Page 368 of 1118 FirstFirst ... 358365366367368369370371378 ... LastLast
Results 3,671 to 3,680 of 11180

yes nice sa calltek ky naa free meal no need pka mogawas to look for cheap carenderia specially at dawn.Ako dad on ky pliti ra gud.Asa ka ngita company na asta ang tag iya mo sup call and jamming au sa mga agents.

ai depende sad d i sa account oi..if maadto mo sa xxxx account na ac yayay sad....heheheh

dli diay mo kasab-an mag disclose sa inyong mga accounts? ic, naa diay ang asus sa inyo

hehe na slide man ako pag type...

ok rman guro check sa babaw ani nga thread na sad nag mention ug account

Guys, don't disclose too much internal information on this site.. Hinay-hinay lang.. You might be penalized once ur caught.. Hehehe

Default cAlltek

Hi evrone! Im CHUA..kanang tana lang ko bah..if ok raba nga 2nd year college sa calltek? kay i really wana work na jud..pero im 18 nmn..bag.o lng..

Dili na cla m.tan.aw sa physical app.?? if bata ra kaug face?? mkuyawan jud igka interview..
    pareha sa Wipro..di daw cla mdawat ug 2nd year coll.

and..saun ra ang exam??

feeling ko this is one of the best call centers in cebu.. nakatukar gani amo acoustic band ani before i think that was January of this year sa ila surprise bday party for their VP sa metro hotel and from what I've observed, people are happy and contented with what they have. They even threw their VP and other peps sa pool ahahahaha.. Basa intawn ang cellphone sa uban. I'm working with L_____k now and I'm considering this company for 2010. I would rather prefer nga naay murefer nako rather than walking in.. kun naa gusto murefer nako I have my CV ready.. PM lang. thanks
    Last edited by jayrandprincess; 11-09-2009 at 05:34 AM. Reason: add

Mu dawat man mi ug college level. No, the looks won't matter. We even hire 60 year olds. The exam is easy if you pay attention .All the more if you badly want to get the job, hehehe. Listening skills and IQ ra bitaw..

Blog Entries
    Quote Originally Posted by Empress_Edea View Post
    Mu dawat man mi ug college level. No, the looks won't matter. We even hire 60 year olds. The exam is easy if you pay attention .All the more if you badly want to get the job, hehehe. Listening skills and IQ ra bitaw..

wow! pwede jud diay ko dri. wala age limit. hala uy! ako ingnon ako Ate ug Kuya. sure ko maka pasar jud sila. retirables naman to sila. ayosa ani uy!

11.    Advertisement