Page 1 of 11 1234 ... LastLast
    Blog Entries

Default This is what heppened to me last weekend...

so this is the start i had a girlfriend somewhere in between 2005-2007. we new each other for quite sometime before i started dating her. as the months past we were sort of on and off. i couldn't ask her if were still together or something. and i was the shy or torpe type of guy back then. then on day nahibulong nalang ko nga wala na kaayo siya ni txt and see me for a long time. to make the long story short naka kita na siya og laing uyab. months have passed and she got pregnant. i moved on my life and tried to talk to her but she wont answer back my emails and messages. then finally after a year sa iyang pregnancy ni talk siya balik nako and here i am still sort of hoping nga maka balik nya bisag naa na siyay anak. so we talked and talked and she told me sort of half the stuff she was doing. then i came to the states. while im here in the states we maintained communications and we kinda had the same feeling when were together and my dumb ass courted her again. she thought i new about her cause she has pictures and stuff sa iyang FB which i didn't really scrutinize.then last saturday nag talk me and we were intimate and by the last minute i was asking about how her son was doing and sure enough i thought 1 ra iyang anak. so then told me she had a 2nd son which i was so shocked that i stop calling her and turned off my webcam too. she didn't know that i knew and she tried to explain it but there was not time so we kinda stopped talking right then and there. she emailed me and said she was sorry and stuff but i'm confused on what to react.

just wanna hear opinions and what you guys would react if you where in my shoes.
    Last edited by joshua259; 05-09-2011 at 09:36 AM.

Default Re: This is what heppened to me last weekend...

lay low na bro..unsa pag tuo nya nimo easy boy?karon pa nga 2 na iya anak?wai siguro lahi lahi amahan ato bha...tapos karon don't tell me love ka nya.

sayang imong binhi ana.ngatag wai hasul oi ka gubot kaau na.mao ra ako ika ingon.hehehe

3 words: NOT WORTH IT

Blog Entries

Quote Originally Posted by bakahame View Post
    lay low na bro..unsa pag tuo nya nimo easy boy?karon pa nga 2 na iya anak?wai siguro lahi lahi amahan ato bha...tapos karon don't tell me love ka nya.

sayang imong binhi ana.ngatag wai hasul oi ka gubot kaau na.mao ra ako ika ingon.hehehe
    hmmmmm......... sakto sad gud ka. i guess she knew nga inlove pasad ko niya. mao sad lagi wala gud ko kahibaw og lahi2x ang amahan ato.

2 words: MOVE ON!

Parehas mo duha humok ug ilong

Bitaw seriously lang ha, pangita nalang lain na makasaligan bai twice na sya napaangkan murag wew lisud na dah dili sad ko ka judge nya kay wala man ko makaila nya, pero ikaw gud bai kung gugma gyud na imuha aw dili na mahimong babag ang iyang past ug mga anak.

Blog Entries

Quote Originally Posted by KASAAC View Post
    Parehas mo duha humok ug ilong

Bitaw seriously lang ha, pangita nalang lain na makasaligan bai twice na sya napaangkan murag wew lisud na dah dili sad ko ka judge nya kay wala man ko makaila nya, pero ikaw gud bai kung gugma gyud na imuha aw dili na mahimong babag ang iyang past ug mga anak.
    mao lagi...... i got no problem sa iyang 1st son kay kahibaw man ko pero sa 2nd............. kana ambot nalang....

wala gyud nay ayo.... naa ra nimo magpa-dala kas imong gibati...

kugihan na imong chix bro...

ayaw lang ka shock if naa 3rd son coming. hehe

Blog Entries

Quote Originally Posted by ArCkz View Post
    kugihan na imong chix bro...

ayaw lang ka shock if naa 3rd son coming. hehe
    lolz.... lagi. hahaha

11.    Advertisement

Page 1 of 11 1234 ... LastLast