Page 1 of 2 12 LastLast

Default -SOLVED-: " Intel CPU uCode loading error"

Mga master.. kinsa naka encounter ani? nig bot nko, mo error nya dili gyd cya ka load sa OS nya. Na replace na nko ang board nya kay before usahay mo On cya usahay dili. I checked the PSU ok man.. walay problema. Mao ako gipalitan ug Mobo na bag-o. Ok na cya mo on na pero naay error mo gawas "Intel CPU uCode loading error"

Thanks n advance fellow istoryans...
    Last edited by franzziss; 08-17-2008 at 02:00 PM.

unsay brand sa imu mobo?

update ang bios

Asus P5VD2-VM SE

mao na ang bag-o na mobo na ako gi ilis bro

RESET ur BIOS bro as in kuhaa ang CMOS battery and locate the CLRTC that has 3 pins and set the jumper to 2-3 for 5-10 secs, and put it back to default to 1-2. Then put the cmos battery back.

Let see what happen maybe naka set imo bios sa lain nga system configuration coz you probably need to setup the bios accordingly. Lahi lahi ug response ang system bro maski same pana ug mobo name and model.

I hope it helps..

Quote Originally Posted by franzziss View Post
    Asus P5VD2-VM SE

mao na ang bag-o na mobo na ako gi ilis bro
    sus problemado kaau na nga mobo.. update ang BIOS ana..

Quote Originally Posted by yugi View Post
    RESET ur BIOS bro as in kuhaa ang CMOS battery and locate the CLRTC that has 3 pins and set the jumper to 2-3 for 5-10 secs, and put it back to default to 1-2. Then put the cmos battery back.

Let see what happen maybe naka set imo bios sa lain nga system configuration coz you probably need to setup the bios accordingly. Lahi lahi ug response ang system bro maski same pana ug mobo name and model.

I hope it helps..
    I tried this one na bro.. pro mao gihapon.. Try nalang nako update ang BIOS... thanks

ScrapeBox Development softtouch's Avatar
    Blog Entries
    As I mentiened in another thread:
    The Intel uCode loding error usually indicates that the motherboard's BIOS requires an update to support the newer CPU correctly.
    Try flashing the BIOS with an updated BIOS file from your motherboard maker's website.

kasuway nami flash ana nga mobo, using floppy disk.. kuti kaayu.. GOOD LUCK Bro!!

VIA chipset na? if it is? yaw nalang pag laum kay ang via raba karon wala nay support sa chipset nila since 2005 pa. Via chip-shit bro (2)yrs ko ga agwanta sa via chipset mao di nako mo palit ana jud.

yaw nalang i update ang bios pailisi nalang na lain model and better choz the chipset nga AMD, Nvidia, SIS basta dili VIA k.

goodluck...

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast