Page 566 of 1442 FirstFirst ... 556563564565566567568569576 ... LastLast
Results 5,651 to 5,660 of 14420

Thread: Convergys

Default Re: Convergys

Quote Originally Posted by bradelicious View Post
    kinsai nkasuway na ninyu ug re-apply diri?
    Kanang n resign sa cvg or na EOC ba ron (from any accnt), nya n reapply..
    Unsai process? Pila kabuwan usa mo gtawagan?
    mkapili mog accnt na inyung gsto?
    mas dako bag offer?
    Anyone? pls...hehe
    Thanks.
    im still waiting for any feedback. you need to send an email to angelica joaquin, to be sure call her nalang 411-9415. i resigned from the company 2 years ago and id like to go back again. i submitted my letter of intent to lady bondal which was the OIC for the rehire and now its angelica. i waited for a year and a half and nothing happened. no call. now, i had to wait another month to get the recommendations ready from my tl, cct and pst trainers and your om. once you are eligible for rehire after a month of investigation - they will really call you and schedule an exam and ofcourse an interview. i think they will profile you on how you did from the exams and taking consideration what account you were affiliated before. i have no clue regarding the pay though. i hope this helps.

Quote Originally Posted by deity777 View Post
    pwede bah mo reapply sa convergys miskan nag AWOL but nagpa clear? i heard pwede daw.. pero di ko sure sa ako source.. what do you think?
    ay noh? dili ba ma-banned ka sa company ana? wala pasad koy nadunggan na nag-AWOL tas na-hire balik sa company.

i think the company will not risk hiring you again cause somewhat you broke their trust that you will continue to work with them. bad shot as they say but thats just me saying. :P

Quote Originally Posted by zhequia View Post
    dili jud na pwede. ikaw naa ra sa imo which one is more of a priority to you as of now.
    ok ra man guro nah.. nakapili man ko sa ako sched ron with the help of my tl kay nagskuyla ko.. submit lang sa imo study load...

Guys daghan2x na account CVG akong migo tawn naglisud ug pangita para sa windows 7 profile gamay ra makapasar. Apply namo hehehehe

present..cvg ko gawork

Quote Originally Posted by marshnino View Post
    ok ra man guro nah.. nakapili man ko sa ako sched ron with the help of my tl kay nagskuyla ko.. submit lang sa imo study load...
    training paman daw siya geng. ako dani workmate she had to wait til she got regularized para makapili siya sched. gibalhin ra siyag laing team para makaschool pa siya pagkabuntag. ambot sad unsa nay process ana run.

guys, please update me.. especially anang taga CVG dra.. confirmed jud ba nga mag ka CVG ba sa Davao? gsto ta ko mag apply, bahalag walay relocation allowance basta at least ug muuli kog Davao kay may work ko.. miss na nako akong family ... bahalag dili ana kadako ang pay kay provincial rate na man jud na but at least duol sa pamilya ..

Quote Originally Posted by zettee8 View Post
    nope.. dumaguete ko.. but wanna work in davao, cuz love it there.. mao nang gusto tana ko makasiguro na ga hiring na for davao kay para kaanha ko cebu and apply for the davao site.. i wonder unsa ila accounts didto unya..
    ganahan sad diay ka mag lipat sa Davao? ako sad interested.. if naay nakabalo dra. please pud share mo sa info.. gsto ko muapply bahalag alay relocation allowance basta makabalik lang kog davao na with a sure job. thanks daan

Quote Originally Posted by i8ur_knix View Post
    ayaw na lang na bayri uy! dili man na ginagukod, pero kung gukdon ka tapos ma-preso ka, oks lang libre man board and lodging!

kinsa mga taga davao diri gawork sa CVG? naa daw sa Davao CVG kay nag JF, Davao daw ma-assign pero magtraining pa sa CEBU. mag-open na daw CVG sa Davao, LOI na mo!
    unta mag ka CVG na sa Davao.. gsto na pud ko mubalik didto..

guys,, please help.. naa mu update ug tinuod jud ba nga mgka CVG sa davao? please share sad mo sa info.. interested kaau ko mag apply den mag parelocate didto bahala na lageh walay relocation allowance ang impt lang may sure work ko pagbalik sa davao.

11.    Advertisement