Page 22 of 26 FirstFirst ... 1219202122232425 ... LastLast

Sorry ha pero hilasan man gud ko sa mga lesbians kay feeling jud kaau sila na laki esp sulod sa jeep, maka tunok jud ila siko kay mo posing jud na sila ug ayu, lol... i do respect them, wala ko probs nila even homos pero ayaw lang palabi kay ngil-ad na tan awun...

ako kay naa jud nanguyab nako nga les pag highskul nako.....i just told her nga di ko niya kay dili ko....

pero respect nako sya ug wala sad nako sya gihimaraut nalang or gitamay bah dha or unsa.....ingon ko i still prefer nga laki akong uyab...

tawo ra sad sila, naay feelings...masakitan sad baya.... dili lang ta palabi ug tamay beh...wa ta kbaw makaanak ta preha nila....how wud u feel in the future.....? u can correct them, pero dili baya jud na matuyo labi na if bagsikon jud sila...kabuang jud sagang...c god baya maau kaau na magpafeel nmo kung unsa imong bnuhatan...dha ra nmo mafeel kung ikaw mismo makasuway jud.... hahay!!!! bow!

ako nahan kog lesbian. kay buy one take one.

but kinahanglan dili morag laki.

pero kong naay lami nga lesbian. plus kaayo na.

Quote Originally Posted by brad View Post
    ako nahan kog lesbian. kay buy one take one.

but kinahanglan dili morag laki.

pero kong naay lami nga lesbian. plus kaayo na.
    btaw.. nindot sad ni suwayan... hehehe

ako nahan ko lesbians pero miga lang kay laki man ko...tanaw lang ko nila sa iyang uyab ug mag-session sila....hahahahahaha

Quote Originally Posted by tessai View Post
    true. most men here, especially those who have given gross and unfair comments are... like i said earlier, INSECURE.

@m1k3:

zney25 is right. why blame and les and much more hate them when in fact if you really trace the roots, it's your GF's fault. maybe there is something in the les that she saw that is missing in her relationship with you. instead of wasting your time hating third *** and sour graping over your spoiled ego, why don't you focus on your relationship and try to see what's missing and make up. otherwise, tingali ug mabiyaan napud kah... advice lang ng ako bro.. i don't hate you . cguro just learn to let go of the past. nibalik naman ka huh nimo imong girlfriend?... chill2x... nah...
    wla na mi ato not because of the lesbian.. lesbian pod guro tong bayhana kay ganahan mag lesbian.

Quote Originally Posted by Jacqueline View Post
    based on experience ha, pagka start pa okay pa sila, sweet kaayo and everything. pero kadugayan, possessive na kaayo, sobra ka selosa. kay mao na, "extreme" kunohay..mura'g amaw. kulang nalang gapuson ta sa pagka selosa. kung mag-away mo, or kung maka feel xa nga mura'g nana kay lain ganahan (a guy or something), magpakamatay pajud... nah, firsthand experience jud ni akong gisulti. But of course, I think girls nga mupatol sa les kay plain immature lang gyud. In the end, especially if you're in your mid twenties age na, you're gonna want to have a relationship that you know has a direction (marriage,and kids in the future). I still think that marriage is every girl's dream..and it's true. You're going to desire this someday and when the les feels na mao nhaving a relationship with a les is like having a relationship with no direction. You may enjoy the moment, but you know that those moments don't last forever.. because it's not right. Society does not accept it, and most certainly God doesn't approve it. I have lots of les/gay friends and I do respect them for who they are... but lets just face reality, the Bible says that Homosexuals will NEVER reach Heaven. So unless they change (which is still possible with God's help), they will never be accepted in Heaven. ana imong na feel, brace yourself for some nasty portrayal of "love" kunohay...it's not even TRUE LOVE.
    precisely my point. i agree,, mura silag nagkuha og bato dayon gipukpok sa ilang ulo.. wake up...

We don't need that here.
    Last edited by EZRA; 08-29-2008 at 01:30 PM.

Quote Originally Posted by zney25 View Post
    hehehhe...honestly bro...its not the les fault...its your gf...y coz ni patul siya...simple if she just said no,then the les would have stop,but instead ni sugot siya...i think you should not be mad at the les but also to your gf....hehehehe...coz your gf ang dala...dili ang les.....chillaks lang bro...ari man jud una sa txt,if madala sa txt meaning humok d.i og ilong imo gf...hehehehe......peace bro....

mao jud...respect lang....

hmmmmm.....really?......peace bro....ayaw dibdiba ang n.ana..kaw ray alkanse...you're just making things complicated.....chillaks lang..
    pagpuyo. wa kay angay..

hahahahaha....cover lang kay basin ug maigo nya ko.

watch out lesbos!!!!hehehehehe

Peace!!!

11.    Advertisement

Page 22 of 26 FirstFirst ... 1219202122232425 ... LastLast