Page 1 of 2 12 LastLast

Default kinsa inyo ika recomend na maau na vet here sa cebu?

im looking for a vet na maau for my gs pup...dont mind there price bsta maau lng ila service...

(ky ako gs pup ako gpa inject og last shot sa parvo sa usa ka vet clinic hre s cebu,,ako pup gkan pa sa manila,den ni ana 2 tga clinic dat e deworm lng pd namo,ako d mn jud tah nako ipa deworm,nya convncing man gd kau to tga clinic...den karon ako pup nagluya,d mo kaon...i called d breedr n ana xa dat pangwarta lng dw 2 s vet ky ma stress jud ng pup if e dungan kay lahi2 dw resistnxa ang dog...dpat daw nag inject mi og belamyl for anti stress...sakto mn sd cya kay pag abot s pup kusog kau mo kaon,den after s vacine na usab jud...init gd n sa lawas ang parvo,plus g deworm pa...ang vet untah kabaw ana....hahaiz)

FURVILLE
    Bro try ANIMAL WELLNESS naa ila clinic sa Hernan Cortes St. near Mandaue Foam
    ang contact number nila 422-7607 / 0917-7954913 / 0916-9225021
    duha ang vet diha, si Doc IVY ug si Doc GUILS

hi deathstrike!

The parvo vaccine contains some of the actual live virus itself, that's why some puppies' reaction is luyahon, sleeping all the time (lethargic) and wala'y gana to eat. Usually it last for 2-3 days for some back to normal man dayon. Mao vets don't inject them if they think unhealthy imo puppy (ex gi LBM that time). Dili pud na siya idungan with Rabies vaccine kay maluya samot ang pups (ang uban vets idungan man gud nila with the 5-in-1, pero mas advisable nga dili).

Please don't give your dog a bath for 1 week or when he's feeling totally better and back to normal. Make sure he's drinking plenty of water so he doesn't get dehydrated, let him rest. What we do if dili gyud mukaon ang puppy, we buy a can of quality dog food and then mix a few tablespoons of the wet dog food into the dry dog food. Mas appetizing and fragrant man ni para sa ilaha (just to get their appetites back). We recommend Royal Canine and you can get this when you visit your vet.

If it gets worse or continues for more than 48 hours or he begins to lose weight and stops eating call your vet.

I recommend Doc Ging of Animal Kingdom (Lahug), and Doc Wendell of CVD in Manduae / Ramos. You can check for the numbers in the sticky thread. I like both these doctors because they really take the time to explain to you kung unsa ang condition of your pups/dogs. They're very easy to talk to & they'll answer all your questions. Very hands-on and gentle with your pets.

ok tanx...hehehe

bai, sa AYCARDO VETERINARY CLINIC...infront of CIT...can u PM me asa nga clinic bai? mejo same situation happened sa ako friend...sa mandaue cla. ikw?

kinsa inyo ika recomend na maau na vet here sa cebu?

wa jud ko kabalo dinhi bai..

kinsa inyo ika recomend na maau na vet here sa cebu?

wa jud ko kabalo dinhi bai...

try CVD...

try DOc Gorre, dapit r.landon, sa CNU dpita.. mau jud cya.. text him 09164561922 / 2535441

Quote Originally Posted by hansoi_888 View Post
    try DOc Gorre, dapit r.landon, sa CNU dpita.. mau jud cya.. text him 09164561922 / 2535441
    cge bro,i wil bring my pup 2 dr.gorre nextweek for her vacine sa 6-1....

tanx s mga n comment

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast