Page 1 of 29 123411 ... LastLast

Default Do you think that your ex still has feelings for you?

wala pa sad ko ex... hehehhe... my boyfriend now is my first boyfriend and now we're on our 5 years!!!

Quote Originally Posted by jlodarl View Post
    wala pa sad ko ex... hehehhe... my boyfriend now is my first boyfriend and now we're on our 5 years!!!
    WOW! Good for you! Now to answer the question... Wala na siya feelings nako for sure kay one month ra me kutob sa akong ex ako dayon gibuwagan kay I realize di pa diay nako feel mag-uyab2x. Ganahan pa jud to siya makigbalik nako pero di na jud ko! Like that was 6 years ago Hahahaha! Dugay na kaau to oi! Karon I think married na to siya. Wala man pud jud koy feelings niya ever since hehehehe. After 4 years gikan sa among break-up pa ko nakauyab balik. Dali ra man gud ko madiscourage ug lalaki kung naa koy makit-an bati busted dayon. Ahahaha amawa nako sauna. Karon my present bf is my second bf and hopefully the last.

all of them! and yes all of them.. 1 sila kabuok

helll yesss! thats y i have to run away from him...

no, married naman pud siya hehe!

nah.. . wala na jud intawon.. kay bisag kmi pa... daghan mn to chicks.. left and ryt.. way boot! heehhe

Blog Entries
    I don't think so..He likes someone else..Ug kay naa xa sala nako, gaba niya kay di ganahan ang girl bya..dah!

yes i think so. i believe man pud gud that once you've cared for the person, dili na xa ma.wala... cgro somebody new comes along lang... but the feelings will still be there..

Blog Entries
    Quote Originally Posted by tessai View Post
    yes i think so. i believe man pud gud that once you've cared for the person, dili na xa ma.wala... cgro somebody new comes along lang... but the feelings will still be there..

Hmm.. Cheers to dat.. Weeks, months, or years could pass but the feelings will still linger..

i dont think so.. bsan katong kami pa kay he's really very unpredictable... wa jud ko khbaw unsa jud iya na truly feel nako....

11.    Advertisement

Page 1 of 29 123411 ... LastLast