Page 68 of 117 FirstFirst ... 586566676869707178 ... LastLast

Quote Originally Posted by davies107 View Post
    Kinahanglan ba naay mangutana? Imong mga posts naa bay nangutana nimo? Sako walay nangutana, ako lang tua.
    so karon backtrack ka dayon...basaha imong post sa ubos...

Quote Originally Posted by davies107 View Post
    again, dili na sya libak kay someone ask me what kind of the person he is, so unsa ako buhatun mag lie? diba mas makasala na nuon ko ana?
    magrason-rason ka na dili libak kay according to you, you only answered a question, human after mapatunayan na wala man diay nangutana sa imo dri about your friend, backtrack dayon ka, ngita dayon ug lain na rason...kung pangutan-on ka kinsa nangutana nimo about sa imong friend na taga-Davao karon, palusot dayon ka na OT..

if ur not openminded where mo padulong ang topic sa thread or if ur not aware na minsan naa jud mga OT well at least now you know. ikaw ba wala ka nakabasa sa mga OT sa imo kauban ug sa mga pandaut even sa maestro ug ngil-ad na batasan?

so what ur telling me if i will say bad comment in a person libak na diay na sya, okey..
    mauna gani nangutana sa imo ngano mag-OT ka about sa ugali sa imong friend na taga-Davao di ba..., para makit-an kung unsa imong motive...kay dali lang kaayo to iinterpret, out of the blue nanlibak kay out of topic man...if you don't want to be misinterpreted na naa kay ulterior motives sa imong post klaroha imong intentions, ayaw sige ug ingun na pure imong intentions kay dili ra ba ka clear...

Quote Originally Posted by jason_burn View Post
    duha ra gyud akong masulti ....

una - sa akong pagbasa sa mga gipang-post dire, sa dali nga pag-istorya, kadaghanan sa mga taga-Davao musupak kung naay musulti nga mas ganahan sila mupuyo sa CDO or nakalabaw man ang CDO kaysa Davao ug mangita or mangayo pa gayud ug prueba (problema na nila!)
    unsay diay mali kung mangita ug pruweba ang uban? this is a forum, kung magclaim ka about something, then be prepared to defend your claim....curious dala tingala ang mga query...kung tarong imong post, edi matubag pud ug tarong using pruweba. kung mag-atik2x lang ang poster, syempre mahimo jud problema kung pangitaan ug proof (kay wala siguro)...kung mangita ug proof, dili man siguro na pang-away

ikaduha - ngano man dili sila (taga Davao) mu-respetar na lang sa mga naghukom o nag sulti nga sa CDO sila gusto mamuyo
    respeto man pre syempre...kinsa diay nagpost na dapat dili mamuyo sa CdO? naa ba?

ikatulo - ngano ang taga Davao wala man musupak kun naay musulti nga Sultan Kudarat o sa Sulu
    wala'y labot sa arguments ang quality of life sa unsa man lugara...ang root sa discussion is ang mga nagapandaot sa davao, ug ang masuko kung icorrect sa mali na perceptions.

besides taga-CdO man gud ni-ingun na naa na daw Ayala mall sa CdO, sa Davao ginaconstruct pa daw ang Ayala og SM...so he was corrected. dili man taga sultan kudarat...

ikaupat - murag allergic kaayo sila kun CDO ang i-tubag. gusto nila nga Davao ra gayud ang sikat sa Mindanao kay "liveable place" daw ug dili pwede malabwan sa uban labi na kung CDO. Murag dili nila gusto nga naay kalamboan ang uban siyudad labi na sa CDO. Kun naa may kalamboan, ila pa i-puna o i-saway o pangitaan ug sayop. Unsa man ning mga tawhana oi. Maayo unta kun wala nay lain siyudad sa Mindanao. Naunsa na lugar ang GenSan, Zamboanga, Butuan, Surigao, Malaybalay, Ozamis, Dipolog, Pagadian. Magbuot ba diay sila kun mu-ingon sila mas mupuyo sila didto kaysa Davao
    its not true, allergic sa tao na mandaut ug city or character sa mga Mindanaoans ug sa mga taga-Davao na pud...tapos ang mga nagapaaruningnun na taga-Davao human dili diay...pretentious kaayo...

Quote Originally Posted by Farirah View Post
    noise of neighbours? like how about this downtown apartment(well mixed use)

Sa Flinders St., Adelaide, ni nga apartment? Mao ni imong apartment? Or office? or both?

OT: unsa diay imong trabaho sa Adelaide? Been there once. Ride bike along "Linear Park" up to Adelaide hills and back to the sea. I like the express bus highway, it's unique, akin to a railway, only that bus is running not train.

The terrain in Adelaide reminds me of CDO. i.e. from the sea looking towards the city proper you can see the hills in the background. And the distance from the shore to the foothills is almost the same as CDO, maybe Adelaide is a bit longer, but almost the same.

cheers,
    Bisaya Dako

Quote Originally Posted by sandman.ink View Post
    bisayadakoo, i clipped you msg msyado mahaba...anyway, your post smacks of malice or even bitterness...why do you have to post all these negative things? what is your motive? because, you could post negative things about ANY thing and just leave it as that...example, I could post why it's bad to live in CDO, and just leave it as that...again, how would it look like? lahat ng mga lugar/living styles has negative sides...sa mga posh suburds, meron ding negative sides...you think fires don't happen in posh subdivisions? or, or there are no swimming pools or gyms in their clubhouse? you think walang mistresses na binabahay sa suburbs?

lahat ng bagay meron negative side, ang ginawa mo is pure black propaganda against condominiums. did you bother to post positive sides about condos... at least maging balance man lang ang post mo kahit papano...
    what you did was post black propaganda against condos nung na-establish ang fact na wala palang condo sa CDO...condos kse ang tinanong ng original poster ng thread nato kse his brother wants to live in one...Patrick Mike was asking saan ang place with condos and better ang urbanity....nung mapatunayan na walang condos sa CDO you proceeded to bash condos and the Mindanaons who you called "cannot afford to live in one"

Nganong malice, black propaganda ug uban pa nga adjective imong ibutang?
    Nga mao man ang known disadvantage of condo living v suburban living.

