Page 3 of 15 FirstFirst 12345613 ... LastLast

Thread: PG18 asa na?

Default Re: PG18 asa na?

yeah! rock n rap...grabeh lawm gyud kaayo shoeless rebel...gimingaw gyudko ato nga time inuman sa mga barkada adto fruits and foods sauna..

hehehehe... kaila raman guro ta. tig tukar sad mi before sa rock and rap and tig hang out sad ko sa fruits sa una lakaw lang gikan ayala

kita bitaw to kuyog sa una..ahihihihi! tag ana..kinsa ko..masakpan ko nimo bangkahan tika og 4bottles of redhorse beer and 1sizzling sisig sa Burp tapad sa kahayag...bsta member ko sa REDRUM

PM me ur answer.. 2 times lang..kutob langni karong friday..ahhihihii!

mao jud ni pinaka-idol nako na banda..maau tanan! sayang dyud kaau sila..

mao jud ni pinaka-idol nako na banda..maau tanan! sayang dyud kaau sila..di pa dyud sila mga arte

Quote Originally Posted by Oakboy
    kita bitaw to kuyog sa una..ahihihihi! tag ana..kinsa ko..masakpan ko nimo bangkahan tika og 4bottles of redhorse beer and 1sizzling sisig sa Burp tapad sa kahayag...bsta member ko sa REDRUM
    kaila ko nimo! hahahahaha... si fred ka! hehehehe... vox ka sa redrum sa una! where's my 1 set of red horse?

wahhhhh!! cge kita nyata para inum dugay nako wla ka jamm da..

payts! kita kits nya ta fred! mingaw ni mi gigi nimo! hehehehehe...

Quote Originally Posted by dimebutt
    MAKI: thanks sa tanan ninyong props tawn. undeserving mi pero salamat. Smoke ta na everytime naay mo ganahan sa album ma utgan jd kog ayo. linkod sa ko. hehe... anyways, ako ra jud masulti dili pa jud to mao.

Everyone's just taking time to grow up a little bit. right now william nag showband(the dark side) cuz of la familia and i'm still proud of him for that. He's still my favorite drummer. Faith no more nag hinapakan part! Janus is with nila dee and Lorenz. Ma suya ko sa amaw kay kuyog siya akong idol. Lorenz IS an awesome guitarist, i'm still a fan of his former band, kadtong INVICTUS(PANTERAMETALLICASEPULTURApart!) ay mog kailad sa iyang style karon, he's still going thru his "attitude lang" phase. pero kung mg tinarong na labhan jud ta tanan ana. f**ker's a sleeping giant Si benjie nag bisi with his family sad and yep, naa mi issue gamay but that's between us. A bahala : gi wa nya akong gitara. (yep, ana ko ka mabaw, pero I really did like that guitar. I traded my Washbuirn N2 kay gomer for that gud) although local ra to, I prefered that strat over anang mga US. di kaayo ko big on brands, dats y I shave off headstock brands. And that's that.

As for me, well, bc sosi sosi but that's over now and she's flying back to texas. Right now I'm sessioning for playphonics in manila and pa tutor kog guitara sad sa temple in quezon before the teacher goes back to India (wont say who) If PG does come back( di bya ta ka tagna sa panahon) then it's gonna be something different for sure. Right now ang classic PG members man naa. Lito was, and is my guru. He was the first guitarist who shared his technique to me (hangol man tanan Jedi guitarists sauna) And I still teach anybody all I know from that example. Ask me anything, I'll teach ya. Inom pa ta igka human.

As for the band, don't expect too much as of now, there's a lot of good bands out now and the music is so sweet. But if ever me and everybody else all decide to put on our nasty hats back and go for it, it'll be something worth your money, I promise. Ge, adto sa ko, nanubra ko diri da. Au2x mo tanan. the end

patudlo lang nya ko...master jedi and ill be your aprentace,,, hehehe

11.    Advertisement

Page 3 of 15 FirstFirst 12345613 ... LastLast