Page 2 of 3482 FirstFirst 1234512 ... LastLast

Quote Originally Posted by Aqua99 View Post
    asa ko dapat present mr. president?...dri sa forum or sa meeting?...haahha
    both! hehehe

bitaw, markykoi lang oi.. kiwaw kaayo mr. president. =)

@soggy2

this will be the look of your emerse limnophila aromatica: hihihi =) para ma excited ka sa imung tanom.

then, new growth, ang lower leaves kay ma tang2x kay emerse state:

@sa mga natagaan sa akong cuttings

here's that nesea sp sa luyo..

Last edited by markykoi; 07-22-2008 at 12:02 AM.

Congrats to Aquatic Cebu Enthusiast

In behalf of our master Roy "the goods" Woo and all the betta hobbyist/ breeders, also
    kadtong wala pa namo na discover na mga tao nga hilig pod ug betta. We will support
    any programs of ACE, basta naay snaks joke!

Long Leb! Long Leb! Long Leb!

Quote Originally Posted by nevalaroza View Post

In behalf of our master Roy "the goods" Woo and all the betta hobbyist/ breeders, also
    kadtong wala pa namo na discover na mga tao nga hilig pod ug betta. We will support

daghang salamat bro. hopefully apil pud ka sa among grupo. ingon to nako si master roy "the goods" mas daghan pud kuno ka bettas and experience..hehehe

I'm looking forward sa nindot nga cooperation and support sa mga members. Rest assured I will give my heart out sa support and kalambuan sa atong organization.

Para hamugaway tang maka post and aduna pud buy and sell section for fishes, tanks, accessories, etc..and ma categorize sad nato ang specialization in terms of planted tank, betta splenden, koi/goldfish, arowana and flowerhorn...pero plano pani nako, with the help of the officers and the members, i know possible jud ni.

Again, thank you very much master Nev. looking forward sad ma meet mo ni master Roy.
    Last edited by markykoi; 10-16-2008 at 01:38 AM.

No probs Mr. president

Its time na pud cguro na ma usa tanan fish enthusiast dri cebu, kay mabiyaan nata sa uban.
    Taud2 napud ko ga betta pero hinay ang promotion sa hobby, im positive that thru the net and this
    organization we can market more people into fishkeeping.

Gamay ra mi betta group pero competitive pud hehehe

Kudos!

wow cebu version of mypalhs hehe. nice vision president markykoi. dont worry we are here to support the organization. goodluck

Atay ka nev!!! Kaw man Grandmaster!!! Veteran na gud ka, April pa ko g sugod hahahaha...

Btaw, what he said...^^

I want to join this group........

Quote Originally Posted by markykoi View Post
    daghang salamat bro. hopefully apil pud ka sa among grupo. ingon to nako si master roy "the goods" mas daghan pud kuno ka bettas and experience..hehehe

I'm looking forward sa nindot nga cooperation and support sa mga members. Rest assured I will give my heart out sa support and kalambuan sa atong organization.

I am currently working on a local (Cebu) version of "mypalhs" na site, but definitely not affiliated with them. Para hamugaway tang maka post and aduna pud buy and sell section for fishes, tanks, accessories, etc..and ma categorize sad nato ang specialization in terms of planted tank, betta splenden, koi/goldfish, arowana and flowerhorn...pero plano pani nako, with the help of the officers and the members, i know possible jud ni.

Again, thank you very much master Nev. looking forward sad ma meet mo ni master Roy.
    wow, nice ni da... ato nga mypals...
    unsa man pangan ana m...... ACES.com? hehehe

@marky
    nice na nga idea dah... our own forum.. ACE.com...... looking forward... btw, marky can u send me some application forms here sa shop.. kay i have clients pud na interested to join sa club.... thanx

@dingo
    welcome au ka mujoin sa club bro...

Master Nev, dapat naa ka para ikaw mag dala sa free nga snacks, from Jollibee.hehehe

11.    Advertisement

Page 2 of 3482 FirstFirst 1234512 ... LastLast