Page 3 of 14 FirstFirst 12345613 ... LastLast

sorry ha pero I guess dli jd nimu ingana ka love imu gf... kay in the first place, if you really love her, you wouldn't fall for someone else.. stick rajud ka nya.. 'coz of that deep love for her dli ingana kasayon na makakita ug replacement dayon2x.. or ma fall dayon2x.. and i guess, it's all your fault pd.. naa man jd gud uban nga maski naka hibaw nga naa uyab, ila ghapon idut2x ilang kaugalingon... mao na ang mga selfish na tao.. and ikaw, naa rajud na sa imu kng e.entertain 2 nimu ang ni tempt nimu or dli.. but since na fall naman ka, meaning gi entertain jd nimu ang feelings nimu or niya para nimu.. unfair ra kaayo na sa imu uyab.. ayaw pd tawn xa himuang tanga... if you don't really love her, let her go.. rather than pretend or make her believe that you love her but then deep inside you really don't... it's a matter of test in yourself if dali raba jud ka mu give in ug temptations..

follow your heart bro.. bata paka..

tilaw daghan babaye before mag minyo..para dli mag mahay..

mao na'y gitawag na tintasyon....

yeah.... hehehe... mga suwaw sa mata..... hahaha....

Quote Originally Posted by I am the bo$$ View Post
    dili sd. Wla nasulod sko utok.

I realize that ang uyab2x is knowing a person better.

Then mao to, naa xay mga batasan nga di ko ka angay!!

So better break up mentras uyab pa kaysa menyo na.

di ba??
    mo ingon nlang unta ko nga pagpuyo na kay nana man d ay ka uyab bt you are very right when you said nga know jud the person better kay mas maau na mkaila naka sayu pa, mintras wpa jud nkasulod sa kaminyu on konohay kay ing minyo na di na rba jd ntawn pwde mauli nya mahal kau as in mkalipong ang annulment hehehe
    cge dong go and wait for the right moment nlang basta remember never jud i compromise imo self sa person nga dili d ay jud ka sure

I'll take ur advices guys. Thanks...

Bsta lesud if ingun ane, dghan ug drama.

Sayon ra e storya pero lesud sa actual.

I just wish a happy ending!!

I learned a lot already sa lyf. GrrrRR kaaYooOooo

dapat mo decide dyud ka bro kay bsin kung mag dugay mo sa imo gf den ikaw napud maganahan balik nya.nya imo gf d na nahan nmo magmahay unya ka..

nka try namo ana!! hehe

faets...
    asus, like rman day...that's perfectly normal, logicaly speaking lang ha, i don't think that you would even associate yourself w/ a person if you don't like the person in the 1st place dba? the thing is, just don't step out of line and forget nga naa ka gf, kay kana dili na normal.

Here's my side!! Ngbreak up naman ta mi pero naluoy ko ky self-supporting c gf and nhan ko

mutabang nia financially. Ako gani xa ingnan sa una na mkgbreak nko if graduate nka. Pero d ko

nhan mangdiskarte ug taw ky lain kaayo. Mao I'll just wait na lng in ryt time.

Here's the girl that i like, she's not a stranger coz she's good friend and ka berks. I don't

wanna say anything to her ky friend pd cla ni gf. Samot ka GRrrrr....tsk2x. I'll court her in right

time and right place. She's my ultimate dream girl!! Bsta comfty ko nia! I know her kaayo.

Tan-aw ra jd taman ang smile2x...tsk2x..

I realize Life is GRrrr....

dili sd. Wla nasulod sko utok.

I realize that ang uyab2x is knowing a person better.

Then mao to, naa xay mga batasan nga di ko ka angay!!

So better break up mentras uyab pa kaysa menyo na.

di ba??

boss, no offense lang ha pero GROW UP wui,ka.toytoy pa nimo wui. sure ka you want to help her? or maybe it's yourself that you want to help? sorry if i'm asking such a question, i couldn't help but wonder man gud nga if your intention is to help her financially, you can help her even if dili nimo xa uyab, so why did you have to go and make her your gf if helping her financially rman gani imo intention. even if you say para pud dili na xa maguol pra maka.focus xa sa iya school,it won't still free you from the fact nga dili manhid ang girl, nga maka.feel jpun na xa sooner or later nga wala nakay feelings pra niya.

and another thing lang pud boss ha, if your truly such a wonderful and considerate guy. why didn't you consider the fact that sa imo g.buhat sa girl, your actually giving her a lot more reason to suffer during the time nga biyaan na nimo xa, take note, you did say to her nga makig.break naka when she graduates. why didn't you just ler her free pra at least dili pa au sakit dad.on.

and still another thing, if ganahan man jud gani ka sa girl, y man wala nlng ka ni.lie-low for a few months after breaking up w/ your gf, then imo dayun gpanguyaban ang girl. don't tell me balik na pud ka sa imo reason nga tungod you want to help the girl, please refer to #1 for my answer. if not, don't tell me nga ang reason nimo kay by the time nga nakig.balik sa imo gf kay mao pana ang time nga nagkaila mo sa girl, please remember the part where you said nga friends and girl ug imo gf, and that ka.berks mo, and that comfy ka niya, all those facts lead to the answer that you should have known the person for a long time nah.

and lastly, you can also know the person even if dili pa mo uyab, that is the reason why it is suggested that before you officially court a girl, you should try to spend time w/ the girl by going out and spending time together (i.e. dates). basically, by the time nga ma.uyab na nimo ang girl, you know mostly who she really is.

you know what boss, you better make your facts straight coz i can see that your not the person who you say you are. I'm not judging or anything, i'm just saying that you should consider other people's feelings before doing anything, not just your feelings and what you want to do.

peace...

naka suway sad ko ani...., mao bitaw wala nako nag uyab2 ron...

11.    Advertisement

Page 3 of 14 FirstFirst 12345613 ... LastLast