View Poll Results: where would you go for a law school if you are already workingpls select 2 options

Voters
133. You may not vote on this poll
  • university of san carlos

61 45.86%
  • university of cebu

35 26.32%
  • usjr

34 25.56%
  • university of the visayas

8 6.02%
  • southwestern university

10 7.52%
  • usp

12 9.02%
  • others

9 6.77%
Multiple Choice Poll.
Page 39 of 45 FirstFirst ... 2936373839404142 ... LastLast

sir u should factor the passing percentage of the school that you will enroll at. just a suggestion
    Last edited by santario101; 03-17-2017 at 02:41 PM.

[QUOTE=santario101;18352524]sir u should factor the passing percentage of the school that you will enroll at. just a suggestion

thank you for the suggestion but i would still go for uspf. the school matters but i think the determination and perseverance of the student to be a lawyer will also count. char langz.. di btaw kaya sa ako sched uie nag work man sad ko gud huehue

unsay scheds sa uspf ?

[QUOTE=FutureAtty;18353232]
    Quote Originally Posted by santario101 View Post
    sir u should factor the passing percentage of the school that you will enroll at. just a suggestion

thank you for the suggestion but i would still go for uspf. the school matters but i think the determination and perseverance of the student to be a lawyer will also count. char langz.. di btaw kaya sa ako sched uie nag work man sad ko gud huehue

Quote Originally Posted by FutureAtty View Post
    hi Guys I will be enrolling either sa USPF or USJR kai werk ko gud nya 6 30 ang out so dmd na mag UC or USC.. Any insights sa USPF or UJSR? pero murag uspf ako pili.on need help and advise regarding sa schools, teachers, pag survive sa lawschool hehehe.. Hopefully wise ra akong decision nga maglaw..

- - - Updated - - -

naay reviewer ani? kai medyo low jud kog i.q... Mas nice nang makapangandam jud
    hi im in USPF law 3rd year student ko. yes. halos tanan students sa USPF ga work. maihap ra ang full time students. daghan sab from USC, UC and USJR nga namalhin dri. but it doesnt mean sayon dri. paksi sab intawon mig basa dri. dili sab lalim mag trabaho n skwela. i got classmates nga from far cebu pa and mu travel para weekend classes. we got 2 sections, weekday and weekend classes. everyone is welcome to USPF karon pako naka post kay medyo busy jud ang karon nga semester...

sa university of istorya.net. layo ra kaayo nang university of fb.
    basa dri v
    https://www.istorya.net/forums/polit...kamputhaw.html
    d ba kita kag mga bangiitang mga abugado dri.

Quote Originally Posted by Helper_finder View Post
    sa university of istorya.net. layo ra kaayo nang university of fb.
    basa dri v
    https://www.istorya.net/forums/polit...kamputhaw.html
    d ba kita kag mga bangiitang mga abugado dri.
    sa ka busy sa lawskool ug binasa sa libro ug kaso, wa na jud mi tgime para mubasa ug news... hehe

plano biya ta ko mag law school... pero murag mawala akong *** life ani da sa sat and sunday class :P

Pwede pa ba magpa enroll mga boss?

i think wa pa ngstart and enrolment kay dapat nakaparegister ka sa Philsat to be able to take the nationwide examination this sunday, April 16. I think discretion na sa schools if dawaton ka if wa kapasar pero i think kailangan jd nkatake ka sa exam.

11.    Advertisement

Page 39 of 45 FirstFirst ... 2936373839404142 ... LastLast