Page 1 of 3 123 LastLast

Default You two still love each other but for odd reasons, you just can't be together

against imu family sa imu loved one and you have in mind that family must come first BUT you still love your partner... mu-let go nalng mu or will you fight for your relationship?

it totally depends who has a heavier wieght for you. ako, okay ra nako ako gichose ako gf, and happy kaayo ko nga mao to ako gibuhat. naa na mi super pretty and intelligent baby girl ron. lisod sa start pro na ok ra kato nka work na ko sa cvg. karon, naa na ako gf and baby sa texas kay gipauli na sa iya mama didto. apas na lng ko ani.

tanawa kung asa mas importante nimo and asa mas love nimo. and ang pinakaimportante. at the end f the day, asa ka malipay and feel contented..

depends on a lot of factors....

at first thought, it would be ok for me to choose my gf over my family
    however, if there are other factors that would make me choose my family over my gf, then I'd make sure I'd have her as a friend than not have her in my life at all...

yup sak2 sila, if u think ur happy with dat person jud and ur ready to take the risk dn go for it...at first it would be tough...bt love persevere man, so it will become easier as time goes...besides, ur family is only protecting you so that u will be happy, bt if d see dat ur happy with dat partner of urs im sure d will support u and ur partner...

ako kay mo fight jud ko.. like unsa gibuhat nako sa akong bf.. nka experience jud ko ani.. akong dad gusto siya na buwagan nako akong bf ron coz dili cya ganahn but ako dili jud.. until cge me away sa akong papa og mama.. dili me magtingog.. pero akong bf wala cya kabaw ani na situation kay di ko ganahn na mag problema cya og di ko ganahn masakitan cya.. pero wala man jud mabuhat akong family kay cya man jud akong gipili mao nka realized na jud sila na happy ko niya mao wala na lang sila manghilabot..mao happy kay me.. kabaw ka ang parents wala mana mahimo sa imong ganhan or gusto...kay kung gusto nimo dili bya ka nila ma pugngan bya ...and by the way mo celebrate name sa among 3rd anniversary this dec.3..

f u really love dat person,fyt 4 it...
    f asa ka hapi mao buhata,,ur old enuf napud 2 mke things own ur own bro..try 2 talk 2 ur parents dat u really luv ur gf,,u cnt live w/o her,,(kung pwde kna storya nga makakoncnxa sa imo parents)hehehe
    follow ur hart,,ana jud ng gugma

your family must have valid reasons to go against the relationship. And if you think these reasons are at the very least true.. then why fight the people who are there for you and always will be no matter what? LOVE is overrated nowadays. If you yourself know it's not worth it.. then don't push it. Ikaw ra gihapon maglisud in the end.. or the relationship will not survive. CAN YOU REALLY BE HAPPY KNOWING YOU'RE HURTING THE MOST IMPT. PEOPLE IN YOUR LIFE BY BEING WITH THAT PERSON?

yup depende jud f kinsa nila u palabion..if u loves truly den u go and take the risk

kung against ang ako family sa ako gf then they can't force me to leave my gf... ako man ang magkig tipon/magkig minyo sa ako gf, dili man sila... kung unsa man gani ang consequences then so be it, ako barogan ang ako decision.

dpende, ngano ug unsa ang dli nla gnahan..

11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast