Page 21 of 31 FirstFirst ... 1118192021222324 ... LastLast

depende sa lugar... lisod man sad kaayo ug naa mo sa lugar na kahibaw ka ikaw ra japon pildi.. kay impossible man sad kaayo ang mambastos isa ra na kabuok.. lisod na magpakaisug nya paghuman ikaw ra d ay japon pildi nya basin ma-apil pa nuon imo gf...

kasagaran man gud sa mga mambastos isug rana sila kay daghan sila or naa sila sa ila lugar...

Banned User
    kung ako pasagda-an lang nako kung muhikap na gani aw ara na nako banatan...

-WEI?

Aw piti daun!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ipakilaw nako bro...haha

Quote Originally Posted by monmon View Post
    Aw piti daun!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    mao ning tubag...unsa pay dugayon.....piti!

smile..

alangan imong sampakon dretso.. mga adik palang.. luoy mo kay ma deadz man mo kung mopatol.. dili lang ikaw pati na ang imong uyab,,

aw magamit na gyud ni nako akong 9mm

i can relate. i'm the silent type and i absolutely hate confrontations. once, i had this gf who lived in a boarding house somewhere in cebu.

to get to her house, i would have to go through some small alleyways. it wasn't really dangerous and a lot of people there were decent. however, there were a group of "tambays" who always heckled me when i was the only one passing by and who would make rude comments when it was the both of us who went through.

i later found out that one of the tambays was interested in my gf. i would just smile at them and let it go at first. after a while, it got annoying but my gf, whenever we went through those tamabys, would hold on to me tight. she would tell me not to make trouble because it would get back to her (she was not from there).

what i did was, i contacted one of my friends who knew some people. i was saving up for money to pay off "someone" to do "something" about these guys. my gf found out, though (i'm a bad liar) and made me stop. oddly enough, the heckling stopped a few days later as well.

i didn't end up with the girl, though. she went back to her province and, last i heard, she was a foreigner's pet.

kini kay di ni basta basta. dpende lang kung asa dapit siya gibastos. kay kung dili niya teritoryo aw wa mi dag-anan, lisod nag mang gawas ang mga back-up. haha pero kon naa ra sa among sitio, bira dayon!

as if kaya nako mu defend physically haha

dili mg paka hero kay mamatay sayu..

ignore nalng den tanawn mga dagway kay small world ra baya ta mgkita nya diay mo pohon sa ng bastos.

11.    Advertisement

Page 21 of 31 FirstFirst ... 1118192021222324 ... LastLast