Page 1 of 6 1234 ... LastLast

Default i just want to share this..my boyfriend has a "serious relationship"

so ako ni ipa close na thread..kai someone is spying at me!grrrrrrrr..kalagot jud
    Last edited by aeshma; 10-22-2010 at 10:48 PM. Reason: please close na lng this thread..kai someone is spying at me..and getting me into trouble,...grrr..

Mao na'y giingon nga kinahanglan jud naa ta'y self-control. Kun wa ka ani, puro lang problema atong makuha. Dapat balanse, di lang puro gugma, we should also use our mind. Dako naka, naa na ka'y buot. I'm sure kabaw naka kun unsa'y dapat nimo buhaton. Ang problema lang kay di nimo mabuhat. How can we help you if you can't even help yourself?

Quote Originally Posted by BlacknGray View Post
    Mao na'y giingon nga kinahanglan jud naa ta'y self-control. Kun wa ka ani, puro lang problema atong makuha. Dapat balanse, di lang puro gugma, we should also use our mind. Dako naka, naa na ka'y buot. I'm sure kabaw naka kun unsa'y dapat nimo buhaton. Ang problema lang kay di nimo mabuhat. How can we help you if you can't even help yourself?

yeah right and ive been thinking that many times anyway you have also your point. but then if you were cguro in that situation. bsn sad mag libog sad ka sa unsa angay nmo buhaton.

Quote Originally Posted by aeshma View Post
    yeah right and ive been thinking that many times anyway you have also your point. but then if you were cguro in that situation. bsn sad mag libog sad ka sa unsa angay nmo buhaton.
    Maglibog? You sure naglibog jud ka or kabaw naka kun unsa dapat nimo buhaton..?

Maglibog? You sure naglibog jud ka or kabaw naka kun unsa dapat nimo buhaton..?

mixed hesitations ryt now..and blanko akong mind
    and d sad ko nahan mag mahay./.thats y naa sad ko gamay ka libog.

sis, word of advice lang ha. based on experience jud ni. if he cheats with you, he will cheat on you....
    even if buwagan niya ang gf niya, can you guarantee na in the future he wont do the same thing to you?
    yup he makes u feel good, but what about if in the future you were in the gf's shoes na? O-U-C-H!

Quote Originally Posted by aeshma View Post
    mixed hesitations ryt now..and blanko akong mind
    and d sad ko nahan mag mahay./.thats y naa sad ko gamay ka libog.
    In your case man gud.. kita kaayo ang katag. I mean, your bf is a jerk. Apparently, you have to dump him! Samtang sayo pa.. kun magdugay maglisud ka maayo.

In your case man gud.. kita kaayo ang katag. I mean, your bf is a jerk. Apparently, you have to dump him! Samtang sayo pa.. kun magdugay maglisud ka maayo.
    he's right sis. he's a jerk...

Quote Originally Posted by Blackjellybean27 View Post
    sis, word of advice lang ha. based on experience jud ni. if he cheats with you, he will cheat on you....
    even if buwagan niya ang gf niya, can you guarantee na in the future he wont do the same thing to you?
    yup he makes u feel good, but what about if in the future you were in the gf's shoes na? O-U-C-H!

thats what ive been thinking jud.. hadlok kaau ko nga magmahay in the end, cguro il just give time sa akong self.ay ambot oi..ako nman cya na buwagan..but then balikan ra ghpon nko kai d nako kaya..paet ning..ma hulog na ta sa bitag

Sorry ha if offensive ni.. I don't really get ngano naa'y musugot nga ma 3rd party sila (except anang 3rd party na FUBU), c'mon, think about it. Ug nakaya sa lalake nga mag two-time, pwede pud na niya mabuhat nimo.

Buwagi, antosa ang sakit, move on later.
    Last edited by Dondon; 10-22-2010 at 06:22 AM.

11.    Advertisement

Page 1 of 6 1234 ... LastLast