Page 1 of 2 12 LastLast

Default i need ur experties ASAP

guys, we had this family issue bout sa amu cousin nga gbnuangan thru blogger.. unsaon nto pgkdelete sa blog nga dli atoa..help us pls nga aron dli to xa mkatag ug maau.. thanks..

Default Re: i need ur experties ASAP

pwede mn guro nimo sendan ug abuse report ang google para sila na ang mo ban or delete sa blog? pero ikaw dili ka pwede ka delete sa iyaha blog. except if kbalo ka sa iya username and pass.

Suggestion lang nako ha,

why not mag buhat xad mog counter post nya e spread nimo sa web. one of the best way na xa.

Quote Originally Posted by emnace09 View Post
    guys, we had this family issue bout sa amu cousin nga gbnuangan thru blogger.. unsaon nto pgkdelete sa blog nga dli atoa..help us pls nga aron dli to xa mkatag ug maau.. thanks..
    i pm daw ang url sa blog mam.

Quote Originally Posted by emnace09 View Post
    you cant, try reading the tos where the blog is hosted, then if you find any violation report an abuse sa host sa blog site, sad to say wala pa nabalaod ang cyber bullying diri sa atoa so karon mao ranay option nimo, unless you talk to that person and appeal!!

Quote Originally Posted by bbelongi View Post
    Suggestion lang nako ha,

why not mag buhat xad mog counter post nya e spread nimo sa web. one of the best way na xa.
    i totally disagree YOU CANT SOLVE A PROBLEM BY CREATING ANOTHER PROBLEM

kung ang iyang gi post maka guba sa imong pagkatao, kuha nlang abogado. Kabayad pa siya nimo if kadaog ka sa libel case.

e.report ra na sa abuse department sa webhosting provider sa imo domain or domain provider. Pero walay use if ibalhin niya ug provider iya blog. It would be better if kiha-an nalang na nimo ug libel. Try daw post diri sa blog site basin pwede ko makatabang. basin diay vulnerable na iya blog.

Quote Originally Posted by istoryamember View Post
    kung ang iyang gi post maka guba sa imong pagkatao, kuha nlang abogado. Kabayad pa siya nimo if kadaog ka sa libel case.
    apparently cyber bullying or cyber libel is hard to prove!!, naa ay ni tryg file ug case over a libelous comment sa fb pero wala ni prosper kay lisod i prove... sa internet anyone can be somebody,who knows im famous sa internet! the best way is to report it sa host sa blog....

get the whois of that domain.. makita ang name ana ni regsiter... whois.com

take a snapshot or screenshot with the date (mas better photo with newspaper) of it and contact him and say it if he does not take it down you will report him to the police..

now you got evidence basing on whois and the photo...

that is good enough evidence for the police to act on it.. if they won't hire a physical bullier....

they are everywhere =)

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast