Page 15 of 63 FirstFirst ... 51213141516171825 ... LastLast
    Blog Entries

Default Re: eBusiness BPO INC.

any updates?

wave 1 ko ani before, 1 of the pioneers ko pag start jud nila sa cebu sa TGU TOWER... ok raman unta ni sauna 13k ang sweldo, ang naka bati lang ato nga time kay sige ka ug renew sa imong contract every 3months, no regularization kay matud pa sa asawa sa tag-iya dili daw stable ang CC company so dili sila mo regularize.. WTF! so mao to 8months rako dire , nag huwat sa 13th month then hawa dayun hehehe... Hello To MIGS!!! bayot ghapon ka boanga ka

Quote Originally Posted by mark_patindol View Post
    wave 1 ko ani before, 1 of the pioneers ko pag start jud nila sa cebu sa TGU TOWER... ok raman unta ni sauna 13k ang sweldo, ang naka bati lang ato nga time kay sige ka ug renew sa imong contract every 3months, no regularization kay matud pa sa asawa sa tag-iya dili daw stable ang CC company so dili sila mo regularize.. WTF! so mao to 8months rako dire , nag huwat sa 13th month then hawa dayun hehehe... Hello To MIGS!!! bayot ghapon ka boanga ka
    dili gyd cgro mahitabo nga ma regular ka sa usa ka CC, lisod kaau.

accept ni cla ug 1st year college only?

naay medical transcription dri?

hiring MT dri?

nagkatawa ko pag apply diri. typing exam ang una ang guard mag assist nimo. Nya ang pinaka LOL kay mag fill up man ka og form. naa lagi part nga e mark unsa imo gender (male, female, gale, lesbian). hahaha

wala ko padayon oi. kay gamay man d.i sweldo 13k daw.

hiring ang medical transcription dri?

I went to their office this afternoon after receiving their email saying that they'll be having an interview anytime within the day between 8am-5pm... once I got there, there was this freaky looking guy who approached me telling all the crap of their recruitment process... who the hell is going to apply at 9pm? and he told me to bring another copy of my resume.. wtf! they should have stated everything in their emails... stupid HR's... this company needs a major change in their recruitment process...

got hired however i declined the offer... the offer was too small for me.. your only paid 12k which includes your night dif, incentives, and bonuses which is by the way taxable... you will most probably get 10k plus... they do not do regularization because all accounts they have are project based and you don't just do inbound calls you also do outbound calls... you do simultaneously which I find ridiculous... and on the ad they had you don't really get any freebie at all once hired...

I hope that those working in the company is happy with their jobs...

11.    Advertisement

Page 15 of 63 FirstFirst ... 51213141516171825 ... LastLast