I'm just giving the truth about condo v suburban living.
    Just telling the obvious difference.
    I always point out that those problems is unlikely to happen (except pool/gym) in a suburban living.
    I rather do whitewater kayak sa CDO rapids than going to a pool or gym.

1) walay gapuyo above you sa freestanding house.
    2) walay gapuyo below you sa freestanding house.
    3) ang next door siligan nimo is at least 2 meters offset to your house.
    4) no sewer leaks above you kay walay apartment above you
    5) walay flooding from the tenant above you.
    6) punk rock drummer is at least 2 meters of house spacing. and you can put a fencing if needed.
    7) dili ka mabalaka kay walay may modagkot ug kalayo below you.
    8 kung sunog, maka-ambak ka sa bintana easily compared to a condo.
    9 ug uban pa.

If you insist you can enumerate ang negatives sa suburban living here.
    No one is going to stop you from doing that.

cheers,
    Bisaya Dako

[QUOTE=abugagong_ponggok;3167406]Hi day Farirah, ang maniwala sa sabi-sabi ay walang bait sa sarili.

Why should Cagayanons worry about all things that they're hoping? Diba kita ang nagworry? Everytime they posts about high rises, malls, etc... sabihin natin "false". Sobra nato nakapanghinaway, halos mangagisi na ang atong baba sa kinatawa...[/QUOTE]

like you i was telling the truth as a cgayanon myself living here in cagayan city. and i could not believe what am seeing here to what my townmates here were gloating about the true state of urbanity here. i almost fainted when terrymag pushed me to accept she called reality, cdo will become a premier city for 2 non existent highrise towers. so *****ic. she wanted me to accept illogical reality. she was asked by davao forumers of her basis, she just meesed up with no solid facts to support. lets admit our cdo city is too good to be true. our small city is very chaotic and not well kept.

Quote Originally Posted by bisayadakoo View Post
    Sa Flinders St., Adelaide, ni nga apartment? Mao ni imong apartment? Or office? or both?

OT: unsa diay imong trabaho sa Adelaide? Been there once. Ride bike along "Linear Park" up to Adelaide hills and back to the sea. I like the express bus highway, it's unique, akin to a railway, only that bus is running not train.

The terrain in Adelaide reminds me of CDO. i.e. from the sea looking towards the city proper you can see the hills in the background. *And the distance from the shore to the foothills is almost the same as CDO, maybe Adelaide is a bit longer, but almost the same.

cheers,
    Bisaya Dako
    yup. family has office and unit there. i live everywhere though i prefer the hills home where am staying. planning to move down and live alone. gives me a breather

*are you sure? from which shoreline were you basing from? though glenelg- brighton area in the west is kinda closest of them all to the southwestern side end of hills

*what did you mean linear park? i didnt know theres linear park close around the area. or is it hindmarsh sq down pulteney-pirie- grenfell

*mt lofty summit in the hills reminds me more of davao citys ?hilltop. gives spectaular 180 deg view of cbd and surround. and for dining and coofee dates

Lami Puy-an ang Davao kay URBAN LIVING Kaayo

Sama aning mga under construction namo nga mga condominium nga diri lang mapalit sa Davao. Dili nimo ni makit-an sa laing dapit sa Mindanao kundi sa Davao lang. Magtigum na gani ko kwarta kay magpalit pud ko unit puhon. Busa pamalit pud mo ug unit ug puyo mo diri haskang lingawa..... hehehehe.

Linmarr Tower - Chinatown, Davao

Noblesse Heights - Bacaca, Davao

Magallanes Residences - Magallanes St., Davao

One Oasis Condominium - Ecoland, Davao

Quote Originally Posted by Farirah View Post
    yup. family has office and unit there. i live everywhere though i prefer the hills home where am staying. planning to move down and live alone. gives me a breather

*are you sure? from which shoreline were you basing from? though glenelg- brighton area in the west is kinda closest of them all to the southwestern side end of hills

*what did you mean linear park? i didnt know theres linear park close around the area. or is it hindmarsh sq down pulteney-pirie- greenfell
    Linear Park is part of the bike path along the River (from shoreline towards the hills). That River that passes the Uni. The shoreline end is Henley? Was it Henley? can't remember. t'was in 2004.

Quote Originally Posted by bisayadakoo View Post
    Linear Park is part of the bike path along the River (from shoreline towards the hills). That River that passes the Uni. The shoreline end is Henley? Was it Henley? can't remember. t'was in 2004.
    thats torrens river. bikelanes all the way up tee tree gulley. diked by sewerage treatment facolity that you can see bit further downstream west of victoria bridge. thats what it becomes a little lake you can see at elders park where festival centres and convention centre are. you still have good memory. how old are you j/k btw the bikelanes follws the river all the way to westbeach

*i didnt know theres one. which uni btw? there grundy gardens past uni bridge fronting univ of adelaide. anthen uniSA, fromme str bridge, univ of adel medical sch, and dental college, complex of royal adel hosp

11.    Advertisement