherent and stable version..so bacn naa didto mga igsoon ni jesus..apil tos director's cut..hahaha!

Quote Originally Posted by Ramini View Post
    what if gani!!!!....wla man gi assume nga nagminyo si kristo!..wla man gipasabot..pero wat if naminyo lang ba!..
    your clarifications is needless because this a hypothetical thread..kng tinuod man gani nga wla nagminyo si kristo this thread can still stand on its own..the people here are encouraged to speculate and not to confirm if tinuod ba jd nga naminyo si kristo..so i'll say it again dli na kelangan imong clarification..and if you say that dli man para sa akoa ang clarification then maskn si hudas pa imong giingnan ana..dli ghapon kelangan..panglubog raman nang imoha..bacn kebs mo post pd kag dagko kaayog ug mga font ha..saying: JESUS NEVER MARRIED..parehas sa gbuhat nmo sa laing thread.
    aw... relax, hmmm. posts intent is palubog sa real story... aw lubogon nato maau... sayop ako gi buhat? hmmm... i tot ato lubogon ang story...

karon unsa man jud imo gus2 klarohon or lubogon?

if you were joseph, wouldnt you want more children? is one enough?
    or is joseph impotent?
    highly speculative, i put my bet on the best friend or the "close" neighbor.
    marry may have been too young, too hot and too desperate.

what eef.

and technically, if mary had a vaginal delivery and not CS....she no longer is a virgin.hehe

Quote Originally Posted by kebotDiNaMute View Post
    aw... relax, hmmm. posts intent is palubog sa real story... aw lubogon nato maau... sayop ako gi buhat? hmmm... i tot ato lubogon ang story...

karon unsa man jud imo gus2 klarohon or lubogon?
    daan ko pa..allergic jd diay kag mga ingon ani na thread noh..maghimo nya kog thread wat if bayot si kristo nya iyang gi-tooot...si judas before sya gi traydor..aw zero in dayon ka!..hahaha!! bahala ka dha oi! luboga ang thread..for all i care..kutob sa musakay nmo kebs..padayon!

what if jesus married.. then he married the magdalene?

for me..

it would make me admire jesus more coz he is able to forgive her sins and accept her as a human..

kinsa laki dire makahimo something like that?

ako dili... thats y i would admire jesus for his compassion..
    Christ exactly did that. He loved and married a whore- mankind...(gotta run for cover!)

Quote Originally Posted by munzter666 View Post
    highly speculative, i put my bet on the best friend or the "close" neighbor.
    marry may have been too young, too hot and too desperate.

what eef.
    sa akoang nadunggan sa una..12 years old paman daw si mary nga nabuntis..can't really be sure though..

Quote Originally Posted by Existanz View Post
    He loved and married a whore
    dli ba na moot? since he can UNwhore magdalene..absolve her of her sins so she's technically not a whore anymore..and she did that sa kadtong stoning incident dba?..was that her?..can't be sure sad..hehe!

11.    Advertisement

Page 3 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast