Page 1 of 42 123411 ... LastLast

Default Francis Magalona

i miss this guy. kinsa naay mp3 niya sa Girl Be Mine and Kaleidoscope World? or better yet unsay channels sa irc maka download ta'g OPM? thanks.

Default Re: Francis Magalona

FrancisM --> second to none when it comes to true pinoy rap!!..i remembered "Mga Kababayan" as our presentation in our school intramurals in grade school...

mga kababayan was his trademark.......... di lang ko kasabot ani niya kay way klaro, pag uso sa rap, rap pud sya , pag uso sa pinoy rock, pinoy rock pud siya..........

ayaw lang mo kasuko ha, pero walay klaro kun unsa gyud iya type sa music.............

pero I like his song cold summer nights......... cool kaayo, but Im not a fan of francis...........

hmm .. pero bsag rock iya sound mo-rap man ghapon cya dba.
    payter francis m! daghan kaaug anak! aw haha

^ lol. mao. kugihan kaayo. mura man ni siyang wala ni tiguwang tawhana panan-aw nako.

nalimot na ko sa uban niyang kanta. kana lang duha akong gi mention ni tatak. especially Girl Be Mine. kinahanglan gyud nako makuha ang mp3 ana. tabang! hehe.

@level42. aw mao diay na siya? basin flexible lang. hehe. ambut lang gi mingaw lang ko niya. remembrance sa panahon katong mao pay pag sugod nato ug crush crush. hehehe. murang mao sad tuod ning panahona katong dili pa tantong badoy ang boyband. boyz2men, all4one, ug nalimot na ko sa uban.

francisM fan d ai ka bing? ... naa bitaw ta'y francisM sa una .. si tanciong .. hehehe

OT: weng! hahaha. nagkita baya mi niya sa mango square. hubog kaayo ! long time no see. asa na man ka ron?

Francis M? I always remember my elementary days guess all of you heard the Yo! album of francis M, I guess he was brave enough to do what he wants he is an artist although others can't appreciate what he do... when he made that Yo! album it was the era of ne wave/punk scene in manila, when he release meron akong ano! it was the era of HUKBALAHOP if you could remember the days of the hukbong bayan laban sa hiphop yun yon! I salute those persons that are brave enough to express what they want!

These were his albums released:

YO! (1990)
    Rap is FrancisM (1992)
    Meron akong ano! (I have what!) (1993)
    Freeman (1996)
    Happy Battle (1997)
    The Oddventures of Mr.Cool (199
    Interscholastic (1999)
    Freeman 2 (2001)

of all those albums, I've bought the Yo! and Meron akong ano!

Quote Originally Posted by nailworms
    Francis M? I always remember my elementary days guess all of you heard the Yo! album of francis M, I guess he was brave enough to do what he wants he is an artist although others can't appreciate what he do... when he made that Yo! album it was the era of ne wave/punk scene in manila, when he release meron akong ano! it was the era of HUKBALAHOP if you could remember the days of the hukbong bayan laban sa hiphop yun yon! I salute those persons that are brave enough to express what they want!

These were his albums released:

YO! (1990)
    Rap is FrancisM (1992)
    Meron akong ano! (I have what!) (1993)
    Freeman (1996)
    Happy Battle (1997)
    The Oddventures of Mr.Cool (199
    Interscholastic (1999)
    Freeman 2 (2001)

of all those albums, I've bought the Yo! and Meron akong ano!

completo jud diay ka ana sa?
    nailworms na gud :mrgreen:

hehe paytera oi.. discography!

11.    Advertisement

Page 1 of 42 123411 ... LastLast